vyjetá nafta a zavzdušněná paliv.soustava

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

misa.89
Aktivista
Příspěvky: 1821
Registrován: 17 srp 2008, 09:11
Odpovědi: 0

Příspěvek od misa.89 »

ale s tím lanem bacha na rozvody...
1. Octavia 19TDi GLX+(klima) AGR, 1998, trysky DSLA150P520, jednohmota ATD + organika, upgrade MAF,EGR+KAT off, 550000km; 5W40; puky Audi TT, + 3cm UP, 4x disk, VAG
2. Octavia 19TDi Elegance ASV 2002, ,Xenony, Webasto, Tripling, 99 kW, brzdy 288mm.
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

samozřejmě je nutný při jakékoliv verzi používat zdravý rozum...
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Panky
Přispěvovatel
Příspěvky: 168
Registrován: 21 říj 2008, 21:32
Odpovědi: 0
Bydliště: Mladá Boleslav

Příspěvek od Panky »

Na odvzdušnění je nejlepší dortová stříkačka. Ta má průměr nahubku přesně do hadičky. Nejdřív vytahnu naftu z nádrže přes hadičku u filtru, tou pak zaleju filtr a nakonec natlačim naftu do čerpadla zase přes hadičku na filtru. Ani kapka nafty okolo. Dva, tři starty a jedu. Práce pět,deset minut a zvládnu kdekoli na cestě a sám.
misa.89
Aktivista
Příspěvky: 1821
Registrován: 17 srp 2008, 09:11
Odpovědi: 0

Příspěvek od misa.89 »

zalít naftový filtr, povolit dva vstřiky párkrát protočit než jde nafta, utáhnout a musí to chytnout...
1. Octavia 19TDi GLX+(klima) AGR, 1998, trysky DSLA150P520, jednohmota ATD + organika, upgrade MAF,EGR+KAT off, 550000km; 5W40; puky Audi TT, + 3cm UP, 4x disk, VAG
2. Octavia 19TDi Elegance ASV 2002, ,Xenony, Webasto, Tripling, 99 kW, brzdy 288mm.
stofane
Sběrač informací
Příspěvky: 29
Registrován: 14 úno 2009, 23:11
Odpovědi: 0
Bydliště: Prievidza, SR

Příspěvek od stofane »

Tiež mám ASV Octu, a stalo sa mi to isté, došla nafta......aspoň som si vymenil palivový filter....povolil som 2 vstriky, naplnil filter a točil som točil.....ale nakoniec bez problémov chytlo..... nevidím problém, prečo by ti to nešlo, .....
Octavia, 1,9 TDi, 81kW, 2002
stofane
Sběrač informací
Příspěvky: 29
Registrován: 14 úno 2009, 23:11
Odpovědi: 0
Bydliště: Prievidza, SR

Příspěvek od stofane »

Dúfam,že si lial naftu a nie benzín....aj to sa občas stáva.........
Octavia, 1,9 TDi, 81kW, 2002
topdiesel
Přispěvovatel
Příspěvky: 239
Registrován: 15 čer 2008, 18:22
Odpovědi: 0
Bydliště: Asie-Ostrava

Příspěvek od topdiesel »

Vyřešeno, oprava 600,-Kč
Viktor.88
Přispěvovatel
Příspěvky: 733
Registrován: 29 dub 2008, 21:28
Odpovědi: 0
Bydliště: Jilemnice

Příspěvek od Viktor.88 »

myslím si, že tvuj problém byl hlavně v tý baterce, jinak by jsi to odvzdušnil... ;)
misa.89
Aktivista
Příspěvky: 1821
Registrován: 17 srp 2008, 09:11
Odpovědi: 0

Příspěvek od misa.89 »

za co jsi dal 600?
1. Octavia 19TDi GLX+(klima) AGR, 1998, trysky DSLA150P520, jednohmota ATD + organika, upgrade MAF,EGR+KAT off, 550000km; 5W40; puky Audi TT, + 3cm UP, 4x disk, VAG
2. Octavia 19TDi Elegance ASV 2002, ,Xenony, Webasto, Tripling, 99 kW, brzdy 288mm.
topdiesel
Přispěvovatel
Příspěvky: 239
Registrován: 15 čer 2008, 18:22
Odpovědi: 0
Bydliště: Asie-Ostrava

Příspěvek od topdiesel »

500,- Kč-píšťala a 100,-Kč natlakování soustavy. :)

P.s.radči jsem si to nechal udělat, nemám nářadí, garáž a hlavně čas se s tím srát...
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 34089
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

lano a vesele svižně miloš
jirik-h
Sběrač informací
Příspěvky: 28
Registrován: 16 kvě 2007, 12:41
Odpovědi: 0

Příspěvek od jirik-h »

zalít filtr a pak startovat s plným plynem!!!!!dokud nechytne . může to trvat minutu i dýl tak nepřestávej točít.plný plyn je důležitý pro odvzdušnění. Měl jsem to samé a šlo to.popřípadě se napoj přes kabely na jiné nastartované auto .
Uživatelský avatar
zizalak
Aktivista
Příspěvky: 1261
Registrován: 12 zář 2007, 17:57
Odpovědi: 0

Příspěvek od zizalak »

Je to prasárna, ale roztah mi u stejného motoru už dvakrát pomohl od stejného problému. Jinak točit, točit klidně minutu a taky to pomůže.
misa.89
Aktivista
Příspěvky: 1821
Registrován: 17 srp 2008, 09:11
Odpovědi: 0

Příspěvek od misa.89 »

jirik-h píše:zalít filtr a pak startovat s plným plynem!!!!!dokud nechytne . může to trvat minutu i dýl tak nepřestávej točít.plný plyn je důležitý pro odvzdušnění. Měl jsem to samé a šlo to.popřípadě se napoj přes kabely na jiné nastartované auto .
myslim, že jednotka si plnej plyn stejně pohlídá:-D a dá vypočítanou startovací dávku, bez ohledu na plyn
1. Octavia 19TDi GLX+(klima) AGR, 1998, trysky DSLA150P520, jednohmota ATD + organika, upgrade MAF,EGR+KAT off, 550000km; 5W40; puky Audi TT, + 3cm UP, 4x disk, VAG
2. Octavia 19TDi Elegance ASV 2002, ,Xenony, Webasto, Tripling, 99 kW, brzdy 288mm.
Nejpetr
Sběrač informací
Příspěvky: 29
Registrován: 15 čer 2009, 04:58
Odpovědi: 0

Příspěvek od Nejpetr »

To je sice odvzdušnění v systému, kde můžeš na vstřiky a jak je to u fabie, která má vstřiky po víkem ventilů a nemůžeš k přívodu nafty??? Tam asi jen točíš a točíš a točíš......
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“