Hlučnost motoru TDI

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

panelacek
Nováček
Příspěvky: 9
Registrován: 16 lis 2008, 15:14
Odpovědi: 0

Hlučnost motoru TDI

Příspěvek od panelacek »

Bod zlomu nastává při venkovní teplotě cca.13°C. Zhruba do této teploty je motor tvrdý a hlučný i při zahřátém motoru.Při překročení této teploty jde měkce již po nastartování a po zahřátí není takřka slyšet.Diagnostika nic nehlásí,předvstřik seřízen.Má někdo stejné zkušenosti.
Mám VOLVO 850TDI
Uživatelský avatar
Warlockvw
Přispěvovatel
Příspěvky: 250
Registrován: 10 bře 2009, 20:03
Odpovědi: 0
Bydliště: Slovakia,okolie Nové Mesto n/V

Příspěvek od Warlockvw »

Bod zlomu bol nejaky film tusim ;) mne sa to tiez zda u mojho Pasika,ale je to iba niekedy ...nieco to ma do seba co si napisal alebo mavam zalahle v usiach obcas (LOL)
Profesionálne zváranie TIG-AC/DC,opravy zváraním auto-moto dielov-ocel,nerez,hliník.Zákazková kovovýroba

Škoda Octavia Combi 1,9 TDI 4x4,74 kW,ATD,6-ti kvalt-repas prevodovky od p.Ivan Sixta
panelacek
Nováček
Příspěvky: 9
Registrován: 16 lis 2008, 15:14
Odpovědi: 0

Příspěvek od panelacek »

ale tohle je velmi zřetelný rozdíl,jako když přidá předvstřik při startu,ale už tak zůstane jestli ujedu 10km nebo 200km stále tvrdý chod.To mu vadí tolik studený vzduch? A má čidlo teploty nasávaného vzduchu vliv na nastavení předvstřiku?
Uživatelský avatar
fabiátor
Moderátor
Příspěvky: 1258
Registrován: 23 led 2006, 14:59
Odpovědi: 0
Bydliště: Střední Čechy a Šumava

Příspěvek od fabiátor »

Znas kod motoru ? kdyz jsem presel z FRS motor ASZ do O2 4x4 motor BMM tak mi pripadalo, ze v O2 je taky daleko hlucnejsi, ale rekl bych ze to je asi spis kvalitou hlukovy izolace motorovyho prostoru
pasa
Přispěvovatel
Příspěvky: 486
Registrován: 10 led 2008, 10:20
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od pasa »

mám uplně ten samej problém a ještě ktomu duní nad 12° je to OK
A4 8K5
TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10233
Registrován: 16 říj 2007, 23:18
Odpovědi: 0

Příspěvek od TDI tech »

Nepamatam ale raz tu niekto cosi podobne riesil a dospel k zaveru ze to sposoboval filterbox a cosi tam prerabal. Skuste to pohladat.
Uživatelský avatar
Warlockvw
Přispěvovatel
Příspěvky: 250
Registrován: 10 bře 2009, 20:03
Odpovědi: 0
Bydliště: Slovakia,okolie Nové Mesto n/V

Příspěvek od Warlockvw »

Som pocul,ze to ma nieco s krabicou na vzduchovy filter...a cidlo teploty nasavaneho vzduchu
Profesionálne zváranie TIG-AC/DC,opravy zváraním auto-moto dielov-ocel,nerez,hliník.Zákazková kovovýroba

Škoda Octavia Combi 1,9 TDI 4x4,74 kW,ATD,6-ti kvalt-repas prevodovky od p.Ivan Sixta
pasa
Přispěvovatel
Příspěvky: 486
Registrován: 10 led 2008, 10:20
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od pasa »

Kde to čidlo je?
A4 8K5
panelacek
Nováček
Příspěvky: 9
Registrován: 16 lis 2008, 15:14
Odpovědi: 0

Příspěvek od panelacek »

ja bych ho hledal někde kolem váhy vzduchu
Uživatelský avatar
Warlockvw
Přispěvovatel
Příspěvky: 250
Registrován: 10 bře 2009, 20:03
Odpovědi: 0
Bydliště: Slovakia,okolie Nové Mesto n/V

