A nyní nastaly tyto 2 komplikace:
1) na 1.původním kabelu jsou 4 konektory zapadající do svorkovnice pod stěračem(propojení do kabiny): modrý, bílý, černý a červený. Na svorkovnici jsou rovněž pouze 4 patice těchto barev.
ALE na novém kabelu je konetorů 5 - modrý, bílý, černý - tyto jsou shodné(tak jsem je zapojil), ale dále pak dále oranžový a takový snad béžový.
2)na 2.původním kabelu je 10pin konektor(9 obsazených) umístěný v hlavním plastovém vedení kabelů od prostoru pod stěračem k baterce - je to stejný samec jako na čerpadle. Na novém kabelu je samec 14pin konektor(11 obsazených).
Aktuální stav: Nová ŘJ nekomunikuje s VAGEM, auto nejde nastartovat, při otočení klíčkem neproblikává žhavení.
Prosím o radu, ja tyto dvě propojení vyřešit.
