vacky 2,5 TDI po 2190km

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

turboa3
Přispěvovatel
Příspěvky: 400
Registrován: 08 úno 2009, 21:44
Odpovědi: 0
Bydliště: liberec

Příspěvek od turboa3 »

měřil jsem vačky na vysoké škole - originál vačky a vahadla mají 1000 - 1150 nevim jestli brinelů nebo rokvelů.
tlakové ventilky jsou ješte pod tělesem olejového filtru - pro každou hlavu jeden !
audi a3 agr zatim 256PS a 548nm
seat leon ary zatim 241ps a 399NM
Audi a3 2.0 bkd 16v zatím 250ps
Mikky
Přispěvovatel
Příspěvky: 446
Registrován: 09 říj 2008, 19:04
Odpovědi: 0

Příspěvek od Mikky »

turboa3 píše:měřil jsem vačky na vysoké škole - originál vačky a vahadla mají 1000 - 1150 nevim jestli brinelů nebo rokvelů.
tlakové ventilky jsou ješte pod tělesem olejového filtru - pro každou hlavu jeden !
to mas sice asi pravdu ale on ty puvodni nemel uplne jeste tak v hajzlu proste meli jen 240tis klasicky opotrebeni u ty V6 a i kdyby ty ventilky nemenil a dal origo vacky tak by asi zase vydrzeli 200tis.mozny je ze se ty ventilky nekdy ucpou nebo nejak poserou kdyz nemenis olej a lejes tam nejakou sracku.
RC51
Přispěvovatel
Příspěvky: 307
Registrován: 23 led 2006, 19:37
Odpovědi: 0
Bydliště: PRESOV

Příspěvek od RC51 »

lial som tam syntu 5W40 a menil ju po 10.000km
Transporter T5 1,9TDI BRS,
AUDI A6 3.0TDI
turboa3
Přispěvovatel
Příspěvky: 400
Registrován: 08 úno 2009, 21:44
Odpovědi: 0
Bydliště: liberec

Příspěvek od turboa3 »

na ty vačky je velká zátěž , vaček jsem namontoval spousty - origináli byli vždy v pohodě! repliky jsem namontoval 1 co si je zákazník dones vydrželi jen8000km, pak se dali orig/donesl starši slušný/ a na nich je 23000a zatím ok.
audi a3 agr zatim 256PS a 548nm
seat leon ary zatim 241ps a 399NM
Audi a3 2.0 bkd 16v zatím 250ps
RC51
Přispěvovatel
Příspěvky: 307
Registrován: 23 led 2006, 19:37
Odpovědi: 0
Bydliště: PRESOV

Příspěvek od RC51 »

Mazanie motora 2.5 TDI bez ventilovych deklov: http://www.youtube.com/watch?v=-e5mF7Jzhrk
Transporter T5 1,9TDI BRS,
AUDI A6 3.0TDI
N-o-r-a
Nováček
Příspěvky: 18
Registrován: 01 led 2009, 14:20
Odpovědi: 0

Příspěvek od N-o-r-a »

něco tam chybí, že by olej??? (noteeth)
RC51
Přispěvovatel
Příspěvky: 307
Registrován: 23 led 2006, 19:37
Odpovědi: 0
Bydliště: PRESOV

Příspěvek od RC51 »

kde chyba olej ?
Na pravej strave valcov, to co je v zazname neskor je ten tmavy pruh v strede hupov prud oleja vystreknuty cez vahadlo na vacku.
Na lavej stane to nie je vidiet, lebo motor sa otaca takym smerom ze ten prud oleja ide rovno medzi vahadlo a vacku a rozotrie sa.
Tak to vyzera hned po vypnuti motora:
Obrázek
Obrázek
Transporter T5 1,9TDI BRS,
AUDI A6 3.0TDI
satas
Přispěvovatel
Příspěvky: 587
Registrován: 12 kvě 2007, 23:28
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od satas »

