Demontáž a oprava turba vrchem

Noví uživatelé prostudovat jako první! Vytvořený souhrn témat na často probírané dotazy.
Téma mohou zakládat jen moderátoři - pokud máte nápad, kontaktujte Reeshu, nebo Dukese

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
holy
Přispěvovatel
Příspěvky: 517
Registrován: 17 pro 2008, 21:29
Odpovědi: 0
Bydliště: karlovarsko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od holy »

Nevím jak moc ti to píská, nebo lépe řečeno....jak blízko je to policejní auto s majákem :D ale pokud to chceš prohlídnout, s klidným svědomím ti doporučím značkovej servis Manfred Schoner ve Varech...bezva přístup, poradí, ukážou, vysvětlí...jezdil jsem tam už s Fábií a naprostá spokojenost. Když jsem koupil Octu byl jsem tam na kontrole silentbloků a vůle v kole. Sami mi nabídli, že můžu jít do dílny se podívat, hodili na zvedák zkontrolovali silentbloky. Pak zjistili, že po výměně manžety vnějšího kineťáku nedotáhli šroub bředního náboje(v servisu v německu). Vzali momenťák, příručku a vše uvedli na pravou míru....a to vše ZADARMO...
Nemám ve zvyku cpát peníze do chřtánu značkových servisů, ale k nim jezdím s naprostou důvěrou...
...ze všeho nejhorší jsou trpaslíci...
!ODCIZENA! VIN TMBGE61ZX62137699
Octavia II Combi 2.0 TDI Elegance-2005/MR2006, BKD chip 125kW, dovoz SRN-při 84.000 !ODCIZENA!
Felicia Combi 1.3 MPI, 2000, odkoupená služební-při 93.000
lucynka
Nováček
Příspěvky: 13
Registrován: 10 bře 2009, 10:32
Odpovědi: 0

Příspěvek od lucynka »

No me se prave do znackoveho nechce, pac mam takovou zkusenost, ze Ti vymeni i to co nemusi!
Škoda Octavia 2,0 TDI
holy
Přispěvovatel
Příspěvky: 517
Registrován: 17 pro 2008, 21:29
Odpovědi: 0
Bydliště: karlovarsko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od holy »

Jo, já bych třeba do Sokolovskáý pobočky Schonera taky nejel, ale Vary mám prověřený. A dobře pracujou i v SAELu v Chodově, ale ve Varech to ti kluci znaj líp
...ze všeho nejhorší jsou trpaslíci...
!ODCIZENA! VIN TMBGE61ZX62137699
Octavia II Combi 2.0 TDI Elegance-2005/MR2006, BKD chip 125kW, dovoz SRN-při 84.000 !ODCIZENA!
Felicia Combi 1.3 MPI, 2000, odkoupená služební-při 93.000
lucynka
Nováček
Příspěvky: 13
Registrován: 10 bře 2009, 10:32
Odpovědi: 0

Příspěvek od lucynka »

ok zkusim, to, ale pak me mas na svedomi :D
Škoda Octavia 2,0 TDI
holy
Přispěvovatel
Příspěvky: 517
Registrován: 17 pro 2008, 21:29
Odpovědi: 0
Bydliště: karlovarsko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od holy »

otázka co je lepší...jestli já mám mít na svědomí tebe, nebo ty zničený turbo, intercoler, přetočenej motor...... (LOL)
Kdyby něco, zvu tě na kapučíno do nějakýho skvělýho hypermárketu (noteeth)
...ze všeho nejhorší jsou trpaslíci...
!ODCIZENA! VIN TMBGE61ZX62137699
Octavia II Combi 2.0 TDI Elegance-2005/MR2006, BKD chip 125kW, dovoz SRN-při 84.000 !ODCIZENA!
Felicia Combi 1.3 MPI, 2000, odkoupená služební-při 93.000
lucynka
Nováček
Příspěvky: 13
Registrován: 10 bře 2009, 10:32
Odpovědi: 0

Příspěvek od lucynka »

:D :D :D i Ty jeden....

no uvidime viz SZ (noteeth)
Škoda Octavia 2,0 TDI
Lukyndelacruz
Sběrač informací
Příspěvky: 20
Registrován: 19 bře 2009, 21:15
Odpovědi: 0

Pasik

Příspěvek od Lukyndelacruz »

Chlapi nemate nejakej takovejhle navod na vyndani,rozebrani a vycisteni turba na Passata 1,9 TDI, 97 rok, 81kw, motor AFN?

