G4 PD 85kw Problem.

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
spider8
Nováček
Příspěvky: 10
Registrován: 03 bře 2009, 01:03
Odpovědi: 0

G4 PD 85kw Problem.

Příspěvek od spider8 »

Zdravim. Mama takovy problem se svym golfem,uz od doby co jsem ho koupil tak do 3tisic jede docela dobre,ale na 3 to ubere hodne vykon a zrychluje to strasne pomalu,do nouzaku to ale nepada,staci dat dalsi kvalt a zas dobry,ale zas jen do tech 3tisic. Chci si to dat nacipovat jenze se bojim kdyz je tam ted tenhle problem.... nesetkali jste se stim nekdo? diky za nazory.
Lusťa
blázen
Příspěvky: 1416
Registrován: 23 led 2006, 17:42
Odpovědi: 0
Bydliště: okolí Prahy

Příspěvek od Lusťa »

číhnul bych na váhu vzduchu a určitě VAG
TRULI 1
Přispěvovatel
Příspěvky: 99
Registrován: 24 bře 2008, 22:18
Odpovědi: 0
Bydliště: SR

Příspěvek od TRULI 1 »

Musíš tu hladat. A na vagu Ti možno ukáže
Regulacia a nudzak:

-N75 vadný
-podtlakove hadičky 3.2mm
-podtlakova banka na turbe (deravá, zahrzavená)
-lopatky v turbe pridreté

píše sa tu vela otom stále do okola :-D
Slovensko
VW Passat B7
misa.89
Aktivista
Příspěvky: 1821
Registrován: 17 srp 2008, 09:11
Odpovědi: 0

Příspěvek od misa.89 »

bez diagnostiky to nemá cenu...
1. Octavia 19TDi GLX+(klima) AGR, 1998, trysky DSLA150P520, jednohmota ATD + organika, upgrade MAF,EGR+KAT off, 550000km; 5W40; puky Audi TT, + 3cm UP, 4x disk, VAG
2. Octavia 19TDi Elegance ASV 2002, ,Xenony, Webasto, Tripling, 99 kW, brzdy 288mm.
misa.89
Aktivista
Příspěvky: 1821
Registrován: 17 srp 2008, 09:11
Odpovědi: 0

Příspěvek od misa.89 »

a napiš od kud jsi, třeba se ti na to někdo koukne
1. Octavia 19TDi GLX+(klima) AGR, 1998, trysky DSLA150P520, jednohmota ATD + organika, upgrade MAF,EGR+KAT off, 550000km; 5W40; puky Audi TT, + 3cm UP, 4x disk, VAG
2. Octavia 19TDi Elegance ASV 2002, ,Xenony, Webasto, Tripling, 99 kW, brzdy 288mm.
misoVW
Aktivista
Příspěvky: 8061
Registrován: 24 říj 2007, 08:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Západné Slovensko, blízko PN

Příspěvek od misoVW »

ked to nepada do nudzaku, tipujem vahu vzduchu. Ale ako pisali chalani, chce to nalogovat za jazdy.
Tiguan CBAB
Polaris 455 diesel 4x4
Harley Davidson V-rod
BMW R1200R
spyder
Přispěvovatel
Příspěvky: 85
Registrován: 15 led 2009, 19:59
Odpovědi: 0

cau

Příspěvek od spyder »

skus este odpojit prietokomer a ist sa povozit,ked to pojde lepsie je v haji, a ak vies kde je turbo a vies kde ma potlak na lopatky tak pozeraj ,pri startovani tiahlo musi chodit hore a dole tak asi 2 cm,ak chodi menej treba ho rozobrat a vicistit.
spider8
Nováček
Příspěvky: 10
Registrován: 03 bře 2009, 01:03
Odpovědi: 0

