Hlučnost motoru TDI
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Hlučnost motoru TDI
Bod zlomu nastává při venkovní teplotě cca.13°C. Zhruba do této teploty je motor tvrdý a hlučný i při zahřátém motoru.Při překročení této teploty jde měkce již po nastartování a po zahřátí není takřka slyšet.Diagnostika nic nehlásí,předvstřik seřízen.Má někdo stejné zkušenosti.
Mám VOLVO 850TDI
Mám VOLVO 850TDI
- Warlockvw
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 250
- Registrován: 10 bře 2009, 20:03
- Bydliště: Slovakia,okolie Nové Mesto n/V
Bod zlomu bol nejaky film tusim
mne sa to tiez zda u mojho Pasika,ale je to iba niekedy ...nieco to ma do seba co si napisal alebo mavam zalahle v usiach obcas 


Profesionálne zváranie TIG-AC/DC,opravy zváraním auto-moto dielov-ocel,nerez,hliník.Zákazková kovovýroba
Škoda Octavia Combi 1,9 TDI 4x4,74 kW,ATD,6-ti kvalt-repas prevodovky od p.Ivan Sixta
Škoda Octavia Combi 1,9 TDI 4x4,74 kW,ATD,6-ti kvalt-repas prevodovky od p.Ivan Sixta
- Warlockvw
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 250
- Registrován: 10 bře 2009, 20:03
- Bydliště: Slovakia,okolie Nové Mesto n/V
aj som si myslel,ze na intercooleri,ale pozeral som to v ETKE a nic som tam nevidel,mozno v aute po podorobnom skumani najdem...pitrsss píše:NA G3 JE NA POTRUBÍ TY VAŠE KÁRY HO ASI BODOU MÍT NA INTERCOOLERU

Profesionálne zváranie TIG-AC/DC,opravy zváraním auto-moto dielov-ocel,nerez,hliník.Zákazková kovovýroba
Škoda Octavia Combi 1,9 TDI 4x4,74 kW,ATD,6-ti kvalt-repas prevodovky od p.Ivan Sixta
Škoda Octavia Combi 1,9 TDI 4x4,74 kW,ATD,6-ti kvalt-repas prevodovky od p.Ivan Sixta
Hosi cidlo venkovní teploty žadný 1,9TDI nemaj maj pouze cidlo teploty nasavaneho vzduchu a ten senzor je na trojce golfu na trubce a ve 4 golfu bud tež na trubce a nebo u 81kw v coleru. Jinak ten chod motoru po studeným startu je normální a dela to predvstrik,je upravovan podle teploty nasavanýho vzduchu,teploty chl. kap. a teploty paliva zkratka když se ohřeje tak de pekně.Warlockvw píše:aj som si myslel,ze na intercooleri,ale pozeral som to v ETKE a nic som tam nevidel,mozno v aute po podorobnom skumani najdem...pitrsss píše:NA G3 JE NA POTRUBÍ TY VAŠE KÁRY HO ASI BODOU MÍT NA INTERCOOLERU

- netopier
- Aktivista
- Příspěvky: 3328
- Registrován: 29 říj 2006, 22:37
- Bydliště: ZVOLEN,SK
- Kontaktovat uživatele:
a ja mam pred chladicom co ?Zdeněk M píše:Hosi cidlo venkovní teploty žadný 1,9TDI nemaj maj pouze cidlo teploty nasavaneho vzduchu a ten senzor je na trojce golfu na trubce a ve 4 golfu bud tež na trubce a nebo u 81kw v coleru. Jinak ten chod motoru po studeným startu je normální a dela to predvstrik,je upravovan podle teploty nasavanýho vzduchu,teploty chl. kap. a teploty paliva zkratka když se ohřeje tak de pekně.Warlockvw píše:aj som si myslel,ze na intercooleri,ale pozeral som to v ETKE a nic som tam nevidel,mozno v aute po podorobnom skumani najdem...pitrsss píše:NA G3 JE NA POTRUBÍ TY VAŠE KÁRY HO ASI BODOU MÍT NA INTERCOOLERU

Seat Cordoba 1.9 TDI,VKLR, Dbilas, HFLO-X, 12mm, 4bar MAP, FMIC,keramika
O III 2.0 TDI
PORSCHE 968 Targa
PORSCHE 944 TURBO S
Š1000MB 1967
O III 2.0 TDI
PORSCHE 968 Targa
PORSCHE 944 TURBO S
Š1000MB 1967