Turbo 110 kW

Inzeráty k archivaci. Pro nové prodeje po 15.10.2018 použijte prosím sekci "Prodám"

Moderátoři: šulda, Moderátoři

milan8902
Přispěvovatel
Příspěvky: 140
Registrován: 20 dub 2009, 16:58
Odpovědi: 0

Turbo 110 kW

Příspěvek od milan8902 »

Ahoj,
mám Golf IV 1.9 TDI 110 kW a zajímalo by mě, jestli je u 110 kW stejné turbo jako u 96 kW. Začíná mi totiš turbo propouštět olej do sání, tak nevím jak dlouho vydrží. Olej zatím ale na měrce nijak razantně neubývá. Ještě by mě zajímalo za kolik by se dalo turbo sehnat?
Uživatelský avatar
Slajchy
Přispěvovatel
Příspěvky: 502
Registrován: 03 srp 2008, 06:50
Odpovědi: 0
Bydliště: Karlovarsko

Re: Turbo 110 kW

Příspěvek od Slajchy »

milan8902 píše:Ahoj,
mám Golf IV 1.9 TDI 110 kW a zajímalo by mě, jestli je u 110 kW stejné turbo jako u 96 kW. Začíná mi totiš turbo propouštět olej do sání, tak nevím jak dlouho vydrží. Olej zatím ale na měrce nijak razantně neubývá. Ještě by mě zajímalo za kolik by se dalo turbo sehnat?
To sis nějak popletl sekci ne? Mrkni se do zvyšování výkonu na VW group
Toledo 1M 1,9 TDi ASV 110PS > cca 160PS PP764 + Čipík, EGR OFF, KAT OUT, Sound HIG END SPL 3KW, 18" Brock (RC Design) SLC chrom
milan8902
Přispěvovatel
Příspěvky: 140
Registrován: 20 dub 2009, 16:58
Odpovědi: 0

Příspěvek od milan8902 »

Já vím, jsem novej uživatel.:-) Už jsem to hodil do jiné sekce, ale nevím jak to tady smazat.
Uživatelský avatar
Slajchy
Přispěvovatel
Příspěvky: 502
Registrován: 03 srp 2008, 06:50
Odpovědi: 0
Bydliště: Karlovarsko

Příspěvek od Slajchy »

milan8902 píše:Já vím, jsem novej uživatel.:-) Už jsem to hodil do jiné sekce, ale nevím jak to tady smazat.
To asi už nesmažeš.
Toledo 1M 1,9 TDi ASV 110PS > cca 160PS PP764 + Čipík, EGR OFF, KAT OUT, Sound HIG END SPL 3KW, 18" Brock (RC Design) SLC chrom
TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10233
Registrován: 16 říj 2007, 23:18
Odpovědi: 0

Příspěvek od TDI tech »

V poho no co stalo sa, admin to presunie tam kde to patri. Ale k veci, kazde turbo prepusta olej do sania aj fungel nove. Axialne puzdierka nikdy tak dokonale netesnia aby tam trochu oleja neuniklo. Je to vlastnost nie zavada. Pokial sa ti olej netlaci do vyfuku a z komina ti nevyleti pri kazdom preradeni (ubrati plynu) modry oblak a neubuda ti olej v motore tak je vsetko v poriadku.
Uživatelský avatar
netopier
Aktivista
Příspěvky: 3328
Registrován: 29 říj 2006, 22:37
Odpovědi: 0
Bydliště: ZVOLEN,SK
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od netopier »

a 96 a 110 kw turba su rozdielne.
Seat Cordoba 1.9 TDI,VKLR, Dbilas, HFLO-X, 12mm, 4bar MAP, FMIC,keramika
O III 2.0 TDI
PORSCHE 968 Targa
PORSCHE 944 TURBO S
Š1000MB 1967
Uživatelský avatar
cupra
Aktivista
Příspěvky: 1330
Registrován: 25 bře 2007, 07:47
Odpovědi: 0
Bydliště: Nemšova,SK

Příspěvek od cupra »