Re: cau

Příspěvek od spider8 »

spyder píše:skus este odpojit prietokomer a ist sa povozit,ked to pojde lepsie je v haji, a ak vies kde je turbo a vies kde ma potlak na lopatky tak pozeraj ,pri startovani tiahlo musi chodit hore a dole tak asi 2 cm,ak chodi menej treba ho rozobrat a vicistit.
No vahu vzduchu jsem tam zkousel uz menit z jineho auta 2krat a vzdycky uplne stejny..:( Jinak prave na pocitaci to je bez zavad,ale za jizdy jim to nejak neslo zmerit.... Nato tahlo jestli se hybe se podivam,pokud se musi cistit tak musi ven cele turbo ze?. A ten N75 by mohl byt spatny?Ja myslel ze ten je spatny jen kdyz to pada do nouzaku ne? Jsem od Jicina od Hradce Králové. Diky za nazory a rady.
spider8
Nováček
Příspěvky: 10
Registrován: 03 bře 2009, 01:03
Odpovědi: 0

Re: cau

Příspěvek od spider8 »

spyder píše:skus este odpojit prietokomer a ist sa povozit,ked to pojde lepsie je v haji, a ak vies kde je turbo a vies kde ma potlak na lopatky tak pozeraj ,pri startovani tiahlo musi chodit hore a dole tak asi 2 cm,ak chodi menej treba ho rozobrat a vicistit.
Jaky pritokomer?co mas na mysli?
misoVW
Aktivista
Příspěvky: 8061
Registrován: 24 říj 2007, 08:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Západné Slovensko, blízko PN

Příspěvek od misoVW »

vahu vzduchu.
Tiguan CBAB
Polaris 455 diesel 4x4
Harley Davidson V-rod
BMW R1200R
spider8
Nováček
Příspěvky: 10
Registrován: 03 bře 2009, 01:03
Odpovědi: 0

Spyder

Příspěvek od spider8 »

misoVW píše:vahu vzduchu.
Tak vahu jsem uz taky zkousel odpojit a bez ni je jede o hodne hur....
misa.89
Aktivista
Příspěvky: 1821
Registrován: 17 srp 2008, 09:11
Odpovědi: 0

Příspěvek od misa.89 »

VAG!!!!!!!
1. Octavia 19TDi GLX+(klima) AGR, 1998, trysky DSLA150P520, jednohmota ATD + organika, upgrade MAF,EGR+KAT off, 550000km; 5W40; puky Audi TT, + 3cm UP, 4x disk, VAG
2. Octavia 19TDi Elegance ASV 2002, ,Xenony, Webasto, Tripling, 99 kW, brzdy 288mm.
spyder
Přispěvovatel
Příspěvky: 85
Registrován: 15 led 2009, 19:59
Odpovědi: 0

cau

Příspěvek od spyder »

cau ked mas vag tak sadaj do auta zarad 3 richlosny stupen a plny plyn.vo vagu daj 01-elektrika motora,08-blok nameranych hodnot,skupina 003-druhe a tretie policko ,druhe policko je aka je hodnota vriadiacke ,tretie aka hodnota je namerana snim tlaku.,ak idu rovnako hore +- 100 tak ok no musi dosiahnut na volnobehu u obidvoch 250 a pri max.pridani plynu na 3 rich .stup musia ist obidve hodnoty hore tak okolo 700.potom daj skupinu 011 to je turbo a pokracuj rovnako ako pri prietokomere a hodnoty cca na volnobehu od 900 ,po pridani cca 1800 a visie ,skus.potom ci sa variabilne lopatky hibu zistis tiez s vag,01-elektrika motora,03-diagnostika akcnych clenou, a pomaly presuvaj premera vsetky snimace a ak sa zobrazi ventil pre obmedzenie plniaceho tlaku tak ho nechaj bezat a pozeraj ci sa membrana bude hibat.
spider8
Nováček
Příspěvky: 10
Registrován: 03 bře 2009, 01:03
Odpovědi: 0

Re: cau

Příspěvek od spider8 »

Neni tady nahodou nekdo okolo Jicina nebo pripadne HK kdo ma vag? bohuzel tady v okoli nemam tuto moznost...
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“