1.9tdi 77kw BXE motor problem

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

takže problém byl kde?
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Dyndais
Sběrač informací
Příspěvky: 28
Registrován: 16 srp 2008, 14:11
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Dyndais »

Ladas píše:takže problém byl kde?
Problém byl, že byl bordel v tý díře, co je ten snímač otáček.... nejspíš. Od tý doby jsem najel 100km a jezdí normálně... Vzduchem jsem to profouk, normal z venku a vzpamatovalo se to....
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33508
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

Dyndais píše:VŠEM! co mi radili, MOC MOC MOC DĚKUJI :) za pomoc. MÁM OPRAVENO! A protože se mi do toho motoru fakt nechtělo, prolezl jsem všechno kde jsem co našel a nakonec jsem i zkusil vzduchem vyčistit místo kde byl snímač otáček. Vylítlo z toho trocha nečistot a světe div se, všechno rázem začalo fungovat, tak jak má :) Jsem za to rád :) HURÁ
časem napiš jestli ten vítr fakt zabral,
víc jak dva roky a autorizovaný servis se po týdnu práce dohodl že se auto prodá na ND neopravitelné :-D miloš
Dyndais
Sběrač informací
Příspěvky: 28
Registrován: 16 srp 2008, 14:11
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Dyndais »

slovacek.milos píše:
Dyndais píše:VŠEM! co mi radili, MOC MOC MOC DĚKUJI :) za pomoc. MÁM OPRAVENO! A protože se mi do toho motoru fakt nechtělo, prolezl jsem všechno kde jsem co našel a nakonec jsem i zkusil vzduchem vyčistit místo kde byl snímač otáček. Vylítlo z toho trocha nečistot a světe div se, všechno rázem začalo fungovat, tak jak má :) Jsem za to rád :) HURÁ
časem napiš jestli ten vítr fakt zabral,
víc jak dva roky a autorizovaný servis se po týdnu práce dohodl že se auto prodá na ND neopravitelné :-D miloš
Který auto se prodá na ND? Teď jsem tě trochu nepochopil :(
Dyndais
Sběrač informací
Příspěvky: 28
Registrován: 16 srp 2008, 14:11
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Dyndais »

TAK A JE TO TU ZNOVA :( TENTOKRÁT G28 nevěrohodný signál :( už jsem dokonce vyměnil i ten kroužek v motoru. Teď se přiznám, že moc nevim co dělat dál..... přehrát ŘJ motoru? A nebo to hodit ze zkály..... pls POMOOOOC!!!
Zlatej, starej MB :(
TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10233
Registrován: 16 říj 2007, 23:18
Odpovědi: 0

Příspěvek od TDI tech »

To si menil ten pretenec vonku na kluke za zotrvacnikom? Polozil si ho spravne?
Dyndais
Sběrač informací
Příspěvky: 28
Registrován: 16 srp 2008, 14:11
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Dyndais »

TDI tech píše:To si menil ten pretenec vonku na kluke za zotrvacnikom? Polozil si ho spravne?
řek bych, že je správně... je stejně jako ten předtim.... a ukazuje to nevěrohodný signál. Kdyby to bylo špatně, tak to neukazuje nic
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

tak si zkontroluj snímač vačky a postavení rozvodu protože se budou počítat vůči sobě ;)
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10233
Registrován: 16 říj 2007, 23:18
Odpovědi: 0

Příspěvek od TDI tech »

Dyndais píše:
TDI tech píše:To si menil ten pretenec vonku na kluke za zotrvacnikom? Polozil si ho spravne?
řek bych, že je správně... je stejně jako ten předtim.... a ukazuje to nevěrohodný signál. Kdyby to bylo špatně, tak to neukazuje nic
Este skontroluj to co pise Ladas, ale ten prstenec musi mat vymedzenu urcitu volu.
m_toy
Přispěvovatel
Příspěvky: 670
Registrován: 21 led 2009, 21:14
Odpovědi: 0
Bydliště: Kroměříž

Příspěvek od m_toy »

Co ty stěrače. Teď jsou ?? Nějak se mi nezdá ta souvislost se snímačem. Nebude to fakt někde ve svazku/konektoru/pojistkovce ?? Vem osciloskop, připoj ho na signál snímače přímo u jednotky. Žije tam něco, nebo je to hluchý ??

Milan
Dyndais
Sběrač informací
Příspěvky: 28
Registrován: 16 srp 2008, 14:11
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Dyndais »

m_toy píše:Co ty stěrače. Teď jsou ?? Nějak se mi nezdá ta souvislost se snímačem. Nebude to fakt někde ve svazku/konektoru/pojistkovce ?? Vem osciloskop, připoj ho na signál snímače přímo u jednotky. Žije tam něco, nebo je to hluchý ??

