Spínač spojky
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Spínač spojky
Mám Toledo 1Z, dnes jsem si nechal kontrolovat předvstřik, vše v pořádku, ale bylo mi řečeno, že na spojk. pedálu je spínač, který dává ŘJ signál zda je spojka vyšlápnutá nebo ne. Protože mám údajně spínač údajně pořád sepnutý (spojka je vymáčknutá) tak ŘJ jednotka snižuje výkon moptoru aby nedocházelo k rázům nebo tak nějak. Tak mi to bylo řečeno. Jelikož jsem toto dnes slyšel poprvé a ani na fóru jsem nic podobného nečetl, tak jsem se chtěl zeptat odborníků jestli to opravdu je tak a jestli mám ten spínač vyměnit. Závadu ŘJ nehlásí.
Díky za odpovědi
Díky za odpovědi
je to tak, ale jak jste přišli na to že je KO? v bloku měřených hodnot?
1. Octavia 19TDi GLX+(klima) AGR, 1998, trysky DSLA150P520, jednohmota ATD + organika, upgrade MAF,EGR+KAT off, 550000km; 5W40; puky Audi TT, + 3cm UP, 4x disk, VAG
2. Octavia 19TDi Elegance ASV 2002, ,Xenony, Webasto, Tripling, 99 kW, brzdy 288mm.
2. Octavia 19TDi Elegance ASV 2002, ,Xenony, Webasto, Tripling, 99 kW, brzdy 288mm.
Já nevím jak na na to přišel,nebyl jsem u toho, ale je to kluk kterýmu věřím a myslím si , že se vyzná a tak když říká, že jednotka dostává signál , že je spojka pořád vyšlápnutá tak má asi pravdu. Takže tvůj názor je také vyměnit? Dá se nějak říct nebo popsat o kolik a v při jakých otáčkích to snižuje výkon, asi blbá otázka.
zkusil bych se na něj nejdřív kouknout a pak kdyžtak vyměnit, nebude to drahá sranda...
1. Octavia 19TDi GLX+(klima) AGR, 1998, trysky DSLA150P520, jednohmota ATD + organika, upgrade MAF,EGR+KAT off, 550000km; 5W40; puky Audi TT, + 3cm UP, 4x disk, VAG
2. Octavia 19TDi Elegance ASV 2002, ,Xenony, Webasto, Tripling, 99 kW, brzdy 288mm.
2. Octavia 19TDi Elegance ASV 2002, ,Xenony, Webasto, Tripling, 99 kW, brzdy 288mm.
Re: Spínač spojky
podla mna je to hlúpost RJ ani nerozpozná že je spinač nefunkčný pokial nemáš tempomat ten vtedy nefungujeskramo píše:Mám Toledo 1Z, dnes jsem si nechal kontrolovat předvstřik, vše v pořádku, ale bylo mi řečeno, že na spojk. pedálu je spínač, který dává ŘJ signál zda je spojka vyšlápnutá nebo ne. Protože mám údajně spínač údajně pořád sepnutý (spojka je vymáčknutá) tak ŘJ jednotka snižuje výkon moptoru aby nedocházelo k rázům nebo tak nějak. Tak mi to bylo řečeno. Jelikož jsem toto dnes slyšel poprvé a ani na fóru jsem nic podobného nečetl, tak jsem se chtěl zeptat odborníků jestli to opravdu je tak a jestli mám ten spínač vyměnit. Závadu ŘJ nehlásí.
Díky za odpovědi
ovplyvnuje to hlavne chovanie motora pri preradovani (vibracie, klesanie otacok a pod.) aspon podla oficialneho SSPskramo píše:A má to opravdu vliv na výkon motoru, nějak se mi to nezdá, proto se ptám.
OOOO AUDI 100 C3 - s originalom spolocne iba typove oznacenie = prototyp s PD / Vorsprung durch Technik 
Možná ta sešlápnutá spojka něco dělá, protože já když chci jen tak s vyřazenou rychlostí sešlápnout plyn, tak to leze do otáček jak lemra ale když sešlápnu spojku tak to se to po přidání pěkně zvedá ten otáčkoměr.
VW Passat Variant BLUEMOTION TDI, 2007 /100kW,320Nm/
Seat Cordoba 1.9SDi /ASY/ r.v. 2003 + chip /53kW 150Nm/
!!! na prodej !!! - Seat Arosa 99, 1.0MPI /ANV/
Seat Cordoba 1.9SDi /ASY/ r.v. 2003 + chip /53kW 150Nm/
!!! na prodej !!! - Seat Arosa 99, 1.0MPI /ANV/