ZAHADA KOLISAJUCEJ HLADINY OLEJA

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

mirkokos
Nováček
Příspěvky: 8
Registrován: 05 úno 2009, 21:01
Odpovědi: 0
Bydliště: sk-- lm

Příspěvek od mirkokos »

Zdeněk M píše:
Koumi píše:zdenekM je podla mna nejaky fušer, toto normalny clovek nenapise ani neurobi, jasne ze to bola chyba, a keby si tam nalial viac oleja ti vytlaci simeringy a cez klukovku by ho tlacilo von, a ten drziak co kupoval na vrakaci bol tiez na hovno urcite :roll:
Tož treba byl na hovno , aspon to má vyhodu, nic ve filtru nezustava a vytece vsechno. A jak ti mužou vylest simerinky když se už pri startovaní nasava olej a za behu motoru je hladinka ok, už mi to pochoduje takhle 200000km a vse vpoho,možna si ten držak koupim taky novej,až mi budou prebejvat 3000kc. :D
to je za výhoda že každý štart zdvihatka a vačka čakaju na olej prvých par skund kým natlači ten liter do filtra, toto ta nenapadlo??? hlavne pri tých studených je to uplne na jednotku (LOL)
Neverím ničomu čo krváca 5 dní a nezomrie
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“