Milan
Stěrače jsou relativně v pohodě... nefungovali mi, protože jsem nemel zabouchnutou haubnu :( :) jen jsem si teď všim, že když se zapne zapalování, vždycky kousek vyjeli a teď nic... nevim čím to :(
Na přehrání softu v ŘJ si na mě udělaj čas až v pondělí (snad)
Dyndais
Sběrač informací
Příspěvky: 28
Registrován: 16 srp 2008, 14:11
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Dyndais »

Dyndais píše:
m_toy píše:Co ty stěrače. Teď jsou ?? Nějak se mi nezdá ta souvislost se snímačem. Nebude to fakt někde ve svazku/konektoru/pojistkovce ?? Vem osciloskop, připoj ho na signál snímače přímo u jednotky. Žije tam něco, nebo je to hluchý ??

Milan
jo a osciloskop bohužel nemám, ale co jsem měřil tak kabely jsou ok. Snímač otáček jsem dal novej, kroužek v motoru taky (hrozná pakárna) věřím, že všechno je dobře udělaný (pomoc kamaráda co dělá ve škodovce) kabely jsem prolezl, propípal a taky ok. Fakt zbívá jen ta jednotka z mého pohledu teda....
Momentální rozdíl vidim v tom, že když to točim, tak no naskočí asi po 10ti sec. dřív to naskočilo tak po 20ti, ale zase se oteplilo. Chyba se změnila z G28 - žádný signál na G28 - nevěrohodný signál
Na vagu to otáčky ukazuje, zdá se že i dobře, ale s malým zpožděním (asi 0,5sec) mno a já už s tím víc bohužel neumim..... :(((((((((((((((((((((((((((
m_toy
Přispěvovatel
Příspěvky: 670
Registrován: 21 led 2009, 21:14
Odpovědi: 0
Bydliště: Kroměříž

Příspěvek od m_toy »

Pořád se mi podle příznaků zdá, že je někde porušená kabeláž. Ta jednotka není blbá. Pokud napíše, že má nevěrohodný signál, tak má nevěryhodný signál. Samozřejmě, že může být vadná, ale to je vždy až poslední možnost, která se zase tak často nepotvrdí. Při měření kabelů několik pravidel. Odpojit na jedné i ruhé straně. Průchodnost kabelů měřit na nejnižší rozsah a brát v potaz i odpor těch 3 kabelů ( předpokládám 3 v případě snímače otáček ). Kabely proti sobě na zkrat, začít na rozsahu 20 megaohm. Němělo by to nic ukazovat. Dále všechny kabely proti kostře a taky + pólu baterie. Taky začít na rozsahu 20 megaohm. Nejspolehlivější bude ale ten osciloskop. Půjč si ho, nebo zajeď za někým, kdo ho má. Připojíš a vidíš hned.

Milan
Dyndais
Sběrač informací
Příspěvky: 28
Registrován: 16 srp 2008, 14:11
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Dyndais »

m_toy píše:Pořád se mi podle příznaků zdá, že je někde porušená kabeláž. Ta jednotka není blbá. Pokud napíše, že má nevěrohodný signál, tak má nevěryhodný signál. Samozřejmě, že může být vadná, ale to je vždy až poslední možnost, která se zase tak často nepotvrdí. Při měření kabelů několik pravidel. Odpojit na jedné i ruhé straně. Průchodnost kabelů měřit na nejnižší rozsah a brát v potaz i odpor těch 3 kabelů ( předpokládám 3 v případě snímače otáček ). Kabely proti sobě na zkrat, začít na rozsahu 20 megaohm. Němělo by to nic ukazovat. Dále všechny kabely proti kostře a taky + pólu baterie. Taky začít na rozsahu 20 megaohm. Nejspolehlivější bude ale ten osciloskop. Půjč si ho, nebo zajeď za někým, kdo ho má. Připojíš a vidíš hned.

Milan
no jo no.... osciloskop, jak tak o tom píšeš, jsem blb, že mě taky nenapadl :( mohl jsem si možná ušetřit kus práce...
nejvíc mě sere, že si teď ani nejsem 100pro jistej, že tam to kolo snímače je daný správně :(
Každopádně děkuju za rady.... SNAD v pondělí s tim pojedu na to přehrání softu, tam maj i osciloscop. Já osobně už nějak ztrácím chuť se v tom hrabat :)
Jestli mě v pondělí konečně vezmou, hned sem napíšu jak jsem dopadl....
Každopádně ještě jednou děkuju za rady
cosby
Aktivista
Příspěvky: 3882
Registrován: 23 led 2006, 16:01
Odpovědi: 0

Příspěvek od cosby »

No u OII mi ve škodovce řekli(kamarádi),že je tam poddimenzovaná kabeláž-délkově a trhají se drátky ve svazku.Mi osobně se to stalo u škrtící klapky.Někde přetrhlý drát,tak jsem podle schématu z Ecu natáhl nové a bylo po problému
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“