Ahoj,
mám Golf IV 1.9 TDI 110 kW a zajímalo by mě, jestli je u 110 kW stejné turbo jako u 96 kW. Začíná mi totiš turbo propouštět olej do sání, tak nevím jak dlouho vydrží. Olej zatím ale na měrce nijak razantně neubývá. Ještě by mě zajímalo za kolik by se dalo turbo sehnat?
milan8902 píše:Ahoj,
mám Golf IV 1.9 TDI 110 kW a zajímalo by mě, jestli je u 110 kW stejné turbo jako u 96 kW. Začíná mi totiš turbo propouštět olej do sání, tak nevím jak dlouho vydrží. Olej zatím ale na měrce nijak razantně neubývá. Ještě by mě zajímalo za kolik by se dalo turbo sehnat?
To sis nějak popletl sekci ne? Mrkni se do zvyšování výkonu na VW group
Toledo 1M 1,9 TDi ASV 110PS > cca 160PS PP764 + Čipík, EGR OFF, KAT OUT, Sound HIG END SPL 3KW, 18" Brock (RC Design) SLC chrom
V poho no co stalo sa, admin to presunie tam kde to patri. Ale k veci, kazde turbo prepusta olej do sania aj fungel nove. Axialne puzdierka nikdy tak dokonale netesnia aby tam trochu oleja neuniklo. Je to vlastnost nie zavada. Pokial sa ti olej netlaci do vyfuku a z komina ti nevyleti pri kazdom preradeni (ubrati plynu) modry oblak a neubuda ti olej v motore tak je vsetko v poriadku.
milan8902 píše:Ahoj,
mám Golf IV 1.9 TDI 110 kW a zajímalo by mě, jestli je u 110 kW stejné turbo jako u 96 kW. Začíná mi totiš turbo propouštět olej do sání, tak nevím jak dlouho vydrží. Olej zatím ale na měrce nijak razantně neubývá. Ještě by mě zajímalo za kolik by se dalo turbo sehnat?
No jo ,ale to by musel ADMIN založit nové téma"SNIŽOVÁNÍ VÝKONU"
Ale ano to je jasné V VA VB že velikost a parametry na vyšší tlak ale co konkrétně je jiného když dám obě turbíny ve svodech vedle sebe kde je rozdíl kromě velikosti? Příruba na bajonet?, výfuk? nebo co?
Ještě jeden technický dotaz. Co kdybych byl přece jen v budoucnu nucen vyměnit turbo a sehnal bych za přijatelnou cenu 96 kW-turbo. Jelo by mi to míň? Vadilo by to něčemu, kromě výkonu?