tak ze da sa to zistit aj tak ze musi ist ta packa regulacie az na dorazovy srob ! ked to bude zle poskladane tak to nebude behat v celom rozsahu ! ak nieje to tak , tak ma opravte !TDI tech píše:vsimni si na tej foteke ako je v tom prstenci to vybranie po stranach toho zarezu na tiahlo regulacie. Jedno vybanie je kratsie druhe dlhsie. Daj ho tak ako na obrazku.
Demontáž a oprava turba vrchem
Moderátoři: šulda, Moderátoři
SEAT ALHAMBRA 1,9TDI,81kw/110hp,1999, AFN ,jednohmota, EGR-OFF , KAT-OFF , 440 000 KM
-
- Sběrač informací
- Příspěvky: 20
- Registrován: 19 bře 2009, 21:15
Mozna, ze jsem ho slozil spatne...Uz ho mam venku potreti Ted jsem ho slozil opet a lopatka od regulace jde vcelku snadno..Samotna regulace uz jde hur,ale podle me je to furt v norme..Ale zdalo se mi,ze jsem dotahnul srouby na turbu moc a ta regulacni lopatka se nemohla hybat. Tak jsem tam vystrihl vymezovaci tesneni a pritahl to o neco min..Za chvilku uvidim, jestli jsem pochodil.. Mimochodem za tyhle dva dny,co jsem jeste nesel spat jsem se naucil vyndavat turbo za 25 minut Doufam,ze mi to bude neco platny
VW Passat 1,9 TDI, 81kw ; 97 ; AFN
-
- Nováček
- Příspěvky: 2
- Registrován: 21 bře 2009, 08:27
- Bydliště: žilina,slovensko.
-
- Sběrač informací
- Příspěvky: 20
- Registrován: 19 bře 2009, 21:15
Tak bych rekl,ze turbo slape..Akorat mam jeden velikej problem - podtlak...Kdyz nastartuju motor,tak se podtlakova hadicka ani nehne..Ani regulacni tycinka (tahlo) se nehne..Dneska jsem zkontroloval podle schematu zapojeni podtlakovych hadicek a byly zapojeny spravne..Navic jsem se vsechny vymenil..Prezkousel jsem ventil N75 a N18 - jseou v poradku..A stejne tam ten podtlak proste nemam..Vubec zadnej..Napada vas jeste neco?
VW Passat 1,9 TDI, 81kw ; 97 ; AFN
-
- Sběrač informací
- Příspěvky: 20
- Registrován: 19 bře 2009, 21:15
Jestli myslis tu podtlakovou nadobku pro regulaci plniciho tlaku turba, tak ta je spravna...Protoze kdyz nasaju pusou,tak se regulacni tycinka krasne hejbe...
N75 jsem dneska pripojil na 12V a vzdy z neho sel takovej mirnej zvuk a vevnitr neco jezdilo,predpokladam, ze magnet.. Tak by mel byt dobrej..
Uz fakt nevim z tohodle
N75 jsem dneska pripojil na 12V a vzdy z neho sel takovej mirnej zvuk a vevnitr neco jezdilo,predpokladam, ze magnet.. Tak by mel byt dobrej..
Uz fakt nevim z tohodle

VW Passat 1,9 TDI, 81kw ; 97 ; AFN
-
- Nováček
- Příspěvky: 2
- Registrován: 21 bře 2009, 08:27
- Bydliště: žilina,slovensko.
-
- Sběrač informací
- Příspěvky: 20
- Registrován: 19 bře 2009, 21:15
aa
Naposledy upravil(a) Lukyndelacruz dne 25 bře 2009, 19:50, celkem upraveno 1 x.
VW Passat 1,9 TDI, 81kw ; 97 ; AFN
-
- Sběrač informací
- Příspěvky: 20
- Registrován: 19 bře 2009, 21:15
Uz jsem to nasel a postupne jsem sel po hadickam..Vyveva, ktera je na schematu pod cislem 6 saje dobre.. Za zpetnym ventilem (5) jeste taky saje a za N18(3) uz ne.. Vsiml jsem si taky, ze je od nej nadherna elektrika. Na jednom miste odholeny draty..TDI tech píše:Podtlakova vyveva je to kovove vzadu na hlave valcov motora pohanane od vacky. Ja som sa ta nepytal ci N75 mas dobry ale ci ho mas spravny, teda ci je N.C.
Potreboval bych ho zkusit nekde no..Za kolik se da ta N18 sehnat?Nevis/ite nekde o nem?

VW Passat 1,9 TDI, 81kw ; 97 ; AFN
N18 ovlada EGR ventil. A ten ked nejde tak ti nefunguje EGR co nema vplyv na vykon jedine zeby bol EGR ventil vadny a trvalo prepustal spaliny. Teba zaujima N75, ked je OK tak okamzite po nastartovani motora musi otvorit a tiahlo lopatiek statora plynovej turbiny vcucnut nadoraz dole resp. dnu. Ked vypnes motor musi okamzite ventil N75 zatvorit a tiahlo povolit smerom hore resp. vovku z piestika tej plechovky. Ak to nerobi bud tam nemas doatatok resp. ziadny podtlak, alebo je N75 vadny prip. zla kabelaz alebo mas N75 N.O. Teba zaujima v pripade regulacie plniaceho tlaku body 12 a 16 na obrazku.