VA vs VB (1749)
BMW 330 XD 300 HP 650 NM chip by DONUZO(D-racing.sk)sprint soft 330+hp 700+Nm
kramekukocoura
Sběrač informací
Příspěvky: 30
Registrován: 17 kvě 2008, 19:47
Odpovědi: 0

Re: Turbo 110 kW

Příspěvek od kramekukocoura »

milan8902 píše:Ahoj,
mám Golf IV 1.9 TDI 110 kW a zajímalo by mě, jestli je u 110 kW stejné turbo jako u 96 kW. Začíná mi totiš turbo propouštět olej do sání, tak nevím jak dlouho vydrží. Olej zatím ale na měrce nijak razantně neubývá. Ještě by mě zajímalo za kolik by se dalo turbo sehnat?
No jo ,ale to by musel ADMIN založit nové téma"SNIŽOVÁNÍ VÝKONU" (noteeth)
fialamala
Přispěvovatel
Příspěvky: 560
Registrován: 21 pro 2008, 15:12
Odpovědi: 0
Bydliště: sev. morava

Příspěvek od fialamala »

netopier píše:a 96 a 110 kw turba su rozdielne.
V čem konkrétně jsou rozdílné???
Uživatelský avatar
steve.m
Přispěvovatel
Příspěvky: 58
Registrován: 24 led 2006, 13:38
Odpovědi: 0

Příspěvek od steve.m »

fialamala píše:
netopier píše:a 96 a 110 kw turba su rozdielne.
V čem konkrétně jsou rozdílné???
už to tu niekto písal vo veľkosti,
laicky popísané:
VA malé
VB väčšie
VC ešte väčšie

tu je to popísané http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?t=39711
VW GIV (arl) chip by Mvolesko cca 180 ,460Nm
fialamala
Přispěvovatel
Příspěvky: 560
Registrován: 21 pro 2008, 15:12
Odpovědi: 0
Bydliště: sev. morava

Příspěvek od fialamala »

steve.m píše:
fialamala píše:
netopier píše:a 96 a 110 kw turba su rozdielne.
V čem konkrétně jsou rozdílné???
už to tu niekto písal vo veľkosti,
laicky popísané:
VA malé
VB väčšie
VC ešte väčšie

tu je to popísané http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?t=39711
Ale ano to je jasné V VA VB že velikost a parametry na vyšší tlak ale co konkrétně je jiného když dám obě turbíny ve svodech vedle sebe kde je rozdíl kromě velikosti? Příruba na bajonet?, výfuk? nebo co?
Uživatelský avatar
1pavel
Aktivista
Příspěvky: 2166
Registrován: 01 pro 2007, 15:07
Odpovědi: 0
Bydliště: Pardubice

Příspěvek od 1pavel »

venkovní rozměry jsou stejný , liší se vrtulkama a vnitřním obrobením výk
A5 3.0 TDI 210 KW pracovní
škoda 120 L zábava
G7 GTD
fialamala
Přispěvovatel
Příspěvky: 560
Registrován: 21 pro 2008, 15:12
Odpovědi: 0
Bydliště: sev. morava

Příspěvek od fialamala »

1pavel píše:venkovní rozměry jsou stejný , liší se vrtulkama a vnitřním obrobením výk
To jsem chtěl slyšet.Dík :worthy:
milan8902
Přispěvovatel
Příspěvky: 140
Registrován: 20 dub 2009, 16:58
Odpovědi: 0

Díky

Příspěvek od milan8902 »

Děkuji za zodpovězení dotazu.:-) Jsem zaregistrovaný pouze krátce, ale začíná se mi zde na fóru líbit.;-)
milan8902
Přispěvovatel
Příspěvky: 140
Registrován: 20 dub 2009, 16:58
Odpovědi: 0

Příspěvek od milan8902 »

Ještě jeden technický dotaz. Co kdybych byl přece jen v budoucnu nucen vyměnit turbo a sehnal bych za přijatelnou cenu 96 kW-turbo. Jelo by mi to míň? Vadilo by to něčemu, kromě výkonu?
Zamčeno

Zpět na „[Prodám - starý bazar do 15.10.2018]“