Chtěl bych znát názor a praxi ohledně motoru PSA 2.0 HDI závada zastavení motoru , chyba„nízký tlak na rampě (unik)“ při vyšším zatížení motoru .
Nejčastější příčiny –vstřik,čerpadlo,regulátor čerpadla.Dopravní čerpadlo do toho nepočítám
to se najde snadno.Už jsem řešil všechny tyto tři problémy,ale dost často si nejsem
100% jistý.Ten unik se tam projeví při dost zahřátém motoru a plné zátěži.
Názory a procenta pravděpodobnosti uvítám vstřik,čerpadlo,regulátor.
Nízký tlak HDI
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
luigig
mě unikal tlak přes vstřiky. Ale zákonitě, když není nizkotlak, nemůže bejt tlak vysokej, takže závadu je třeba zdřejmě hledat na víc věcech, ale začal bych kontolou vstřiků na PROFESIONÁLNÍ zkoušečce, to aby ta zkoušečka byla opravdu na tyto HDi vstřiky je opravdu důležité, doporučuji jednoho pána v Říčanech u Prahy
1. Octavia 19TDi GLX+(klima) AGR, 1998, trysky DSLA150P520, jednohmota ATD + organika, upgrade MAF,EGR+KAT off, 550000km; 5W40; puky Audi TT, + 3cm UP, 4x disk, VAG
2. Octavia 19TDi Elegance ASV 2002, ,Xenony, Webasto, Tripling, 99 kW, brzdy 288mm.
2. Octavia 19TDi Elegance ASV 2002, ,Xenony, Webasto, Tripling, 99 kW, brzdy 288mm.
mel sem tuhle zavadu pri vetsim zatizeni mi zdechl motor a diag. ukazovala tuhle zavadu delal sem cerpadlo vstriky a zavada stale stejna a nakonec to byl obal palivoveho filtru meril sem tlak hned u nizkotlak cerpadla a pri zatezi narostl tlak az na 6 bar vymenil sem vicko palivoveho filtru se tremi vyvody a od te doby pokoj
