Úprava turba

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
Mára.a4
Přispěvovatel
Příspěvky: 71
Registrován: 22 úno 2008, 20:10
Odpovědi: 0
Bydliště: Nová Paka

Úprava turba

Příspěvek od Mára.a4 »

Prosím mohli byste mi poradit jak upravit VNT turbo z 96 kw na přetlak u 1,9 td Diky
Alfa Romeo 159 1,9JTD 16V
Husqvarna SM 610
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14447
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

Musí se upravit baňka z podtlaku na přetlak, kontkatuj Andreho ten to umí.
misa.89
Aktivista
Příspěvky: 1821
Registrován: 17 srp 2008, 09:11
Odpovědi: 0

Příspěvek od misa.89 »

rozdělat baňku a přehodit pružinu? nebo zadělat dírku co je na podtlak a udělat dírku z druhý strany na tlak...?
1. Octavia 19TDi GLX+(klima) AGR, 1998, trysky DSLA150P520, jednohmota ATD + organika, upgrade MAF,EGR+KAT off, 550000km; 5W40; puky Audi TT, + 3cm UP, 4x disk, VAG
2. Octavia 19TDi Elegance ASV 2002, ,Xenony, Webasto, Tripling, 99 kW, brzdy 288mm.
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

to by ti utíkalo kolem hřídelky, pokud přehodíš jen pružinu, bude to tlačit asi 1,1 baru, na 96kW turbo je to vcelku málo, dá se přidat pomocí vhodnýho boostcontroleru nebo dát tvrdší pružinu, ale to je věc na experimentování
Uživatelský avatar
Mára.a4
Přispěvovatel
Příspěvky: 71
Registrován: 22 úno 2008, 20:10
Odpovědi: 0
Bydliště: Nová Paka

Příspěvek od Mára.a4 »

JO JO díky já myslím že na aaz je 1,1 baru až až a ještě dotaz já chci hlavně aby to chodilo od spodu proto regulovaný turbo ale stačí mi tak 1,2 baru. Nebylo by potom lepší nějaký menší třeba 74, 81 nebo i regulovaný 66 jestli by neměli lepší náběh Díky
Alfa Romeo 159 1,9JTD 16V
Husqvarna SM 610
flekyc
Aktivista
Příspěvky: 1415
Registrován: 29 led 2006, 23:30
Odpovědi: 0
Bydliště: Plzeň

Příspěvek od flekyc »

Mára.a4 píše:JO JO díky já myslím že na aaz je 1,1 baru až až a ještě dotaz já chci hlavně aby to chodilo od spodu proto regulovaný turbo ale stačí mi tak 1,2 baru. Nebylo by potom lepší nějaký menší třeba 74, 81 nebo i regulovaný 66 jestli by neměli lepší náběh Díky
dej to 96kw a kup si za 800kc regulacni ventil jak rika Huml, je to nejlepsi volba, nema smysl setrit par korun
VW Passat 2.0TDI CR 103kw CBAB
O1 ASV Dieselpower 173HP 410Nm na ND
DIESELPOWER cooperation
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

do 1,1-1,2 barů by mohlo stačit i 81kW turbo, bude se líp roztáčet
flekyc
Aktivista
Příspěvky: 1415
Registrován: 29 led 2006, 23:30
Odpovědi: 0
Bydliště: Plzeň

Příspěvek od flekyc »

ja jel v B3 mTDI 96kw turbo pri 1,2bar (seriova otocena pruzinka v bance) a spodek supr, hrabla si i trojka kdyz bylo vlhko. spis byl problem s vykonem od 3500ot. auto sme dal neresili, je to otrok na praci, nema to IC, serie trysky.ale dojem z prvniho svezeni byl urcite good. zas kdyz das 81kw, bude ve svodech a budes s tim mit vic prace.
VW Passat 2.0TDI CR 103kw CBAB
O1 ASV Dieselpower 173HP 410Nm na ND
DIESELPOWER cooperation
Uživatelský avatar
Mára.a4
Přispěvovatel
Příspěvky: 71
Registrován: 22 úno 2008, 20:10
Odpovědi: 0
Bydliště: Nová Paka

Příspěvek od Mára.a4 »

Ok dík chlapy tak asi uvidím podle toho co se naskytne a prosím ještě : když koupím to nedělený i se svodama bude pasovat na hlavu td? díky
Alfa Romeo 159 1,9JTD 16V
Husqvarna SM 610
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

bude jen ne výfuk...
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Uživatelský avatar
Mára.a4
Přispěvovatel
Příspěvky: 71
Registrován: 22 úno 2008, 20:10
Odpovědi: 0
Bydliště: Nová Paka

Příspěvek od Mára.a4 »

ok dík
Alfa Romeo 159 1,9JTD 16V
Husqvarna SM 610
flekyc
Aktivista
Příspěvky: 1415
Registrován: 29 led 2006, 23:30
Odpovědi: 0
Bydliště: Plzeň

Příspěvek od flekyc »

Ladas píše:bude jen ne výfuk...
a co drzak motoru ? u TD neprekazi jako u TDI ?
VW Passat 2.0TDI CR 103kw CBAB
O1 ASV Dieselpower 173HP 410Nm na ND
DIESELPOWER cooperation
tuner
Aktivista
Příspěvky: 2767
Registrován: 24 led 2006, 11:32
Odpovědi: 0
Bydliště: Carlow (IRL), nebo skoro Brno

Příspěvek od tuner »

Pokud je to G2,3 a pod ,tak zavazet bude
G2,r88,mTDI,4x4,přev.ASD,ABS/EDS,Digifiz,klima, moped Honda VTR
A4,r99, 2,5TDI, AFB, 670t.km
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

flekyc píše:
Ladas píše:bude jen ne výfuk...
a co drzak motoru ? u TD neprekazi jako u TDI ?
tak upravit flexa a 15 minut pasování mám to taky tak ;)
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
flekyc
Aktivista
Příspěvky: 1415
Registrován: 29 led 2006, 23:30
Odpovědi: 0
Bydliště: Plzeň

Příspěvek od flekyc »

Ladas píše:
flekyc píše:
Ladas píše:bude jen ne výfuk...
a co drzak motoru ? u TD neprekazi jako u TDI ?
tak upravit flexa a 15 minut pasování mám to taky tak ;)
ja to nemyslel jako výtku :-D
jen me to zajimalo jestli je to stejny ...
VW Passat 2.0TDI CR 103kw CBAB
O1 ASV Dieselpower 173HP 410Nm na ND
DIESELPOWER cooperation
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“