Demontáž a oprava turba vrchem

Noví uživatelé prostudovat jako první! Vytvořený souhrn témat na často probírané dotazy.
Téma mohou zakládat jen moderátoři - pokud máte nápad, kontaktujte Reeshu, nebo Dukese

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
laumar
Přispěvovatel
Příspěvky: 145
Registrován: 21 čer 2007, 21:03
Odpovědi: 0
Bydliště: Partizánske Slovensko

Příspěvek od laumar »

TDI tech píše:vsimni si na tej foteke ako je v tom prstenci to vybranie po stranach toho zarezu na tiahlo regulacie. Jedno vybanie je kratsie druhe dlhsie. Daj ho tak ako na obrazku.
tak ze da sa to zistit aj tak ze musi ist ta packa regulacie az na dorazovy srob ! ked to bude zle poskladane tak to nebude behat v celom rozsahu ! ak nieje to tak , tak ma opravte !
SEAT ALHAMBRA 1,9TDI,81kw/110hp,1999, AFN ,jednohmota, EGR-OFF , KAT-OFF , 440 000 KM
Lukyndelacruz
Sběrač informací
Příspěvky: 20
Registrován: 19 bře 2009, 21:15
Odpovědi: 0

Příspěvek od Lukyndelacruz »

Mozna, ze jsem ho slozil spatne...Uz ho mam venku potreti Ted jsem ho slozil opet a lopatka od regulace jde vcelku snadno..Samotna regulace uz jde hur,ale podle me je to furt v norme..Ale zdalo se mi,ze jsem dotahnul srouby na turbu moc a ta regulacni lopatka se nemohla hybat. Tak jsem tam vystrihl vymezovaci tesneni a pritahl to o neco min..Za chvilku uvidim, jestli jsem pochodil.. Mimochodem za tyhle dva dny,co jsem jeste nesel spat jsem se naucil vyndavat turbo za 25 minut Doufam,ze mi to bude neco platny
VW Passat 1,9 TDI, 81kw ; 97 ; AFN
Uživatelský avatar
live69
Aktivista
Příspěvky: 2437
Registrován: 11 říj 2008, 11:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Tábor

Příspěvek od live69 »

co se v mládí naučíš ......... (rofl)
OI TDI PD 4x4 COMBI, 312/260, TT, VB,PP 1043,FMIC,HDS,FMH ,HP-sporting,17 SPIDER,D5WSC-TP5, 193/421 PRODÁNO :-)
T5 TRANSPORTER 1,9PD,
CBR 1000RR
ZAJÍMÁM SE O BUDOUCNOST, PROTOŽE V NÍ HODLÁM STRÁVIT ZBYTEK ŽIVOTA.
lucynka
Nováček
Příspěvky: 13
Registrován: 10 bře 2009, 10:32
Odpovědi: 0

Příspěvek od lucynka »

Holy, tak manzel byl v schoneru a pry technik by to tak nechal a to mu rekl, aniz by videl octavku.. Ty jsi tam byl take s turbem?????
Škoda Octavia 2,0 TDI
mantinel115
Nováček
Příspěvky: 2
Registrován: 21 bře 2009, 08:27
Odpovědi: 0
Bydliště: žilina,slovensko.

Příspěvek od mantinel115 »

ahoj vsetci.som tu"novy".potrebujem nejake tie rady.prave som si kupil alhambru 1.9 tdi,85kw,2002 a uz mi aj skube a nakolko som totalny motorovy analfabet,tak som tu.vsetky rady vstrebavam a za vsetky som vdacny.vopred vsetky dik.
TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10233
Registrován: 16 říj 2007, 23:18
Odpovědi: 0

Příspěvek od TDI tech »

Skube ako? Za ustalenej rychlosti pri konstantnom plyne? Alebo pri akceleracii?

OT: Nechcem sa ta dotknut, ale ak si naozaj taky totalny motorovy analfabet ako pises neviem ci to ma vobec vyznam riesit. Ale pytaj sa, od toho sme tu ;)
5861
Nováček
Příspěvky: 4
Registrován: 23 bře 2009, 07:33
Odpovědi: 0

Příspěvek od 5861 »

Ondřej Krákora píše:Tak včera sem čistil a nešlo to ani po zahřátí autogenem, tak vymyslel švagr stahovák, kterym to de upně parádně a je to nejbezpečnější.
ak mozes tak daj fotku toho stahovaka dik
Lukyndelacruz
Sběrač informací
Příspěvky: 20
Registrován: 19 bře 2009, 21:15
Odpovědi: 0

Příspěvek od Lukyndelacruz »

