Napiš, jaké je označení čidla tlaku, které tam máš (číslo 038.....)Karl píše:plysak píše:Tenhle problém mám na T4 taky, najel jsem s tím od servisu k servisu přez 35.000km a nikdo mi ještě nedokázal dát uspokojivou odpověď.Karl píše:Dík skúsim ho vymeniť.
Vyměnil jsem už snad úplně všechno a pořád stejný.
Už jsem z toho zoufalej a nevím, do čeho mám praštit,
Kdyby jsi náhodou na něco narazil,tak dej prosím vědět.
Jirka
Všetky čidlá pomenené a vypadá to bez problémov ale proste do toho núdzaku to padne, chalan už s tým pochodil všetky servisy a skončil u mňa, no a asi moje posledné konštatovanie je chyba v ECU.
17964 regulace plníciho tlaku
Moderátoři: šulda, Moderátoři
- reesha
- Site Admin
- Příspěvky: 1272
- Registrován: 20 led 2006, 12:15
- Bydliště: Czech republic
- Kontaktovat uživatele:
P.TAZZ píše:Jasný...plysak píše:Asi je to hloupá otázka, ale co je to EC? JirkaKarl píše:
Všetky čidlá pomenené a vypadá to bez problémov ale proste do toho núdzaku to padne, chalan už s tým pochodil všetky servisy a skončil u mňa, no a asi moje posledné konštatovanie je chyba v ECU.![]()
Tak já to zkusim,nechat vyměnit... a jestli je to ono, tak mě jebne...![]()
![]()
ElectronicControlUnit-neboli řídící jednotka. pchp?
038 906 051 C ale niesom si istý myslíš žeby tam malo ísť iné čidlo ?reesha píše:Napiš, jaké je označení čidla tlaku, které tam máš (číslo 038.....)Karl píše:plysak píše: Tenhle problém mám na T4 taky, najel jsem s tím od servisu k servisu přez 35.000km a nikdo mi ještě nedokázal dát uspokojivou odpověď.
Vyměnil jsem už snad úplně všechno a pořád stejný.
Už jsem z toho zoufalej a nevím, do čeho mám praštit,
Kdyby jsi náhodou na něco narazil,tak dej prosím vědět.
Jirka
Všetky čidlá pomenené a vypadá to bez problémov ale proste do toho núdzaku to padne, chalan už s tým pochodil všetky servisy a skončil u mňa, no a asi moje posledné konštatovanie je chyba v ECU.
Ešte, že existujú benzíny ináč by boli mechanici bez roboty
preto mám 911 Turbo
:DD
Indi píše:Jen taková myšlenka,nemoh by to dělat zanesený nebo spečený kat.(při těch km a čipu)
Tiež som nad tým rozmýšlal ale do otáčok sa to bere. A po prejdutí 100 000 km už by sa to prejavovalo viac a viac. Keby to bol KAt. No som zvedavý čo nato napíše Reesha. Ale dík. Možno, že Vás ešte niečo napadne.
Ešte, že existujú benzíny ináč by boli mechanici bez roboty
preto mám 911 Turbo
:DD
- reesha
- Site Admin
- Příspěvky: 1272
- Registrován: 20 led 2006, 12:15
- Bydliště: Czech republic
- Kontaktovat uživatele:
Pokud je tam "C", tak je to ok.Karl píše:038 906 051 C ale niesom si istý myslíš žeby tam malo ísť iné čidlo ?reesha píše:Napiš, jaké je označení čidla tlaku, které tam máš (číslo 038.....)Karl píše:
Všetky čidlá pomenené a vypadá to bez problémov ale proste do toho núdzaku to padne, chalan už s tým pochodil všetky servisy a skončil u mňa, no a asi moje posledné konštatovanie je chyba v ECU.
Elektromagnetický ventil (N75) jsi měnil? Pokud je ok, a hadičky jsou správně zapojené, tak mě ještě napadá ten ventil (plechovka) na turbu. Mohla by tam být prasklá membrána. Zatáhne na doraz po nastartování?
N 75 vymenený, hadičky vymenené, plechovka je dobrá dobre ju aj dotiahne podlak som skúšal aj ústami a držal. Mňa napadá už len sftvérová závada.
Poprípade vedel by si niako odtial vyhodiť z jednotky ten núdzový režim?
Poprípade vedel by si niako odtial vyhodiť z jednotky ten núdzový režim?
Ešte, že existujú benzíny ináč by boli mechanici bez roboty
preto mám 911 Turbo
:DD
reesha píše:Jestli máš chip, tak bude asi špatnýKarl píše:N 75 vymenený, hadičky vymenené, plechovka je dobrá dobre ju aj dotiahne podlak som skúšal aj ústami a držal. Mňa napadá už len sftvérová závada.
