VW Lupo 1,2 PD, 3L-převodovka-předělání

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

kodajz
Přispěvovatel
Příspěvky: 278
Registrován: 13 lis 2007, 20:27
Odpovědi: 0
Bydliště: Ostrava

VW Lupo 1,2 PD, 3L-převodovka-předělání

Příspěvek od kodajz »

nazdar chlapi, potřebuju poradit. Chci předělat lupo 1,2 PD z automatu na manual. Kdo už to dělal ??? Poradte prosím, jak natáhnout táhlo od šaltrpáky k převodovce - vadí tam nápravnice. Kdo přepíše řídící jednotku?
Předem díky za pomoc.
misoVW
Aktivista
Příspěvky: 8061
Registrován: 24 říj 2007, 08:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Západné Slovensko, blízko PN

Příspěvek od misoVW »

Ahoj, co Ta vedie k takej prerabke? Nefunkcny automat resp. robot? Myslim ze vela veci budes potrebovat z Arosa-Ibiza-Lupo-Polo 1.4TDI.
Tiguan CBAB
Polaris 455 diesel 4x4
Harley Davidson V-rod
BMW R1200R
Audi A4
Přispěvovatel
Příspěvky: 174
Registrován: 30 srp 2008, 06:14
Odpovědi: 0
Bydliště: Turnov

Příspěvek od Audi A4 »

ja bych se do toho nepoustel u takovyho auticka do mesta to je jen plus
Audi A4 quattro Tdi bez uprav...
kodajz
Přispěvovatel
Příspěvky: 278
Registrován: 13 lis 2007, 20:27
Odpovědi: 0
Bydliště: Ostrava

Příspěvek od kodajz »

kdyby v tom autě byl opravdový, svižný automat, tak jsem rád, ale v Lupu je manualní převodovka ovládaná hydraulicky se zvlášť řídící jednotkou. Je to pomalé, nevyhovuje mi to. Když podřazuje tak řadí postupně každou rychlost až do 1. A to není dobré pro převodovku, která je hodně poddimenzovaná. Mám už druhou převodovku a když jsem z ní vypouštěl olej, byl metalízový-možná je to tím, že si něco sedá po repasi, ale moc se mi tomu nechce věřit.
Autíčko je jinak super, pěkná spotřeba, do města ideální.
Takže rád bych nechal původní převodovku, jen přidal manualní řazení a tím odstavil tu hydrauliku. Pod autem je málo místa a navíc přímé řadící tyči vadí v cestě nápravnice. Jestli už tohle někdo neřešil.
nogis
Aktivista
Příspěvky: 3535
Registrován: 29 led 2008, 19:32
Odpovědi: 0
Bydliště:

Příspěvek od nogis »

Mrkni na německý fóra, je tam toho plno, včetně obrázkového postupu výměny. Nic na tom není, cena dílů cca 10tKč. Převodovka zůstává původní, plno dílů je z GIII. Pokud se do toho pustíš, tak bych asi měl zájem o díly z hydrauliky. Kdyžtak dej vědět. ;)
VW Passat B8 variant R-line, CUAA 218kW/591Nm
kodajz
Přispěvovatel
Příspěvky: 278
Registrován: 13 lis 2007, 20:27
Odpovědi: 0
Bydliště: Ostrava

Příspěvek od kodajz »

nogis píše:Mrkni na německý fóra, je tam toho plno, včetně obrázkového postupu výměny. Nic na tom není, cena dílů cca 10tKč. Převodovka zůstává původní, plno dílů je z GIII. Pokud se do toho pustíš, tak bych asi měl zájem o díly z hydrauliky. Kdyžtak dej vědět. ;)

Supeeer, díky za info, začnu to tam studovat.
Jen mi ještě prosím poraď nějaké fora kde se to píše.
Znám jen motor-talk.de
S tou hydraulikou popřemýšlím, dám ti určitě vědět jestli by mi to doma mělo jen tak ležet.
nogis
Aktivista
Příspěvky: 3535
Registrován: 29 led 2008, 19:32
Odpovědi: 0
Bydliště:

Příspěvek od nogis »

lupo3lclub.de a další. Doma mrknu a napíšu. ;)
VW Passat B8 variant R-line, CUAA 218kW/591Nm
kodajz
Přispěvovatel
Příspěvky: 278
Registrován: 13 lis 2007, 20:27
Odpovědi: 0
Bydliště: Ostrava

Příspěvek od kodajz »

nogis píše:lupo3lclub.de a další. Doma mrknu a napíšu. ;)
http://www.lupo3lclub.de/forum/viewtopi ... &start=120
skvělé, díky. Je to strašně obsáhlé, musím se poprat trochu s němčinou :-) Tu hydrauliku nebudu potřebovat. Jak to zmáknu, ozvu se.
Kdyby se o tom psalo i jinde, budu rád když napíšeš, díky.
nogis
Aktivista
Příspěvky: 3535
Registrován: 29 led 2008, 19:32
Odpovědi: 0
Bydliště:

Příspěvek od nogis »

http://translate.google.com třeba pomůže s němčinou ;)
VW Passat B8 variant R-line, CUAA 218kW/591Nm
nogis
Aktivista
Příspěvky: 3535
Registrován: 29 led 2008, 19:32
Odpovědi: 0
Bydliště:

Příspěvek od nogis »

http://www.motor-talk.de/
http://lupo.eev.pl/
http://automat.pl/
http://www.vw3literlupoclub.com/

a další. Tu převodovku řešíme delší dobu na vw-club.cz

Klubákovi McMahon patří za rady i tyto odkazy velký dík. :)
VW Passat B8 variant R-line, CUAA 218kW/591Nm
kodajz
Přispěvovatel
Příspěvky: 278
Registrován: 13 lis 2007, 20:27
Odpovědi: 0
Bydliště: Ostrava

Příspěvek od kodajz »

nogis
Aktivista
Příspěvky: 3535
Registrován: 29 led 2008, 19:32
Odpovědi: 0
Bydliště:

Příspěvek od nogis »

Nevím, nejde to otevřít :roll:
VW Passat B8 variant R-line, CUAA 218kW/591Nm
misoVW
Aktivista
Příspěvky: 8061
Registrován: 24 říj 2007, 08:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Západné Slovensko, blízko PN

Příspěvek od misoVW »

mne to ide.....
Tiguan CBAB
Polaris 455 diesel 4x4
Harley Davidson V-rod
BMW R1200R
kodajz
Přispěvovatel
Příspěvky: 278
Registrován: 13 lis 2007, 20:27
Odpovědi: 0
Bydliště: Ostrava

Příspěvek od kodajz »

jj je to ono, nic jiného jsem nenašel a všichni němci se odkazují na tohle. Poláci o tom nediskutují. Ty jo, zabralo mi to 2 dny poctivého pročítání 8)
Už scháním komponenty, když na něco příjdu, dám vědět, musí to jít. Pak dám foto.
Jinak, otevřít to jde.
kodajz
Přispěvovatel
Příspěvky: 278
Registrován: 13 lis 2007, 20:27
Odpovědi: 0
Bydliště: Ostrava

Příspěvek od kodajz »

http://www.lupo3lclub.de

To je správná diskuze o Lupo 3L
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“