Ford StreetKA nejde přidat
Moderátoři: šulda, Moderátoři
- vita
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 430
- Registrován: 11 říj 2006, 12:21
- Bydliště: Někde mezi Libercem-Kolínem-Janovickou Lhotou
Ford StreetKA nejde přidat
Kamarád má problém se streetkou. Po ohřátí nebo když vezme díru auto jde jen na volnoběh, v momentě když se přidá tak začne "kuckat" a rozcvaká se jedno relátko (není to relátko k ŘJ motoru ani na pumpu) ale nějaký jiný (relátko plnýho plynu, nebo tak nějak-myslim). Origo diag. píše chybu čidlo otáček klikového hřídele, ale už je tam druhý a po několika týdnech od výměny to dělá to samý. Mám dva základní problémy: nemám el. schéma (tenhle motor je jako motor v Ka ale má dvě lambdy a ŘJ z Focuse) a druhej konektor do jednotky je přišroubovanej trhacím šroubem. Má někdo zkušenosti s touto závadou? Víte jak povolit ten trhací šroub? Za jakýkoliv nápady předem děkuju.
Vento, AFN 81kw + čip (zatim nevim kolik ale jede líp než orig. 81kw
)

jak povolit to je jednoduchy. vrtat brousit klepat atd. proste co te napadne abys to nez...... jak muze mit ka jednotku z focusu to je divny vzdyt ka mela vzdy ten trapny motor 1.3 a nebo ten 1.? endura primo street ka sem nikdy nevidel ale 2 lambdy taky nema kazdy 1 focus. co zajit do fordu podle win by meli aspon zjistit rodinu RJ sice to vyflusne asi tak 5 pod rodin a hafo zamen ale aspon se trochu chytnes.. kostry v mot prostoru sou dobry? prece jenom rez a ford to jde k sobe 

- vita
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 430
- Registrován: 11 říj 2006, 12:21
- Bydliště: Někde mezi Libercem-Kolínem-Janovickou Lhotou
S tím šroubem se budu muset poprat nějak takhle, ale sou to ..... dávat trhací šroub na štekr jednotky
Jedinej zdroj el. schemat co mám sou autodata a tak jen hádám co je z čeho, jednotka má konektor jako Focus, má dvě lambdy (jako to schéma z Focusu) ale zase má jednoduchou klapku, je to holt takovej sprsknutec.
Kostry sem přímo nekontroloval, ale co sem tak koukal (a že toho na Ka moc vidět neni) tak vše vypadá OK. Kamarád pojede do Forda tak snad nějaký schéma vysomruje, ale nejsou moc ochotný.
Jedinej zdroj el. schemat co mám sou autodata a tak jen hádám co je z čeho, jednotka má konektor jako Focus, má dvě lambdy (jako to schéma z Focusu) ale zase má jednoduchou klapku, je to holt takovej sprsknutec.
Kostry sem přímo nekontroloval, ale co sem tak koukal (a že toho na Ka moc vidět neni) tak vše vypadá OK. Kamarád pojede do Forda tak snad nějaký schéma vysomruje, ale nejsou moc ochotný.
Vento, AFN 81kw + čip (zatim nevim kolik ale jede líp než orig. 81kw
)

- vita
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 430
- Registrován: 11 říj 2006, 12:21
- Bydliště: Někde mezi Libercem-Kolínem-Janovickou Lhotou
S tim Tisem to je na h...
Já vím proč tam ten šroub dávaj, aby to nešlo rychle rozdělat, ale tak tu jednotku dám někam kam se moc nemůže, ono už takhle se musí povolit nosník palubky aby šla ven.
Asi tuším kam míříš, ale bohužel sem to nemohl vyzkoušet, motor se mi do toček nepodařilo dostat.I když se snažím rozjet bez přidání plynu, tak motor zakucká.
Já vím proč tam ten šroub dávaj, aby to nešlo rychle rozdělat, ale tak tu jednotku dám někam kam se moc nemůže, ono už takhle se musí povolit nosník palubky aby šla ven.
Asi tuším kam míříš, ale bohužel sem to nemohl vyzkoušet, motor se mi do toček nepodařilo dostat.I když se snažím rozjet bez přidání plynu, tak motor zakucká.
Vento, AFN 81kw + čip (zatim nevim kolik ale jede líp než orig. 81kw
)

- vita
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 430
- Registrován: 11 říj 2006, 12:21
- Bydliště: Někde mezi Libercem-Kolínem-Janovickou Lhotou
Pravdou je že je to sezóní auto a tak může bejt v benzínu cokoliv, ale proč pomůže na chvilku (14 dní) nový čidlo otáček? Navíc na špatnej benzín by to nešlo ani na volnoběh, ale na ten to de jako švícary, až když chce člověk přidat tak to začne kuckat.
Vento, AFN 81kw + čip (zatim nevim kolik ale jede líp než orig. 81kw
)