Tak bych rekl,ze turbo slape..Akorat mam jeden velikej problem - podtlak...Kdyz nastartuju motor,tak se podtlakova hadicka ani nehne..Ani regulacni tycinka (tahlo) se nehne..Dneska jsem zkontroloval podle schematu zapojeni podtlakovych hadicek a byly zapojeny spravne..Navic jsem se vsechny vymenil..Prezkousel jsem ventil N75 a N18 - jseou v poradku..A stejne tam ten podtlak proste nemam..Vubec zadnej..Napada vas jeste neco?
VW Passat 1,9 TDI, 81kw ; 97 ; AFN
TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10233
Registrován: 16 říj 2007, 23:18
Odpovědi: 0

Příspěvek od TDI tech »

A podtlakova vyveva je dobra? N75 mas spravny?
Lukyndelacruz
Sběrač informací
Příspěvky: 20
Registrován: 19 bře 2009, 21:15
Odpovědi: 0

Příspěvek od Lukyndelacruz »

Jestli myslis tu podtlakovou nadobku pro regulaci plniciho tlaku turba, tak ta je spravna...Protoze kdyz nasaju pusou,tak se regulacni tycinka krasne hejbe...

N75 jsem dneska pripojil na 12V a vzdy z neho sel takovej mirnej zvuk a vevnitr neco jezdilo,predpokladam, ze magnet.. Tak by mel byt dobrej..

Uz fakt nevim z tohodle :(
VW Passat 1,9 TDI, 81kw ; 97 ; AFN
TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10233
Registrován: 16 říj 2007, 23:18
Odpovědi: 0

Příspěvek od TDI tech »

Podtlakova vyveva je to kovove vzadu na hlave valcov motora pohanane od vacky. Ja som sa ta nepytal ci N75 mas dobry ale ci ho mas spravny, teda ci je N.C.
mantinel115
Nováček
Příspěvky: 2
Registrován: 21 bře 2009, 08:27
Odpovědi: 0
Bydliště: žilina,slovensko.

Příspěvek od mantinel115 »

zas az taky lavy niesom.co to spravit dokazem,ale mam docela problem s tymi vsetkymi nazvami.proste neviem co je co podla nazvu.tvlast tie odbornejsie mi robia problem.radsej mam,ked vidim co je co.
ALHAMBRA 1.9 TDI PD 85kw 2002.EGR stale ON
Lukyndelacruz
Sběrač informací
Příspěvky: 20
Registrován: 19 bře 2009, 21:15
Odpovědi: 0

Příspěvek od Lukyndelacruz »

aa
Naposledy upravil(a) Lukyndelacruz dne 25 bře 2009, 19:50, celkem upraveno 1 x.
VW Passat 1,9 TDI, 81kw ; 97 ; AFN
Lukyndelacruz
Sběrač informací
Příspěvky: 20
Registrován: 19 bře 2009, 21:15
Odpovědi: 0

Příspěvek od Lukyndelacruz »

TDI tech píše:Podtlakova vyveva je to kovove vzadu na hlave valcov motora pohanane od vacky. Ja som sa ta nepytal ci N75 mas dobry ale ci ho mas spravny, teda ci je N.C.
Uz jsem to nasel a postupne jsem sel po hadickam..Vyveva, ktera je na schematu pod cislem 6 saje dobre.. Za zpetnym ventilem (5) jeste taky saje a za N18(3) uz ne.. Vsiml jsem si taky, ze je od nej nadherna elektrika. Na jednom miste odholeny draty..

Potreboval bych ho zkusit nekde no..Za kolik se da ta N18 sehnat?Nevis/ite nekde o nem?

Obrázek
VW Passat 1,9 TDI, 81kw ; 97 ; AFN
TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10233
Registrován: 16 říj 2007, 23:18
Odpovědi: 0

Příspěvek od TDI tech »

N18 ovlada EGR ventil. A ten ked nejde tak ti nefunguje EGR co nema vplyv na vykon jedine zeby bol EGR ventil vadny a trvalo prepustal spaliny. Teba zaujima N75, ked je OK tak okamzite po nastartovani motora musi otvorit a tiahlo lopatiek statora plynovej turbiny vcucnut nadoraz dole resp. dnu. Ked vypnes motor musi okamzite ventil N75 zatvorit a tiahlo povolit smerom hore resp. vovku z piestika tej plechovky. Ak to nerobi bud tam nemas doatatok resp. ziadny podtlak, alebo je N75 vadny prip. zla kabelaz alebo mas N75 N.O. Teba zaujima v pripade regulacie plniaceho tlaku body 12 a 16 na obrazku.
Odpovědět

Zpět na „FAQ - časté dotazy - řešení, postupy“