Alfa Romeo, Fiat, Lancia...
Moderátoři: šulda , Moderátoři
raara
Přispěvovatel
Příspěvky: 78 Registrován: 29 dub 2007, 21:07
Odpovědi: 0
Bydliště: Jičín
Příspěvek
od raara » 24 bře 2009, 22:03
ale jo,měříl jsem,0,9 mm
TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10233 Registrován: 16 říj 2007, 23:18
Odpovědi: 0
Příspěvek
od TDI tech » 24 bře 2009, 22:10
Vsetky a presne? Staci aby jeden piest zaostaval o 1 desatinu mm a mas problem.
raara
Přispěvovatel
Příspěvky: 78 Registrován: 29 dub 2007, 21:07
Odpovědi: 0
Bydliště: Jičín
Příspěvek
od raara » 24 bře 2009, 22:28
tak uplně zodpovědně nevím,jaký byl rozdíl,měřil jsem,abych věděl,jak silné těsnění
raara
Přispěvovatel
Příspěvky: 78 Registrován: 29 dub 2007, 21:07
Odpovědi: 0
Bydliště: Jičín
Příspěvek
od raara » 24 bře 2009, 22:34
zkusím to změřit,až budu měnit ty vstřiky
koule
Přispěvovatel
Příspěvky: 484 Registrován: 10 srp 2007, 23:55
Odpovědi: 0
Bydliště: DOMA
Příspěvek
od koule » 24 bře 2009, 22:37
to zase sundáš hlavu?
ducato 1.9d POWERHIDRAULIK FILTRY Z LIAZU už nemam.
raara
Přispěvovatel
Příspěvky: 78 Registrován: 29 dub 2007, 21:07
Odpovědi: 0
Bydliště: Jičín
Příspěvek
od raara » 24 bře 2009, 22:41
ne,strčím tam trubičkový cín a změřím,na kolik se zmáčkl
Naposledy upravil(a)
raara dne 24 bře 2009, 22:44, celkem upraveno 1 x.
TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10233 Registrován: 16 říj 2007, 23:18
Odpovědi: 0
Příspěvek
od TDI tech » 24 bře 2009, 22:42
Tak na toto by som sa nespoliehal.
koule
Přispěvovatel
Příspěvky: 484 Registrován: 10 srp 2007, 23:55
Odpovědi: 0
Bydliště: DOMA
Příspěvek
od koule » 24 bře 2009, 22:43
raara píše: ne,strčím tam trubičkový cín a zatočím
hm tak tuhle verzi ještě neznam
ale fandím
ducato 1.9d POWERHIDRAULIK FILTRY Z LIAZU už nemam.
raara
Přispěvovatel
Příspěvky: 78 Registrován: 29 dub 2007, 21:07
Odpovědi: 0
Bydliště: Jičín
Příspěvek
od raara » 24 bře 2009, 22:47
TDI tech píše: Tak na toto by som sa nespoliehal.
proč myslíš?dělal jsem to tak když jsem měl Multicáru 22,bylo to spolehlivé,u toho starého motoru jsem to taky tak měřil
raara
Přispěvovatel
Příspěvky: 78 Registrován: 29 dub 2007, 21:07
Odpovědi: 0
Bydliště: Jičín
Příspěvek
od raara » 24 bře 2009, 22:51
já vím,ten píst se muže taky trochu naklopit,pokud to nezměřím v ose čepu
TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10233 Registrován: 16 říj 2007, 23:18
Odpovědi: 0
Příspěvek
od TDI tech » 24 bře 2009, 22:54
To nemyslis vazne? To by som robil ked viem ze si motor chlipol, tak dajme tomu, ale to chcem zistit poriadny rozdiel aj 3mm. Ale 0.1mm odchylku takto nezistis. Hlava moze byt nerovna, alebo v nej moze byt nejake origo vybranie. Co ak ti cinovy drot chytne pod ventil atd. Na to sa naozaj spoliehat neda.
koule
Přispěvovatel
Příspěvky: 484 Registrován: 10 srp 2007, 23:55
Odpovědi: 0
Bydliště: DOMA
Příspěvek
od koule » 24 bře 2009, 22:58
karbon co jinýho ti to vše chytne možná fakt jen u tý multikrávy
ducato 1.9d POWERHIDRAULIK FILTRY Z LIAZU už nemam.
raara
Přispěvovatel
Příspěvky: 78 Registrován: 29 dub 2007, 21:07
Odpovědi: 0
Bydliště: Jičín
Příspěvek
od raara » 24 bře 2009, 23:03
jde to krásně,dám si válec před horní úvrať,ventily jsou v tu chvíli zavřené,strčím 1mm silný cínový drátek,zatočím klíčem až se přehoupne píst,tak ho vytáhnu a změřím,dělal jsem to několikrát
TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10233 Registrován: 16 říj 2007, 23:18
Odpovědi: 0
Příspěvek
od TDI tech » 24 bře 2009, 23:09
Ale nie na kazdom povrchu piesta mas rovnako napalenu vrstvu sadze. A to ta moze klamat. Meranie presahu sa robi ked mas hlavu dole, Prefektne ocisteny vrch bloku a povrch piestov. Zoberies odchylkomer prip. radeko a sparomierky alebo subleru (ale je to len nudzove riesenie) ak nemas odchylkomer. S odchylkomerom je to najlepsie.
raara
Přispěvovatel
Příspěvky: 78 Registrován: 29 dub 2007, 21:07
Odpovědi: 0
Bydliště: Jičín
Příspěvek
od raara » 24 bře 2009, 23:16
Jasně,měřil jsem to úchylkoměrem,než jsem koupil těsnění,ale když už budu mít vstřiky venku,tak si to zkontroluji,karbonu tam zase tolik nebude,nemam ani 1000 km najeto