Zvuk A6 - cvakání

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Gull
Přispěvovatel
Příspěvky: 55
Registrován: 06 čer 2007, 10:40
Odpovědi: 0
Bydliště: Plzeňsko

Příspěvek od Gull »

Takže:
- 24x hydroštosy
- 24x zdvihátha ventilů
- 24x podložky ( nebo tak něco )
- nový filtr odvětrávání kliky
- 2ks (nebo 3- nevím přesně) nějaké odvdušňovací ventilky
- 2x těsnění pod víka hlav
- nové těsnění na vačkových hřídelích a nějaké kryta na vačkách vzadu
- olejový filtr a olej
- plus nějaké drobnosti ( řemeny atd... když už to bylo dole...)
všechny díly originál
vačky byly OK, prý se to odchytlo včas :)
Uživatelský avatar
Octava
Aktivista
Příspěvky: 1147
Registrován: 15 srp 2006, 20:55
Odpovědi: 0

Příspěvek od Octava »

jj a na kolik to takhle komplet vyslo?a cim to vlastne bylo?
Gull
Přispěvovatel
Příspěvky: 55
Registrován: 06 čer 2007, 10:40
Odpovědi: 0
Bydliště: Plzeňsko

Příspěvek od Gull »

Některý z těch hydroštosů byly špatný, šli zmáčknout rukou. Některý z těch koníků byly lehce vydřený (ne všechny) a některý ty podložky (nebo čočky nebo jak to nazval) byly jakoby zmačknutý.
Ty odvzdušňovací ventilky se prý mají podle ??Elsy?? (nevím jestli to dobře píšu), měnit taky, když se to neudělá, může se to zadírat znovu.
Celkem na díly i s těmi řemeny, filtry, olejem atd. cca 700€ + práce.
go.vojta
Aktivista
Příspěvky: 1871
Registrován: 02 dub 2006, 11:19
Odpovědi: 0
Bydliště: třebíč
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od go.vojta »

no nevím, ale jestli byli ok vačky tak byli ok i vahadla.. stačilo udělat jen špatný hydra a bylo.. ten zvuk byl jasnej hydroštel..u tohodle motoru zničeho nic úplně povolý a přesně takhle to cvaká. já osobně bych nový vahadla na jetý vačky nedával. pokud byli slušný měl jsi je nechat přebrousit a nanitridovat a s origo vahadlama to bude stopro.
Passat B5 tdi, passat B4 tdi

BMW R1150GS
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“