Demontáž a oprava turba vrchem

Noví uživatelé prostudovat jako první! Vytvořený souhrn témat na často probírané dotazy.
Téma mohou zakládat jen moderátoři - pokud máte nápad, kontaktujte Reeshu, nebo Dukese

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Lukyndelacruz
Sběrač informací
Příspěvky: 20
Registrován: 19 bře 2009, 21:15
Odpovědi: 0

Příspěvek od Lukyndelacruz »

No regulace je v pohode,kdyz pusou natahnu tu regulacni tycinku az nahoru ne?

A N75 N.O nevim, co znamena..Mam cislo toho ventilu..Dokazes to nejak zjistit?

Pierburg 1H0 906 627 7.219.03.25
VW Passat 1,9 TDI, 81kw ; 97 ; AFN
TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10233
Registrován: 16 říj 2007, 23:18
Odpovědi: 0

Příspěvek od TDI tech »

Mas zjavne Passat/A4/Sup ze? N.O znamena Normal Open t.j. pokial sa na nom nenachadza napatie tak je otvoreny (u obtokoveho turba ovladanie pretlakom) . N.C. Normal Close t.j. pokial sa na nom nenachadza napatie tak je zatvoreny (u VNT turba ovladanie podtlakom). Ked nastartujes robi ta regulacia na turbe presne to co som pisal v predoslom prispevku?
Lukyndelacruz
Sběrač informací
Příspěvky: 20
Registrován: 19 bře 2009, 21:15
Odpovědi: 0

Příspěvek od Lukyndelacruz »

Jo,mam Passata viz podpis mych komentaru..

Mam trochu problem s tou slovenstinou :)) Ale jestli si myslel,ze po nastartovani musi ta regulacni tycinka vyjet nahoru, tak to bohuzel nevyjede..Nehejbe se vubec..Ani po startu motoru ani po zhasnuti motoru..Nejde tam vubec zadnej podtlak..kdyz vytahnu tu hadicku z regulace a dam si na ni prst, tak z N75 nejde zadnej podtlak..
VW Passat 1,9 TDI, 81kw ; 97 ; AFN
TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10233
Registrován: 16 říj 2007, 23:18
Odpovědi: 0

Příspěvek od TDI tech »

Tak odpoj hadicku este pred N75 a daj do nej prsst ci tam je podtlak. Ak ano tak zavadu by som hladal v N75 a kabelazi. Ak nie tak prezriet zapojenie hadiciek prip. skontrolovat tesnost ci niektora nieje prasknuta.

Obrázek
Lukyndelacruz
Sběrač informací
Příspěvky: 20
Registrován: 19 bře 2009, 21:15
Odpovědi: 0

Příspěvek od Lukyndelacruz »

Zapojeny jsou vsechny spravne..Dneska jsem to kontroloval podle toho schematu a OK... Netesnost a prasknuti nehrozi, protoze jsem vymenil vsechny hadicky a dal tam novy s mensim prumerem,takze jsou tam napresovany hodne napevno..Takze tipujes N75? Protoze podle me se ani ten podlak k N75 od vyvevy nedostane..
VW Passat 1,9 TDI, 81kw ; 97 ; AFN
TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10233
Registrován: 16 říj 2007, 23:18
Odpovědi: 0

Příspěvek od TDI tech »

A este jedna podstatna vec ten N75 mas so sivim vrskom alebo ciernym? Ty musis mat sivy t.j. N.C. Pokial sa nedostane podtlak pred N75 tak urcite je problem v hadickach. A priemer by som dal taky ako ma byt origo. Hadicky niesu nahodou makke a tenke? pretoze ich moze zmrstit a tym padom cez nich podtlak neprejde.
Lukyndelacruz
Sběrač informací
Příspěvky: 20
Registrován: 19 bře 2009, 21:15
Odpovědi: 0

Příspěvek od Lukyndelacruz »

Mam sivy...
VW Passat 1,9 TDI, 81kw ; 97 ; AFN
TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10233
Registrován: 16 říj 2007, 23:18
Odpovědi: 0

Příspěvek od TDI tech »

Super taky tam aj ma byt. Takze prever jeho funkcnost a prezri kabelaz a podtlaky. Daj vo VAGu test akcnych clenov a pocuvaj ci cvaka.
Lukyndelacruz
Sběrač informací
Příspěvky: 20
Registrován: 19 bře 2009, 21:15
Odpovědi: 0

Příspěvek od Lukyndelacruz »

Cvaka..Dneska jsem ho odpojil a pripojil na 12V a pokazdy cvaknul a v nem se neco hybalo...Predpokladam,ze nejaky magnet..

Nemas icq?Kdyz tak posli SZ pro lepsi domluvu..Teda jestli te nebudu nejak moc otravovat...Dik
VW Passat 1,9 TDI, 81kw ; 97 ; AFN
TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10233
Registrován: 16 říj 2007, 23:18
Odpovědi: 0

Příspěvek od TDI tech »

To ze cvaka zapojeny na stole znamena ze je OK, ale ked necvaka v aute tak je asi problem v kabelazi. Sprav test akcnych clenov aby si vedel vylucit / potvrdit kabelaz.