Příspěvek od Warlockvw »

neviem kde to je presne,ale niekde pri vzduchovom filtri a vahe vzduchu...asi :roll:
Profesionálne zváranie TIG-AC/DC,opravy zváraním auto-moto dielov-ocel,nerez,hliník.Zákazková kovovýroba

Škoda Octavia Combi 1,9 TDI 4x4,74 kW,ATD,6-ti kvalt-repas prevodovky od p.Ivan Sixta
pitrsss
Přispěvovatel
Příspěvky: 818
Registrován: 15 lis 2006, 12:47
Odpovědi: 0
Bydliště: od chomutova

Příspěvek od pitrsss »

NA G3 JE NA POTRUBÍ TY VAŠE KÁRY HO ASI BODOU MÍT NA INTERCOOLERU
g3 tdi ahu,octa asz
panelacek
Nováček
Příspěvky: 9
Registrován: 16 lis 2008, 15:14
Odpovědi: 0

Příspěvek od panelacek »

na coleru už neni nasávanej vzduch ale stlačenej-uplně jiná teplota
Uživatelský avatar
Warlockvw
Přispěvovatel
Příspěvky: 250
Registrován: 10 bře 2009, 20:03
Odpovědi: 0
Bydliště: Slovakia,okolie Nové Mesto n/V

Příspěvek od Warlockvw »

pitrsss píše:NA G3 JE NA POTRUBÍ TY VAŠE KÁRY HO ASI BODOU MÍT NA INTERCOOLERU
aj som si myslel,ze na intercooleri,ale pozeral som to v ETKE a nic som tam nevidel,mozno v aute po podorobnom skumani najdem... :P
Profesionálne zváranie TIG-AC/DC,opravy zváraním auto-moto dielov-ocel,nerez,hliník.Zákazková kovovýroba

Škoda Octavia Combi 1,9 TDI 4x4,74 kW,ATD,6-ti kvalt-repas prevodovky od p.Ivan Sixta
Zdeněk M
Aktivista
Příspěvky: 3589
Registrován: 28 dub 2008, 22:56
Odpovědi: 0
Bydliště: okres TC

Příspěvek od Zdeněk M »

Warlockvw píše:
pitrsss píše:NA G3 JE NA POTRUBÍ TY VAŠE KÁRY HO ASI BODOU MÍT NA INTERCOOLERU
aj som si myslel,ze na intercooleri,ale pozeral som to v ETKE a nic som tam nevidel,mozno v aute po podorobnom skumani najdem... :P
Hosi cidlo venkovní teploty žadný 1,9TDI nemaj maj pouze cidlo teploty nasavaneho vzduchu a ten senzor je na trojce golfu na trubce a ve 4 golfu bud tež na trubce a nebo u 81kw v coleru. Jinak ten chod motoru po studeným startu je normální a dela to predvstrik,je upravovan podle teploty nasavanýho vzduchu,teploty chl. kap. a teploty paliva zkratka když se ohřeje tak de pekně. ;)
Uživatelský avatar
netopier
Aktivista
Příspěvky: 3328
Registrován: 29 říj 2006, 22:37
Odpovědi: 0
Bydliště: ZVOLEN,SK
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od netopier »

Zdeněk M píše:
Warlockvw píše:
pitrsss píše:NA G3 JE NA POTRUBÍ TY VAŠE KÁRY HO ASI BODOU MÍT NA INTERCOOLERU
aj som si myslel,ze na intercooleri,ale pozeral som to v ETKE a nic som tam nevidel,mozno v aute po podorobnom skumani najdem... :P
Hosi cidlo venkovní teploty žadný 1,9TDI nemaj maj pouze cidlo teploty nasavaneho vzduchu a ten senzor je na trojce golfu na trubce a ve 4 golfu bud tež na trubce a nebo u 81kw v coleru. Jinak ten chod motoru po studeným startu je normální a dela to predvstrik,je upravovan podle teploty nasavanýho vzduchu,teploty chl. kap. a teploty paliva zkratka když se ohřeje tak de pekně. ;)
a ja mam pred chladicom co ? :)
Seat Cordoba 1.9 TDI,VKLR, Dbilas, HFLO-X, 12mm, 4bar MAP, FMIC,keramika
O III 2.0 TDI
PORSCHE 968 Targa
PORSCHE 944 TURBO S
Š1000MB 1967
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“