Tohle nemaže! to je katastrofa.Vačky musej bej hustě nabalený olejem!
VAG Group Servis-opravy a GO R4,V6,V8,V12 Tdi+Benzin,Servis a renovace Xenon-LED světlometů,Opravy a výměny EZS zámků řízení,klíče ,Budiky,Ochrana dílu Audi VW GEKO,VAS 6395A Turba,Diagnostika Praha-608974322
Fulltank
Aktivista
Příspěvky: 2793
Registrován: 09 pro 2008, 18:15
Odpovědi: 0

Příspěvek od Fulltank »

chci se jen zeptat, cim to tady maze?! Nejakou vazelinou..brusnou pastou :? ta seda sragora. jen abych vedel

www.youtube.com/watch?v=57bn-7Az43M&feature=related
O2 BLS - dpf off, egr pipe KIT by Cin, turbo STG190, PP1043, organika
satas
Přispěvovatel
Příspěvky: 587
Registrován: 12 kvě 2007, 23:28
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od satas »

Fulltank píše:chci se jen zeptat, cim to tady maze?! Nejakou vazelinou..brusnou pastou :? ta seda sragora. jen abych vedel

www.youtube.com/watch?v=57bn-7Az43M&feature=related
Maže to vazelínou dodávanou s novými važkami proto,že ta vazelína zajistí dostatečný mazaní po prvnim spuštení motoru po rozebrání nebo repasi než tam prolítne olej do všech kanálů a zajistí vlastní mazání.
VAG Group Servis-opravy a GO R4,V6,V8,V12 Tdi+Benzin,Servis a renovace Xenon-LED světlometů,Opravy a výměny EZS zámků řízení,klíče ,Budiky,Ochrana dílu Audi VW GEKO,VAS 6395A Turba,Diagnostika Praha-608974322
Uživatelský avatar
Octava
Aktivista
Příspěvky: 1147
Registrován: 15 srp 2006, 20:55
Odpovědi: 0

Příspěvek od Octava »

RC51 píše:Mazanie motora 2.5 TDI bez ventilovych deklov: http://www.youtube.com/watch?v=-e5mF7Jzhrk
Presne jak rika satas,mas naky problem s mazanim,ja kdyz se podivam nalevkou oleje pri nastartovanym motoru,tak je cela vacka obalena olejem!
Fandy
Přispěvovatel
Příspěvky: 365
Registrován: 30 srp 2006, 19:56
Odpovědi: 0
Bydliště: Chrudimsko

Příspěvek od Fandy »

Jenže taky záleží teplý-studený motor,ztuhlý olej olej projde hlavou k vačkám v daleko menším množství.
Opravy vad.řj,ABS,autoradií,navi. 774446776
Obi
Přispěvovatel
Příspěvky: 496
Registrován: 12 lis 2007, 13:08
Odpovědi: 0
Bydliště: Třebíč

Příspěvek od Obi »

Pokud maže správně tak se to bez deklů nedá nastartovat bez následnýho mytí motoru.Na tom videu je to hodně špatný.Nechápu,že se ty vačky můžou odřít za 2tis.km pokud se točí na olejovím filmu-to šlo kov na kov skoro bez oleje.
Audi 80 1,9tdi 81kw-ABT
RC51
Přispěvovatel
Příspěvky: 307
Registrován: 23 led 2006, 19:37
Odpovědi: 0
Bydliště: PRESOV

Příspěvek od RC51 »

Saci kos bol cisty, vana cista ale cez cerpadlo niekedy nieco preletelo.
Tu su fotky:
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Transporter T5 1,9TDI BRS,
AUDI A6 3.0TDI
Fandy
Přispěvovatel
Příspěvky: 365
Registrován: 30 srp 2006, 19:56
Odpovědi: 0
Bydliště: Chrudimsko

Příspěvek od Fandy »

Tak jsem na to dneska koukal u sebe.Studený motor (teplota venku kolem 0°)když kouknu přes nálevku,maže to téměř stejně jako na videu.Motor zahřátý na provozní teplotu má vačku zalitou,že není vidět.
Opravy vad.řj,ABS,autoradií,navi. 774446776
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“