PS: komunikujem len prostrednictvom fora. Nato je urcene.
Lukyndelacruz
Sběrač informací
Příspěvky: 20
Registrován: 19 bře 2009, 21:15
Odpovědi: 0

Příspěvek od Lukyndelacruz »

VAG nemam, ale zitra se na to poradne kouknu...Zitra se ozvu, jak jsem dopadl.."Dakujem pekne" :)

Dobrou noc
VW Passat 1,9 TDI, 81kw ; 97 ; AFN
Lukyndelacruz
Sběrač informací
Příspěvky: 20
Registrován: 19 bře 2009, 21:15
Odpovědi: 0

Příspěvek od Lukyndelacruz »

Tak panove vyresino. Regulacni tycinka me po startu motoru dneska malem pripravila o prst, jak krasne vyjela nahoru. Vite, co to bylo? Samozrejme ko**tina..Menil jsem jel gumovy hadicky (na naftu a 100Kc/metr), ale bohdenovych hadic jsem si moc nevsimal. Menil jsem i lozisko v alternatoru a remeny a nahodou jsem si vsiml, ze je jedna z tech tvrdych bohdenovych hadic prodrena uplne brutalnim zpusobem. Tak jsem ji ustip a nastavil tou hadickou na naftu..Turbo tahne podle me krasne. Od spodku se mi to zda jeste trosku liny, tak jsem dneska objednal novou vahu. Mam nalitano 180 tisic (+podezreni na stoceni kilometru) a je tam asi puvodni. Sice je to Pierburg, ale stejne..A snad to poleti jeste o krapet vic..Moc vam dekuji za rady..

Akorat se mi vyskytl dalsi problemek..Sice ne tak akutni, ale stve me..Mel jsem odpojenou baterku, jak jsem rozebiral alternator a delal novou kabelaz ke svetlum a kdyz jsem to vse dal dohromady, tak jsem normal nazavil, kontrolka zmizla, nastartoval a po cca 20 sekundach mi zacne zavici kontrolka blikat..A blika neustale az do zasnuti motoru..Nepada vas, cim by to mohlo byt? Asi se to tu uz resilo, ale kdybyste byli tak ochotni...
VW Passat 1,9 TDI, 81kw ; 97 ; AFN
Uživatelský avatar
Misík
Přispěvovatel
Příspěvky: 605
Registrován: 11 bře 2009, 19:52
Odpovědi: 0
Bydliště: Slovensko

Příspěvek od Misík »

Lukyndelacruz píše:Tak panove vyresino. Regulacni tycinka me po startu motoru dneska malem pripravila o prst, jak krasne vyjela nahoru. Vite, co to bylo? Samozrejme ko**tina..Menil jsem jel gumovy hadicky (na naftu a 100Kc/metr), ale bohdenovych hadic jsem si moc nevsimal. Menil jsem i lozisko v alternatoru a remeny a nahodou jsem si vsiml, ze je jedna z tech tvrdych bohdenovych hadic prodrena uplne brutalnim zpusobem. Tak jsem ji ustip a nastavil tou hadickou na naftu..Turbo tahne podle me krasne. Od spodku se mi to zda jeste trosku liny, tak jsem dneska objednal novou vahu. Mam nalitano 180 tisic (+podezreni na stoceni kilometru) a je tam asi puvodni. Sice je to Pierburg, ale stejne..A snad to poleti jeste o krapet vic..Moc vam dekuji za rady..

Akorat se mi vyskytl dalsi problemek..Sice ne tak akutni, ale stve me..Mel jsem odpojenou baterku, jak jsem rozebiral alternator a delal novou kabelaz ke svetlum a kdyz jsem to vse dal dohromady, tak jsem normal nazavil, kontrolka zmizla, nastartoval a po cca 20 sekundach mi zacne zavici kontrolka blikat..A blika neustale az do zasnuti motoru..Nepada vas, cim by to mohlo byt? Asi se to tu uz resilo, ale kdybyste byli tak ochotni...
Niekedy zvykne blikat ta kontrolka ked je zly spinac brzdovych svetiel.Je pod brzdovym pedalom.Pozri sa ci ti pri brzdeni idu zadne brzdove svetla?Niekedy ho staci rozobrat a vycistit.
VW Passat B5 1.9 TDI syncro 320Nm 155Ps
https://dieselpower.cz/forum/viewtopic. ... highlight=
jaroA4
Přispěvovatel
Příspěvky: 222
Registrován: 17 lis 2008, 17:13
Odpovědi: 0
Bydliště: ŽILINA

Příspěvek od jaroA4 »

Lany píše:Já to čistil mosazným kartáčem. Rozhodně nic nemazat. Při teplotách kolem 700°C to stejně nemá smysl.
a ked som to riadne vycistil a potom strekol trocha vedecka co se stane??
Seat Toledo 2005 1.9TDI 77KW
Fox666
Sběrač informací
Příspěvky: 28
Registrován: 23 úno 2009, 17:05
Odpovědi: 0

Příspěvek od Fox666 »

Mam problem,turbo jsem vycistil a slozil,ale pada mi do nouzaku.Lany:moje turbo vypada vevnitr trochu jinak,nez tvoje,mam jiny ten okrouzek.Cim to muze byt???
Odpovědět

Zpět na „FAQ - časté dotazy - řešení, postupy“