Už opravdu nevím

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Pavel2
Sběrač informací
Příspěvky: 32
Registrován: 02 úno 2009, 06:57
Odpovědi: 0

Příspěvek od Pavel2 »

Ten předstřik to ukazuje prý na hranici hodnota 72. pak jsem koukal že hodnota MAF má být 280 - 340 a píše to 540 to je jediné co se mi nezdálo ale moc tomu nehovím.
Prosím kde je snímač toho atmosférického tlaku jestli je to ten na plastové trubce co jde k sání tak ty jsem zkošel už dva
Díky za každou radu
misa.89
Aktivista
Příspěvky: 1821
Registrován: 17 srp 2008, 09:11
Odpovědi: 0

Příspěvek od misa.89 »

EGR je zaslepen?
1. Octavia 19TDi GLX+(klima) AGR, 1998, trysky DSLA150P520, jednohmota ATD + organika, upgrade MAF,EGR+KAT off, 550000km; 5W40; puky Audi TT, + 3cm UP, 4x disk, VAG
2. Octavia 19TDi Elegance ASV 2002, ,Xenony, Webasto, Tripling, 99 kW, brzdy 288mm.
misa.89
Aktivista
Příspěvky: 1821
Registrován: 17 srp 2008, 09:11
Odpovědi: 0

Příspěvek od misa.89 »

už vidim že je zas funkční, tahle vysoká hodnota je když je EGR zavřenej, za cca 10s by měl sepnout a změnit hodnotu na těch méně jak je požadováno...
1. Octavia 19TDi GLX+(klima) AGR, 1998, trysky DSLA150P520, jednohmota ATD + organika, upgrade MAF,EGR+KAT off, 550000km; 5W40; puky Audi TT, + 3cm UP, 4x disk, VAG
2. Octavia 19TDi Elegance ASV 2002, ,Xenony, Webasto, Tripling, 99 kW, brzdy 288mm.
Pavel2
Sběrač informací
Příspěvky: 32
Registrován: 02 úno 2009, 06:57
Odpovědi: 0

Příspěvek od Pavel2 »

Jo EGR je zaslepenej já ho dneska na chvilku otevřel tak to jsem asi tu hodnotu přečet když fachčil ale jinak pořád stejný pořád stejný padá a padá ta řídící jednotka mě dost děsí ale o tom ventylu N 75 ví protože jak vytáhnu konektor tak hned je tam závada ale když je připojený tak jakmile nastartuju ta jde páčka dolů na doraz. Tak to snad fachčí
Uživatelský avatar
Kec
Přispěvovatel
Příspěvky: 403
Registrován: 23 led 2006, 20:17
Odpovědi: 0
Bydliště: Šumpersko

Příspěvek od Kec »

Od humlika jsem dostal jednou tip jak na turbo - logování.
Zkus odpojit hadičku co jse z n75 na turbo. Pak to jeď projet a dívej se kolik tlačí turbo, pokud to půjde přes půl baru tak je seklý nebo otočenej kroužek nebo tak něco. pokud je to pod tak turbo oK a je to regulací.

Odzkoušej jakej máš podtlak na vakuovce. Pokud by tam byl malejtak to prej taky ovlivňuje.
GOLF IV 1,9 TDI ALH - trysky 81KW, turbo 1749VA a 159kobyl
Pavel2
Sběrač informací
Příspěvky: 32
Registrován: 02 úno 2009, 06:57
Odpovědi: 0

Příspěvek od Pavel2 »

OK to turbo můžu zkusit jaká má být hodnota v té vakuovce to nevím ale turbo když ubírá tak plechovka jde nahoru a to jí tlačí pružina. A když nastartuju tak páčka jde dolů až na doraz. A otočený kroužek tam není ten mě vyškolil při čištění a lopatky jdou jak víno.
Už mě napadla zoufalá věc dát do motoru kameru namířit na ovládací páčku turba a jít to prohnat jestli při těch kritických otáčkách kdy má omezovat tak jestli to má alespoň snahu se hýbat.
Mikky
Přispěvovatel
Příspěvky: 446
Registrován: 09 říj 2008, 19:04
Odpovědi: 0

