Čištění turba by Lany

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

TRULI 1
Přispěvovatel
Příspěvky: 99
Registrován: 24 bře 2008, 22:18
Odpovědi: 0
Bydliště: SR

Příspěvek od TRULI 1 »

Obrázek
takto má byt ten veniec toto si vytlač a hlavne pozri
Slovensko
VW Passat B7
TRULI 1
Přispěvovatel
Příspěvky: 99
Registrován: 24 bře 2008, 22:18
Odpovědi: 0
Bydliště: SR

Příspěvek od TRULI 1 »

Lukyndelacruz píše:Olej jsem do nej po slozeni nedaval. Ale mazani podle vseho funguje..Kdyz odpojim privod oleje do turba,tak z neho normalne olej jde.


Mozna, ze jsem ho slozil spatne...Uz ho mam venku potreti :) Ted jsem ho slozil opet a lopatka od regulace jde vcelku snadno..Samotna regulace uz jde hur,ale podle me je to furt v norme..Ale zdalo se mi,ze jsem dotahnul srouby na turbu moc a ta regulacni lopatka se nemohla hybat. Tak jsem tam vystrihl vymezovaci tesneni a pritahl to o neco min..Za chvilku uvidim, jestli jsem pochodil.. Mimochodem za tyhle dva dny,co jsem jeste nesel spat jsem se naucil vyndavat turbo za 25 minut :) Doufam,ze mi to bude neco platny :)

chod sa hlavne vyspat a vklude to urobíš a musí to velmi lachko chodit čiže cinkat. nesmie zadrhávat takto to tu chalani odfotili že to má byt ten veniec na regulace
Slovensko
VW Passat B7
norok86
Přispěvovatel
Příspěvky: 553
Registrován: 13 led 2009, 15:09
Odpovědi: 0
Bydliště: usti nad labem

Příspěvek od norok86 »

Lukyndelacruz píše:Olej jsem do nej po slozeni nedaval. Ale mazani podle vseho funguje..Kdyz odpojim privod oleje do turba,tak z neho normalne olej jde.
Pokud jsi slozil motor a turbo nezalil olejem a nastartoval tak se modli at neni po nem :?
misa.89
Aktivista
Příspěvky: 1821
Registrován: 17 srp 2008, 09:11
Odpovědi: 0

Příspěvek od misa.89 »

norok86 píše:
Lukyndelacruz píše:Olej jsem do nej po slozeni nedaval. Ale mazani podle vseho funguje..Kdyz odpojim privod oleje do turba,tak z neho normalne olej jde.
Pokud jsi slozil motor a turbo nezalil olejem a nastartoval tak se modli at neni po nem :?
ono jde o to, že jak turbo rozděláš tak ti vyteče olej a ten tam pak při startu chybí, protože hned jak to chytne tak se turbo roztočí a není mazané od motoru, protože v trubce je vzduch a taky než motor natlakuje to chvilku trvá. Bouhžel turbu na přidření tahle chvilka stačí:-(
1. Octavia 19TDi GLX+(klima) AGR, 1998, trysky DSLA150P520, jednohmota ATD + organika, upgrade MAF,EGR+KAT off, 550000km; 5W40; puky Audi TT, + 3cm UP, 4x disk, VAG
2. Octavia 19TDi Elegance ASV 2002, ,Xenony, Webasto, Tripling, 99 kW, brzdy 288mm.
pitrsss
Přispěvovatel
Příspěvky: 818
Registrován: 15 lis 2006, 12:47
Odpovědi: 0
Bydliště: od chomutova

Příspěvek od pitrsss »

a příště ho někdo hodí do pračky na 60 stupnů s předepírkou -doporučuji použít perwol bude jako nový (rofl)
g3 tdi ahu,octa asz
peca
Přispěvovatel
Příspěvky: 427
Registrován: 23 zář 2007, 21:36
Odpovědi: 0
Bydliště: štírky

Příspěvek od peca »

tak jak to dopadlo ? kde si dal ten vymezovaci kus ?? nevim ,ale podle mě na turbo takově věci nepatří ....vše musi sedět jako od novoty ....nakonec to bude nějaka K o k o t i n a....
Z Prava dobrý:-)))
Lukyndelacruz
Sběrač informací
Příspěvky: 20
Registrován: 19 bře 2009, 21:15
Odpovědi: 0

Příspěvek od Lukyndelacruz »

