Garrett 2052 vs. 2252

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Jim
Site Admin
Příspěvky: 1249
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 12:35
Bydliště: Praha

Příspěvek od Jim »

měl jsem na Octě 2256, pro mé potřeby bylo úplně vyhovující. Tah odspoda je sice o něco horší než s 1749, ale pokud se jezdí na pohodu, tak je to bez problémů. Když si chci pěkně zajezdit či zasprintovat, pak v nízkých otáčkách stejně nejezdím... :)
to vše za předpokladu, jak je udělaný soft...pár dní jsem jezdil s 2256 a softem ještě na menší turbo, to se opravdu nedalo jezdit ani normálně... ;)
Uživatelský avatar
Dartanion
Přispěvovatel
Příspěvky: 231
Odpovědi: 0
Registrován: 19 říj 2007, 10:12
Bydliště: Zinnwald

Turbo

Příspěvek od Dartanion »

Je vidět, že jste to nikdo na autě neměl.... Dávejte si co největší turba jak chcete. Tohle turbo jsem měl na mechanice a tlačilo ve špičkách 2,2 baru a drželo. Na vrchy je super, protože jede úplně odsodu narozdíl od 2256, kterou jsem tam měl asi dva měsíce... Spíš než problém s tlakem je problém dostatečným množstvím nafty... (racy mám)....
AYGO D4D 55PS + AIXAM 12PS + IBIZA MTDi 1++PS
turboa3
Přispěvovatel
Příspěvky: 400
Odpovědi: 0
Registrován: 08 úno 2009, 21:44
Bydliště: liberec

Příspěvek od turboa3 »

do grafů jsem dal můj je s 2052 byl jsem s nim spokojen ,ale časem i to bylo málo, jestli máš vymyšleno jak tam dostat víc nafty tak dej větší, jinak budeš jezdit v malem rozsahu ot a to neni ono. :)
audi a3 agr zatim 256PS a 548nm
seat leon ary zatim 241ps a 399NM
Audi a3 2.0 bkd 16v zatím 250ps
Uživatelský avatar
TDIPOWER
Přispěvovatel
Příspěvky: 878
Odpovědi: 0
Registrován: 30 led 2006, 14:24
Bydliště: Havířov

Příspěvek od TDIPOWER »

Jak říkám, taky je mi 2052 malé. 17 je úplně o ničem pro mojí aplikaci. Ale každý co je mu milo. Možná jsi měl jen problém se správným nastavením....nebo ti to prostě nevyhovuje. Někdo je víc na krouťák, jiný zas na výkon. Pravda je, že s takovýmto turbem posouváš hodnoty do vyšších otáček.....ale mě to třeba vyhovuje....momentálně montuju víc než 2256V.....zítra už by to mohlo vrnět a jde se ladit....tak pak sem hodím graf a dám vědět co a jak.....
Ale mám PD....takže to je o něčem jiném než rotačka. Na rotačce jsem měl 2052V a už to bylo až až....
VW GIV ASZ, Frateli RACE 783, GTxxxxV - skládačka, FMIC, 60mm straight-through exhaust, jednohmota 240mm SACHS RACE, TDIfun HI-TECH software 300+PS, 1/4 míle 13,178s
bjukemen
Aktivista
Příspěvky: 1363
Odpovědi: 0
Registrován: 22 lis 2007, 01:57

Příspěvek od bjukemen »

..a pri akych otačkach začina tlačiť 2056 a 2256..??

..je to uplne mrtve na spodku..??
Alfa Romeo 156 sw 2,4 JTD 110kw@ 142,3kw

Obrázek
Uživatelský avatar
TDIPOWER
Přispěvovatel
Příspěvky: 878
Odpovědi: 0
Registrován: 30 led 2006, 14:24
Bydliště: Havířov

Příspěvek od TDIPOWER »

2052 tlačí v pohodě na PD. Spodek jde naladit prakticky od 1700 na solidní tlak. 22????
VW GIV ASZ, Frateli RACE 783, GTxxxxV - skládačka, FMIC, 60mm straight-through exhaust, jednohmota 240mm SACHS RACE, TDIfun HI-TECH software 300+PS, 1/4 míle 13,178s
Uživatelský avatar
skoda
Aktivista
Příspěvky: 1182
Odpovědi: 0
Registrován: 11 bře 2008, 16:31