Turbo mi netlaci skoro zadnej tlak a jak tak na ty navody koukam, tak z toho mam dost strach..
VW Passat 1,9 TDI, 81kw ; 97 ; AFN
TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10233
Registrován: 16 říj 2007, 23:18
Odpovědi: 0

Příspěvek od TDI tech »

Pokial ti netlaci ziadny tlak tak mas pravdepodobne opacny problem. Skor by som isiel po N75.
Lukyndelacruz
Sběrač informací
Příspěvky: 20
Registrován: 19 bře 2009, 21:15
Odpovědi: 0

Prosim pomoc :(

Příspěvek od Lukyndelacruz »

Dobre rano panove, dneska jsem se pustil do ciseni turba. Bylo to dost zaneredeny. Pri ty prilezitosti jsem i povymenoval par hadicek. Vse jsem radne vycistil petrolejem. Slo to dobre. I turbo slo od sebe krasne i bez zahrivani..Kdyz jsem vse namontoval zpatky, tak jsem nastartoval a byl takovej jinej zvuk pri proslapnuti plynu na volnobeh.. Takovej svistivej..Nepoznam, jestli je to dobre nebo spatne..Kazdopadne jsem to jel kousek projet a pri vytoceni asi do 2,5-3 tisic tam neco zespodu strili a okamzite to pada do nouzaku..Tak jsem zajel zpet do gazare a premyslel, co by to mohlo byt..Po chvili jsem zkusil opet nastartovat..Volnobeh jsem vytocil zas k tem 3 tisicum..Splhala se tam raficka vcelku dobre..Mam za to ze lip nez driv..Pak jsem pustil plyn a raficka spadla opet na tech cca 900..Kdyz jsem plyn zmackl znovu,tak se to od spodku skoro nechtelo zvednout a zacal se tak klepat motor,ze to hazelo s celym autem..Turbo jsem po vycisteni do oleje nenapoustel..

Moc vas prosim o radu. Pred cistenim turba jsem mel z toho strach..Ted jsem bezradnej a strach mam jeste vetsi..

Fotky se mi nepodarilo nahrat, tak jsem je dal sem : http://www.edisk.cz/stahni/56045/Turbo.zip_9.21MB.html
VW Passat 1,9 TDI, 81kw ; 97 ; AFN
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

koukám 9ti lopatkový turbo, neotočil jsi ten prstenec co natáčí lopatky?
Uživatelský avatar
laumar
Přispěvovatel
Příspěvky: 145
Registrován: 21 čer 2007, 21:03
Odpovědi: 0
Bydliště: Partizánske Slovensko

Příspěvek od laumar »

Kec píše:Ještě malý doplnění:

U turba s 9 lopatkami se musí dát pozor na otočení Ovládacího kroužku:Obrázek

U 11 lopatkového je to bez problému:
Obrázek
a da sa to aj nejako inak poskladať ? Nechapem ! (wallbash) jedna sa o to 9 lopatkove !
SEAT ALHAMBRA 1,9TDI,81kw/110hp,1999, AFN ,jednohmota, EGR-OFF , KAT-OFF , 440 000 KM
TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10233
Registrován: 16 říj 2007, 23:18
Odpovědi: 0

Příspěvek od TDI tech »

Ano ten prstenec sa da otocit zrkadlovo a potom sa skrati draha lopatiek asi o 2mm co bohate staci nato aby to padlo do nudzaku.
Uživatelský avatar
laumar
Přispěvovatel
Příspěvky: 145
Registrován: 21 čer 2007, 21:03
Odpovědi: 0
Bydliště: Partizánske Slovensko

Příspěvek od laumar »

a teraz aky je postup aby som to dobre poskladal ked som si to neoznacil ten prstenec ! alebo nejake body podla coho to poskladat ?
SEAT ALHAMBRA 1,9TDI,81kw/110hp,1999, AFN ,jednohmota, EGR-OFF , KAT-OFF , 440 000 KM
TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10233
Registrován: 16 říj 2007, 23:18
Odpovědi: 0

Příspěvek od TDI tech »

vsimni si na tej foteke ako je v tom prstenci to vybranie po stranach toho zarezu na tiahlo regulacie. Jedno vybanie je kratsie druhe dlhsie. Daj ho tak ako na obrazku.
Uživatelský avatar
1pavel
Aktivista
Příspěvky: 2166
Registrován: 01 pro 2007, 15:07
Odpovědi: 0
Bydliště: Pardubice

Příspěvek od 1pavel »

Na tý posední fotce mě připadá že je nějaká ojebnutá páčka od potlaku co ovládá prstenec . Taky tady nikdo nepíše , že se to musí rozebírat souose , aby nedošlo ke kontaktu vrtulky a stěny , může dojít k poškození vrtuky nebo rozvážení , pak to houká jak sanitka .
A5 3.0 TDI 210 KW pracovní
škoda 120 L zábava
G7 GTD
Odpovědět

Zpět na „FAQ - časté dotazy - řešení, postupy“