Zatim jsem byl jen par kilometru to vyzkouset a jedo to teda lip..Kdyz sepne mezi 2-3 tisici turbo,tak to jede pekne..Akorat ze spodku se to zveda podle me dost line..Akorat je divny,ze po nastartovani motoru se nezvedne ani trosku podtlakova hadicka od ty regulace..Muze to byt spatnej N75? Navic se mi zda,ze kdyz to turbo sepne,tak je to takovej divnej zvuk..jako kdyby tam neco podfukovalo..prirovnal bych to k vysavaci..To asi neni normalni ze?
VW Passat 1,9 TDI, 81kw ; 97 ; AFN
peca
Přispěvovatel
Příspěvky: 427
Registrován: 23 zář 2007, 21:36
Odpovědi: 0
Bydliště: štírky

Příspěvek od peca »

ted mě napadlo ,že na jednom pasatu byla praskla ta gumova hadice co je zhora spojuje dvě trubky ,,a je spojena dvěma sponama ,asi 5 cm dlouha ...a byla praskla těsně kolem spony ,,jsem nato dvakrát hleděl a ničeho si nevšim ....až jednou mi volal kamoš ,že se mu zdá že slyší něco jako vysavač ..tak jsme to projeli ,a zjistili že to syčí ,,a našel jsem to ....mrkni na ni ,jestli ji nemaš taky prasklou ,od tech častych demontažím ,ony časem tvrdnou .....
Z Prava dobrý:-)))
gerii
Přispěvovatel
Příspěvky: 247
Registrován: 04 úno 2009, 21:45
Odpovědi: 0

Příspěvek od gerii »

ne že bych byl nějaký velky odborník na turba ale čistim je v ultrazvuku a brutus čistí prostě jak nový
Fulltank
Aktivista
Příspěvky: 2793
Registrován: 09 pro 2008, 18:15
Odpovědi: 0

Příspěvek od Fulltank »

misa.89 píše:
norok86 píše:
Lukyndelacruz píše:Olej jsem do nej po slozeni nedaval. Ale mazani podle vseho funguje..Kdyz odpojim privod oleje do turba,tak z neho normalne olej jde.
Pokud jsi slozil motor a turbo nezalil olejem a nastartoval tak se modli at neni po nem :?
ono jde o to, že jak turbo rozděláš tak ti vyteče olej a ten tam pak při startu chybí, protože hned jak to chytne tak se turbo roztočí a není mazané od motoru, protože v trubce je vzduch a taky než motor natlakuje to chvilku trvá. Bouhžel turbu na přidření tahle chvilka stačí:-(
ja teda nevim, ale kdyz sem to delal nic sem nenapoustel olejem a taky slapalo. Ten olej sem tam dostane strasne rychle, myslim ze timhle se to nemohlo posrat..
O2 BLS - dpf off, egr pipe KIT by Cin, turbo STG190, PP1043, organika
SupermanXXX
Přispěvovatel
Příspěvky: 546
Registrován: 24 úno 2007, 09:22
Odpovědi: 0
Bydliště: Zruč

Příspěvek od SupermanXXX »

nesmí se hned po nastartování šlapat na plyn na volnoběh, dělá se to i po výmeně oleje že se chcilku motor nechá bežet na volnoběh...
kenz007
Přispěvovatel
Příspěvky: 331
Registrován: 12 črc 2008, 23:28
Odpovědi: 0
Bydliště: SK ZA

Příspěvek od kenz007 »

ja som ho nechal potocit starterom z odpojenym cerpadlom aby som sa tomuto vyhol mal som vyhodenu aj trubku ale zalievat treba
VW PASSAT Variant TDI 81KW B5
Lukyndelacruz
Sběrač informací
Příspěvky: 20
Registrován: 19 bře 2009, 21:15
Odpovědi: 0

Příspěvek od Lukyndelacruz »

Tak bych rekl,ze turbo slape..Akorat mam jeden velikej problem - podtlak...Kdyz nastartuju motor,tak se podtlakova hadicka ani nehne..Ani regulacni tycinka (tahlo) se nehne..Dneska jsem zkontroloval podle schematu zapojeni podtlakovych hadicek a byly zapojeny spravne..Navic jsem se vsechny vymenil..Prezkousel jsem ventil N75 a N18 - jseou v poradku..A stejne tam ten podtlak proste nemam..Vubec zadnej..Napada vas jeste neco?
VW Passat 1,9 TDI, 81kw ; 97 ; AFN
mirauh
Přispěvovatel
Příspěvky: 161
Registrován: 28 bře 2011, 11:57
Odpovědi: 0
Bydliště: protivín- Plzen(kolej)

Příspěvek od mirauh »

hodí mi sem nekdo pls ten navod od lenyho?? díík
Uživatelský avatar
Golfisko
Aktivista
Příspěvky: 1109
Registrován: 01 bře 2006, 18:36
Odpovědi: 0
Bydliště: Plzeňsko

Příspěvek od Golfisko »

http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?t=1874 Demontáž a oprava turba vrchem by Lany


Obrázek


Sekce FAQ ;)
G3 Variant 1,9 TDiObrázek ... only S764
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“