Příspěvek od skoda »

A do ceho se dava origo 2252 do 2.5tdi 132kw?
Bosch kts 570,vcds,Beeprog
G3 tdi-gti
Přispěvovatel
Příspěvky: 345
Odpovědi: 0
Registrován: 16 srp 2007, 11:48
Bydliště: Chlumec nad Cidlinou

Příspěvek od G3 tdi-gti »

skoda píše:A do ceho se dava origo 2252 do 2.5tdi 132kw?
Do T4 2.5tdi R5 150ps
VW LEGO TECHNIC EVOLUTION

G3 TDI GT... :-)

G3 TDI GTI ... :-))
turbo kamna power
Aktivista
Příspěvky: 4221
Odpovědi: 0
Registrován: 15 dub 2008, 20:32
Bydliště: Praha

Příspěvek od turbo kamna power »

G3 tdi-gti píše:
skoda píše:A do ceho se dava origo 2252 do 2.5tdi 132kw?
Do T4 2.5tdi R5 150ps
v T4 je ale 2052V, ne? :?
Golf mk1 mTDI ...powered by Holz-tdi
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
G3 tdi-gti
Přispěvovatel
Příspěvky: 345
Odpovědi: 0
Registrován: 16 srp 2007, 11:48
Bydliště: Chlumec nad Cidlinou

Příspěvek od G3 tdi-gti »

turbo kamna power píše:
G3 tdi-gti píše:
skoda píše:A do ceho se dava origo 2252 do 2.5tdi 132kw?
Do T4 2.5tdi R5 150ps
v T4 je ale 2052V, ne? :?
2052v bylo v 2.5tdi V6 180ps a LT 2.5tdi R5-v nejaky silnejsi verzi
VW LEGO TECHNIC EVOLUTION

G3 TDI GT... :-)

G3 TDI GTI ... :-))
alesek22
Přispěvovatel
Příspěvky: 264
Odpovědi: 0
Registrován: 16 říj 2008, 18:17
Bydliště: Miletín
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od alesek22 »

A když tady řešíte turbo a co čerpadlo??Jakej máte předvstřik??To je celkem taky důležité.Mě už odešli dvě turba VNT20ky a tlačil jsem kolem 2.bar tak budu řešit nějaké jiné turbo.
Milo75
Přispěvovatel
Příspěvky: 599
Odpovědi: 0
Registrován: 24 bře 2009, 21:46
Bydliště: Jihlava

Příspěvek od Milo75 »

ahojte

rozpadlo se mě VNT20 tlak max 1,8bar myslíte, že GT2052V bude lepší??

motor 2,8 TD
Alfa Romeo 75 3,0V6
alfetta GT 1,8 1976
alfa 159 2,4JTDM TI
sniper--
Aktivista
Příspěvky: 2867
Odpovědi: 0
Registrován: 17 led 2009, 12:53
Bydliště: Rokycany

Příspěvek od sniper-- »

je to temer stejny turbo,tak bych se podival po jiny moznosti
autoservis pneuservis.
Tel.774 225538
Milo75
Přispěvovatel
Příspěvky: 599
Odpovědi: 0
Registrován: 24 bře 2009, 21:46
Bydliště: Jihlava

Příspěvek od Milo75 »

například???

s tím VNT20 , jsem byl docela spokojen, až na výdrž :(

GT2052V by mělo vydržet více, ne??
Alfa Romeo 75 3,0V6
alfetta GT 1,8 1976
alfa 159 2,4JTDM TI
Smoke
Aktivista
Příspěvky: 2608
Odpovědi: 0
Registrován: 24 bře 2006, 12:00
Bydliště: kousek od Brna
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Smoke »

plavete v tom, velký výfukovky a malé kompresory....
a u kompresoru je psaná velikost, kdežto u turbíny ne, řada 17 je moc velkej pojem, 35-42mm (a víme že 1mm je poznat)
říkat že 17 je o ničem na výkon je blbost (už jsou nové generace turb, staré stojí za prd)
DTchip.cz chiptuning, měření výkonu

Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“