Poprípade vedel by si niako odtial vyhodiť z jednotky ten núdzový režim?
Bohužial, či je tam čip neviem povedať lebo auto neni od novoty. Poprípade keby som Ti poslal vypis z pamäti pozrel by si sa nato? A vieš vyhodiť núdzový režim z jednotky, alebo aspoň upraviť ?
Ešte, že existujú benzíny ináč by boli mechanici bez roboty
preto mám 911 Turbo
:DD
- reesha
- Site Admin
- Příspěvky: 1272
- Registrován: 20 led 2006, 12:15
- Bydliště: Czech republic
- Kontaktovat uživatele:
Můžeš ten soubor poslat, podívám se na nějKarl píše:reesha píše:Jestli máš chip, tak bude asi špatnýKarl píše:N 75 vymenený, hadičky vymenené, plechovka je dobrá dobre ju aj dotiahne podlak som skúšal aj ústami a držal. Mňa napadá už len sftvérová závada.
Poprípade vedel by si niako odtial vyhodiť z jednotky ten núdzový režim?
Bohužial, či je tam čip neviem povedať lebo auto neni od novoty. Poprípade keby som Ti poslal vypis z pamäti pozrel by si sa nato? A vieš vyhodiť núdzový režim z jednotky, alebo aspoň upraviť ?
Re: 17964 regulace plníciho tlaku
Čau Karle,Karl píše:17964 regulace plníciho tlaku - mez regulace nedosažena jedná sa o Passat 5,5 1,9 TDI PD 96 KW vo VISE to píše ako príčinu v N75 problém je v tom, že pri plynulej jazde okolo 2200 ot to padne do núdzového režimu. Lopatky sú prečistené, myslíte si, že je to tým Solenoidom N75? Vopred dík za rady.
Byl jsem už asi u sto padesátýho mechanika a když jsem mu řekl o tom,co mi ten fešák dělá,se na to přez VAG podíval a řekl, že si mám nechat přehrát software na původní, tovární nastavení a že to prej přestane. Takže snad už budu zejtra chytřejší.
Jen se zeptám, když ti ta B5 jela normálně, kouřilo to nejak markantně?
Jirka
Tim když jela normálně, mam na mysli, že nepadla ještě do nouze.Karl píše:Ahoj, ja som sa k tomu ešte nedostal ale tiež sa tam pokúsim dostať seriový soft. NIe sériovka nedymý skoro vôbec trocha pri štarte a studená a ešte keď ju zošlápneš na podlahu ale to je proste diesel.
Jinak dneska mi potvrdil další člověk,že to vypadá na tuhle závadu.
Že je přehranej soft ze 102ps na 150ps a turbo zkrátka nestíhá dávat požadovaný množství vzduchu, v poměru k naftě,tak to jednotka hodí nouze...
A to mam vyměněný už definitivně všechno. To mi i jeden MECHANIK řekl,že je tu vývěva. Že dělá nepravidelnej podtlak. A já vůl mu na to skočil...
Ale jak se říká: tonoucí se stébla chytá...
Chyba 17964
Zdar Pánove.
Potrebujem poradiť.Dnes som len tak robil diagnostiku vozidla a vyhodilo mi chybu 17964 regulace plniaceho tlaku-mez regulaci nedosažena. Do nudzaku to nepada,nepostriehol som nejak,že by to horšie tahalo.Stale ako rovnako.Len teraz mam už funkčnu klimu ked mam zapnute AUTO ten kompresor zapnuty tak kapanek slabši výkon ale fpohode ťaha.Mohlo by to mať niečo s tym spoločne.Ako odskušať ten ventil N75,skušal som akčne členy ale nepočul som cvakanie ani mľaskanie
Ten druhy čo tam je N 18 či aky to je tak ten pekne cvakal.
Potrebujem poradiť.Dnes som len tak robil diagnostiku vozidla a vyhodilo mi chybu 17964 regulace plniaceho tlaku-mez regulaci nedosažena. Do nudzaku to nepada,nepostriehol som nejak,že by to horšie tahalo.Stale ako rovnako.Len teraz mam už funkčnu klimu ked mam zapnute AUTO ten kompresor zapnuty tak kapanek slabši výkon ale fpohode ťaha.Mohlo by to mať niečo s tym spoločne.Ako odskušať ten ventil N75,skušal som akčne členy ale nepočul som cvakanie ani mľaskanie
VW GOLF IV. 1,9TDI 66kW ALH 
