Demontáž a oprava turba vrchem
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
- Sběrač informací
- Příspěvky: 20
- Registrován: 19 bře 2009, 21:15
Mas zjavne Passat/A4/Sup ze? N.O znamena Normal Open t.j. pokial sa na nom nenachadza napatie tak je otvoreny (u obtokoveho turba ovladanie pretlakom) . N.C. Normal Close t.j. pokial sa na nom nenachadza napatie tak je zatvoreny (u VNT turba ovladanie podtlakom). Ked nastartujes robi ta regulacia na turbe presne to co som pisal v predoslom prispevku?
-
- Sběrač informací
- Příspěvky: 20
- Registrován: 19 bře 2009, 21:15
Jo,mam Passata viz podpis mych komentaru..
Mam trochu problem s tou slovenstinou
) Ale jestli si myslel,ze po nastartovani musi ta regulacni tycinka vyjet nahoru, tak to bohuzel nevyjede..Nehejbe se vubec..Ani po startu motoru ani po zhasnuti motoru..Nejde tam vubec zadnej podtlak..kdyz vytahnu tu hadicku z regulace a dam si na ni prst, tak z N75 nejde zadnej podtlak..
Mam trochu problem s tou slovenstinou

VW Passat 1,9 TDI, 81kw ; 97 ; AFN
-
- Sběrač informací
- Příspěvky: 20
- Registrován: 19 bře 2009, 21:15
Zapojeny jsou vsechny spravne..Dneska jsem to kontroloval podle toho schematu a OK... Netesnost a prasknuti nehrozi, protoze jsem vymenil vsechny hadicky a dal tam novy s mensim prumerem,takze jsou tam napresovany hodne napevno..Takze tipujes N75? Protoze podle me se ani ten podlak k N75 od vyvevy nedostane..
VW Passat 1,9 TDI, 81kw ; 97 ; AFN
A este jedna podstatna vec ten N75 mas so sivim vrskom alebo ciernym? Ty musis mat sivy t.j. N.C. Pokial sa nedostane podtlak pred N75 tak urcite je problem v hadickach. A priemer by som dal taky ako ma byt origo. Hadicky niesu nahodou makke a tenke? pretoze ich moze zmrstit a tym padom cez nich podtlak neprejde.
-
- Sběrač informací
- Příspěvky: 20
- Registrován: 19 bře 2009, 21:15
-
- Sběrač informací
- Příspěvky: 20
- Registrován: 19 bře 2009, 21:15
-
- Sběrač informací
- Příspěvky: 20
- Registrován: 19 bře 2009, 21:15
-
- Sběrač informací
- Příspěvky: 20
- Registrován: 19 bře 2009, 21:15
Tak panove vyresino. Regulacni tycinka me po startu motoru dneska malem pripravila o prst, jak krasne vyjela nahoru. Vite, co to bylo? Samozrejme ko**tina..Menil jsem jel gumovy hadicky (na naftu a 100Kc/metr), ale bohdenovych hadic jsem si moc nevsimal. Menil jsem i lozisko v alternatoru a remeny a nahodou jsem si vsiml, ze je jedna z tech tvrdych bohdenovych hadic prodrena uplne brutalnim zpusobem. Tak jsem ji ustip a nastavil tou hadickou na naftu..Turbo tahne podle me krasne. Od spodku se mi to zda jeste trosku liny, tak jsem dneska objednal novou vahu. Mam nalitano 180 tisic (+podezreni na stoceni kilometru) a je tam asi puvodni. Sice je to Pierburg, ale stejne..A snad to poleti jeste o krapet vic..Moc vam dekuji za rady..
Akorat se mi vyskytl dalsi problemek..Sice ne tak akutni, ale stve me..Mel jsem odpojenou baterku, jak jsem rozebiral alternator a delal novou kabelaz ke svetlum a kdyz jsem to vse dal dohromady, tak jsem normal nazavil, kontrolka zmizla, nastartoval a po cca 20 sekundach mi zacne zavici kontrolka blikat..A blika neustale az do zasnuti motoru..Nepada vas, cim by to mohlo byt? Asi se to tu uz resilo, ale kdybyste byli tak ochotni...
Akorat se mi vyskytl dalsi problemek..Sice ne tak akutni, ale stve me..Mel jsem odpojenou baterku, jak jsem rozebiral alternator a delal novou kabelaz ke svetlum a kdyz jsem to vse dal dohromady, tak jsem normal nazavil, kontrolka zmizla, nastartoval a po cca 20 sekundach mi zacne zavici kontrolka blikat..A blika neustale az do zasnuti motoru..Nepada vas, cim by to mohlo byt? Asi se to tu uz resilo, ale kdybyste byli tak ochotni...
VW Passat 1,9 TDI, 81kw ; 97 ; AFN
Niekedy zvykne blikat ta kontrolka ked je zly spinac brzdovych svetiel.Je pod brzdovym pedalom.Pozri sa ci ti pri brzdeni idu zadne brzdove svetla?Niekedy ho staci rozobrat a vycistit.Lukyndelacruz píše:Tak panove vyresino. Regulacni tycinka me po startu motoru dneska malem pripravila o prst, jak krasne vyjela nahoru. Vite, co to bylo? Samozrejme ko**tina..Menil jsem jel gumovy hadicky (na naftu a 100Kc/metr), ale bohdenovych hadic jsem si moc nevsimal. Menil jsem i lozisko v alternatoru a remeny a nahodou jsem si vsiml, ze je jedna z tech tvrdych bohdenovych hadic prodrena uplne brutalnim zpusobem. Tak jsem ji ustip a nastavil tou hadickou na naftu..Turbo tahne podle me krasne. Od spodku se mi to zda jeste trosku liny, tak jsem dneska objednal novou vahu. Mam nalitano 180 tisic (+podezreni na stoceni kilometru) a je tam asi puvodni. Sice je to Pierburg, ale stejne..A snad to poleti jeste o krapet vic..Moc vam dekuji za rady..
Akorat se mi vyskytl dalsi problemek..Sice ne tak akutni, ale stve me..Mel jsem odpojenou baterku, jak jsem rozebiral alternator a delal novou kabelaz ke svetlum a kdyz jsem to vse dal dohromady, tak jsem normal nazavil, kontrolka zmizla, nastartoval a po cca 20 sekundach mi zacne zavici kontrolka blikat..A blika neustale az do zasnuti motoru..Nepada vas, cim by to mohlo byt? Asi se to tu uz resilo, ale kdybyste byli tak ochotni...
VW Passat B5 1.9 TDI syncro 320Nm 155Ps
https://dieselpower.cz/forum/viewtopic. ... highlight=
https://dieselpower.cz/forum/viewtopic. ... highlight=