Vstřiky Croma TDid

Alfa Romeo, Fiat, Lancia...

Moderátoři: šulda, Moderátoři

TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10233
Registrován: 16 říj 2007, 23:18
Odpovědi: 0

Příspěvek od TDI tech »

Myslis? Pisez ze motor ide nepravidelne to znamena ze v danom valci neprebieha proces spalovania optimalne a tym padom produkuje viacej sadze ktora sa usadzuje na pvrchu piesta a dyzy.
raara
Přispěvovatel
Příspěvky: 78
Registrován: 29 dub 2007, 21:07
Odpovědi: 0
Bydliště: Jičín

Příspěvek od raara »

TDI tech píše:Myslis? Pisez ze motor ide nepravidelne to znamena ze v danom valci neprebieha proces spalovania optimalne a tym padom produkuje viacej sadze ktora sa usadzuje na pvrchu piesta a dyzy.
Jasně,máš pravdu,je možné,že bude na jednom pístu víc usazenin,jestli bych chtěl mít opravdu jistotu,musel bych sundat hlavu,vím ale že jsem je měřil a rozdíl tam určitě nebyl,protože to by mě trklo
mikesik
Přispěvovatel
Příspěvky: 232
Registrován: 11 led 2008, 22:56
Odpovědi: 0
Bydliště: chomutov

FIAT CROMA TDid

Příspěvek od mikesik »

I ja jsem mel kdysi Cromu 1.9 tdid a nemužu si na ni stežovat. furu mista obrovske kufr. mel jsem i 2.5td ale tu mi ukradly. ted mam Toledo Tdi origo 81kw poštelovano na 91.5kw 123ps :P a už bych nemenil
ALHAMBRA RV03 PRODANA Citroen Jumper 1.9 d delnik a Sharan rv 2005 4 motion vstriky ALka upraveny soft ŽATEC
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

raaro,nedej se zviklat,tak se to dělávalo u tater a jiných přímých vstřiků...Je pravda,že se tehdá neměřili desetiny,ale bylo to spolehlivé....Ale u mechanického tdi se nemusí tolik propadat panice,není to zas tak háklivé,jak se zdá,jestli ten motor dobře chytá,studený,teplý, tak co tady řešit...U"dajně má dobré tlaky,tak bych se věnoval předvstřiku,čerpadlu a sledoval bych výfuk a hlavně hlasový projev...Zvedni kolo,dej tam 5 a zatoč dokola,na hrubo se dá poznat rozdíl mezi válci...Na ten motor dokonce pasuje blok z tipa komůrkového,ale jsou tam menší rozdily..zdar
nepropadat panice...
PavelTDi
Přispěvovatel
Příspěvky: 240
Registrován: 09 črc 2008, 12:29
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od PavelTDi »

Ahoj , omlouvám se za trochu OT . . . potřeboval bych vědět, jaký max. výkon má Croma 2.0tdid a v jakých otáčkách. A taky jaký má max. točivý moment a v jakých otáčkách. Používám vstřikovací čerpadlo z tohoto motoru na VW T3 MTDi ( motor 1Z ). Tak abych věděl , jaký potenciál má toto čerpadlo.

Jinak k té nepravidelnosti chodu . . . ještě bych zkontroloval základní předvstřik ( u Cromy je na čerpadle ryska, která musí sedět s ryskou na držáku ). Přesnější metoda je úchylkoměr. Na svém MTDi se mi osvědčilo 0,6 - 0,7 mm zdvihu pístku v horní úvrati.
VW T3 mTDi + Xantia 2 HDi 80kW . . . repasuju alternátory . . .
TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10233
Registrován: 16 říj 2007, 23:18
Odpovědi: 0

Příspěvek od TDI tech »

Croma ma 11mm hlavu cerpadla takze nedostatku vykonu a krutaku sa vobec obavat nemusis, prave naopak, davaj pozor aby ti to 1Z vydrzal :D
Kupim elektroinstalaciu na Octu 1U TDI z L&K http://www.dieselpower.cz/forum/viewtop ... 846#602846
PavelTDi
Přispěvovatel
Příspěvky: 240
Registrován: 09 črc 2008, 12:29
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od PavelTDi »

To jo , jede to moc pěkně - točivej moment perfektní. Ale trochu chybí výkon v otáčkách. Proto mě zajímá ta otáčková charakteristika.
VW T3 mTDi + Xantia 2 HDi 80kW . . . repasuju alternátory . . .
Odpovědět

Zpět na „Italské vozy“