1.9tdi 77kw BXE motor problem
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33508
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
časem napiš jestli ten vítr fakt zabral,Dyndais píše:VŠEM! co mi radili, MOC MOC MOC DĚKUJIza pomoc. MÁM OPRAVENO! A protože se mi do toho motoru fakt nechtělo, prolezl jsem všechno kde jsem co našel a nakonec jsem i zkusil vzduchem vyčistit místo kde byl snímač otáček. Vylítlo z toho trocha nečistot a světe div se, všechno rázem začalo fungovat, tak jak má
Jsem za to rád
HURÁ
víc jak dva roky a autorizovaný servis se po týdnu práce dohodl že se auto prodá na ND neopravitelné

Který auto se prodá na ND? Teď jsem tě trochu nepochopilslovacek.milos píše:časem napiš jestli ten vítr fakt zabral,Dyndais píše:VŠEM! co mi radili, MOC MOC MOC DĚKUJIza pomoc. MÁM OPRAVENO! A protože se mi do toho motoru fakt nechtělo, prolezl jsem všechno kde jsem co našel a nakonec jsem i zkusil vzduchem vyčistit místo kde byl snímač otáček. Vylítlo z toho trocha nečistot a světe div se, všechno rázem začalo fungovat, tak jak má
Jsem za to rád
HURÁ
víc jak dva roky a autorizovaný servis se po týdnu práce dohodl že se auto prodá na ND neopravitelnémiloš

tak si zkontroluj snímač vačky a postavení rozvodu protože se budou počítat vůči sobě 

Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Este skontroluj to co pise Ladas, ale ten prstenec musi mat vymedzenu urcitu volu.Dyndais píše:řek bych, že je správně... je stejně jako ten předtim.... a ukazuje to nevěrohodný signál. Kdyby to bylo špatně, tak to neukazuje nicTDI tech píše:To si menil ten pretenec vonku na kluke za zotrvacnikom? Polozil si ho spravne?
Stěrače jsou relativně v pohodě... nefungovali mi, protože jsem nemel zabouchnutou haubnum_toy píše:Co ty stěrače. Teď jsou ?? Nějak se mi nezdá ta souvislost se snímačem. Nebude to fakt někde ve svazku/konektoru/pojistkovce ?? Vem osciloskop, připoj ho na signál snímače přímo u jednotky. Žije tam něco, nebo je to hluchý ??
Milan



Na přehrání softu v ŘJ si na mě udělaj čas až v pondělí (snad)
Dyndais píše:jo a osciloskop bohužel nemám, ale co jsem měřil tak kabely jsou ok. Snímač otáček jsem dal novej, kroužek v motoru taky (hrozná pakárna) věřím, že všechno je dobře udělaný (pomoc kamaráda co dělá ve škodovce) kabely jsem prolezl, propípal a taky ok. Fakt zbívá jen ta jednotka z mého pohledu teda....m_toy píše:Co ty stěrače. Teď jsou ?? Nějak se mi nezdá ta souvislost se snímačem. Nebude to fakt někde ve svazku/konektoru/pojistkovce ?? Vem osciloskop, připoj ho na signál snímače přímo u jednotky. Žije tam něco, nebo je to hluchý ??
Milan
Momentální rozdíl vidim v tom, že když to točim, tak no naskočí asi po 10ti sec. dřív to naskočilo tak po 20ti, ale zase se oteplilo. Chyba se změnila z G28 - žádný signál na G28 - nevěrohodný signál
Na vagu to otáčky ukazuje, zdá se že i dobře, ale s malým zpožděním (asi 0,5sec) mno a já už s tím víc bohužel neumim.....((((((((((((((((((((((((((
Pořád se mi podle příznaků zdá, že je někde porušená kabeláž. Ta jednotka není blbá. Pokud napíše, že má nevěrohodný signál, tak má nevěryhodný signál. Samozřejmě, že může být vadná, ale to je vždy až poslední možnost, která se zase tak často nepotvrdí. Při měření kabelů několik pravidel. Odpojit na jedné i ruhé straně. Průchodnost kabelů měřit na nejnižší rozsah a brát v potaz i odpor těch 3 kabelů ( předpokládám 3 v případě snímače otáček ). Kabely proti sobě na zkrat, začít na rozsahu 20 megaohm. Němělo by to nic ukazovat. Dále všechny kabely proti kostře a taky + pólu baterie. Taky začít na rozsahu 20 megaohm. Nejspolehlivější bude ale ten osciloskop. Půjč si ho, nebo zajeď za někým, kdo ho má. Připojíš a vidíš hned.
Milan
Milan
no jo no.... osciloskop, jak tak o tom píšeš, jsem blb, že mě taky nenapadlm_toy píše:Pořád se mi podle příznaků zdá, že je někde porušená kabeláž. Ta jednotka není blbá. Pokud napíše, že má nevěrohodný signál, tak má nevěryhodný signál. Samozřejmě, že může být vadná, ale to je vždy až poslední možnost, která se zase tak často nepotvrdí. Při měření kabelů několik pravidel. Odpojit na jedné i ruhé straně. Průchodnost kabelů měřit na nejnižší rozsah a brát v potaz i odpor těch 3 kabelů ( předpokládám 3 v případě snímače otáček ). Kabely proti sobě na zkrat, začít na rozsahu 20 megaohm. Němělo by to nic ukazovat. Dále všechny kabely proti kostře a taky + pólu baterie. Taky začít na rozsahu 20 megaohm. Nejspolehlivější bude ale ten osciloskop. Půjč si ho, nebo zajeď za někým, kdo ho má. Připojíš a vidíš hned.
Milan

nejvíc mě sere, že si teď ani nejsem 100pro jistej, že tam to kolo snímače je daný správně

Každopádně děkuju za rady.... SNAD v pondělí s tim pojedu na to přehrání softu, tam maj i osciloscop. Já osobně už nějak ztrácím chuť se v tom hrabat

Jestli mě v pondělí konečně vezmou, hned sem napíšu jak jsem dopadl....
Každopádně ještě jednou děkuju za rady