Nízký tlak HDI

Citroen, Peugeot, Renault..

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Aleš
Přispěvovatel
Příspěvky: 86
Registrován: 16 kvě 2006, 19:59
Odpovědi: 0

Nízký tlak HDI

Příspěvek od Aleš »

Chtěl bych znát názor a praxi ohledně motoru PSA 2.0 HDI závada zastavení motoru , chyba„nízký tlak na rampě (unik)“ při vyšším zatížení motoru .
Nejčastější příčiny –vstřik,čerpadlo,regulátor čerpadla.Dopravní čerpadlo do toho nepočítám
to se najde snadno.Už jsem řešil všechny tyto tři problémy,ale dost často si nejsem
100% jistý.Ten unik se tam projeví při dost zahřátém motoru a plné zátěži.
Názory a procenta pravděpodobnosti uvítám vstřik,čerpadlo,regulátor.
pajda
Přispěvovatel
Příspěvky: 680
Registrován: 25 lis 2007, 11:26
Odpovědi: 0

Příspěvek od pajda »

Každopádně bych zkontroloval nízkotlak - potrubí,filtr a tak.Čerpadlo to tušim nemá,saje si to přímo vysokotlak,nebo to jen 1,6,te%d nevim.Jestli máš mořžnost zkusit regulátor tak neváhej...
Aleš
Přispěvovatel
Příspěvky: 86
Registrován: 16 kvě 2006, 19:59
Odpovědi: 0

Příspěvek od Aleš »

Zapomněl jsem dodat jedná se hlavně o 2.0HDI Bosch EDC15 a to je el.podávacím vybaveno,
ale to do toho nepočítám to lze lehce najít.Zkusit regulátor! na to jsem si už taky natloukl,čerpadlo už pouštělo mírně nikde okem viditelnou šponku a regl za den KO.
Vysvětlujte to zákazníkovy cca 4000 v háji. ObrázekObrázek :-D
Uživatelský avatar
Peete
Aktivista
Příspěvky: 4421
Registrován: 21 led 2007, 14:33
Odpovědi: 1
Bydliště: Brno

Příspěvek od Peete »

casto tlak unika pres vstriky
Nissan Primera SW 1,9 DCi
luigig

Příspěvek od luigig »

Presne tak, ja som mal tiež ten problém, nešlo ani poriadne naštartovať, hlavne ráno, dal som to do servisu - výsledok: nízky tlak na rampe, výmena vadného vstreku a potom bolo OK.
misa.89
Aktivista
Příspěvky: 1821
Registrován: 17 srp 2008, 09:11
Odpovědi: 0

Příspěvek od misa.89 »

mě unikal tlak přes vstřiky. Ale zákonitě, když není nizkotlak, nemůže bejt tlak vysokej, takže závadu je třeba zdřejmě hledat na víc věcech, ale začal bych kontolou vstřiků na PROFESIONÁLNÍ zkoušečce, to aby ta zkoušečka byla opravdu na tyto HDi vstřiky je opravdu důležité, doporučuji jednoho pána v Říčanech u Prahy
1. Octavia 19TDi GLX+(klima) AGR, 1998, trysky DSLA150P520, jednohmota ATD + organika, upgrade MAF,EGR+KAT off, 550000km; 5W40; puky Audi TT, + 3cm UP, 4x disk, VAG
2. Octavia 19TDi Elegance ASV 2002, ,Xenony, Webasto, Tripling, 99 kW, brzdy 288mm.
peta99
Sběrač informací
Příspěvky: 20
Registrován: 03 úno 2009, 22:53
Odpovědi: 0

Příspěvek od peta99 »

mel sem tuhle zavadu pri vetsim zatizeni mi zdechl motor a diag. ukazovala tuhle zavadu delal sem cerpadlo vstriky a zavada stale stejna a nakonec to byl obal palivoveho filtru meril sem tlak hned u nizkotlak cerpadla a pri zatezi narostl tlak az na 6 bar vymenil sem vicko palivoveho filtru se tremi vyvody a od te doby pokoj
Odpovědět

Zpět na „Francouzské vozy“