Příspěvek od Mikky »

asi blbost to jsi asi kontroloval nemas na N75 prehozeny hadicky vstup a vystup?uz jsem to videl kluk menil taky uplne vse a nakonec to byla takova blbost :D
pafka
Aktivista
Příspěvky: 3359
Registrován: 15 úno 2006, 22:40
Odpovědi: 0

Příspěvek od pafka »

podívej se na kat a výfuk, ještě zkus podtlak v posilovači brzd , jestli se tam neztrácí
Pavel2
Sběrač informací
Příspěvky: 32
Registrován: 02 úno 2009, 06:57
Odpovědi: 0

Příspěvek od Pavel2 »

Zdravím. Posílám logy při padnutí do nouzáku. Mohl by se prosím na to někdo podívat?

http://uloz.to/1474650/Logs.zip

Děkuji
P.
Uživatelský avatar
matias99
Sběrač informací
Příspěvky: 21
Registrován: 01 dub 2009, 21:55
Odpovědi: 0
Bydliště: blízko Trenčína

Příspěvek od matias99 »

Ja mám preste ten istý problém na Octavke 1.9 TDI 81KW ročník 2002.
Bolo to aj na diagnostike, tá ukázala problémy z tlakom tak sa menil regulátor tlaku na turbe potom elektromagnet. ventil na turbe, išlo to tak mesiac a potom sa to zase pojekazilo.
Uživatelský avatar
origoš
Aktivista
Příspěvky: 4149
Registrován: 23 led 2006, 14:21
Odpovědi: 0
Bydliště: Kladno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od origoš »

Udělej jednoduchou kontrolu: Odpoj hadičku od plechovky a naloguj. Mělo by to naměřit nízký tlak přeplňování a mělo by to být bez výkonu.
Benzín patří do letlampy a taky do resistinu

www.mosaznevyrobky.cz
eggnoog
Sběrač informací
Příspěvky: 49
Registrován: 14 črc 2009, 11:04
Odpovědi: 0
Bydliště: Plzeň

Příspěvek od eggnoog »

Pavel2 : Prosim tě, nepamatuješ si ještě co způsobovalo to padání do nouzáku? Mám úplně stejný problém a už taky nevím co s tím. Je to tedy nějaká doba co se to tu řešilo, ale snad si vzpomeneš :-) Díky
Pašík 01 TDI 96 kW, 6ti kvalt, AVF, zatim serie....
lukas6666
Přispěvovatel
Příspěvky: 252
Registrován: 21 srp 2009, 19:39
Odpovědi: 0
Bydliště: Nové Zámky

Příspěvek od lukas6666 »

čo ten snímač atmosferického tlaku čo ti radil misovw? pozri tu hodnotu v poli na vcds
Tepovanie, mechanika. UPDATE máp RNS COLUMBUS, VCDS, ODIS ENGINNERING
,chiptuning, uprava softwaru dsg, flash RJ motora, BCM, gateway a pod., servis klimatizacie a čistenie vozidiel ozónom
eggnoog
Sběrač informací
Příspěvky: 49
Registrován: 14 črc 2009, 11:04
Odpovědi: 0
Bydliště: Plzeň

Příspěvek od eggnoog »

V jakém poli prosim tě najdu tu hodnotu atm. tlaku? Jestli je to v kanálu 10 - druhé pole (senzor f96), tak tam mám hodnotu 979 mbar. Nechá se ještě jinak zjistit zda je špatné čidlo tlaku, např. změření odporu na svorkách apod.... ?
Pašík 01 TDI 96 kW, 6ti kvalt, AVF, zatim serie....
eggnoog
Sběrač informací
Příspěvky: 49
Registrován: 14 črc 2009, 11:04
Odpovědi: 0
Bydliště: Plzeň

Příspěvek od eggnoog »

V jakém poli prosim tě najdu tu hodnotu atm. tlaku? Jestli je to v kanálu 10 - druhé pole (senzor f96), tak tam mám hodnotu 979 mbar. Nechá se ještě jinak zjistit zda je špatné čidlo tlaku, např. změření odporu na svorkách apod.... ?
Pašík 01 TDI 96 kW, 6ti kvalt, AVF, zatim serie....
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“