log turba
Moderátoři: šulda, Moderátoři
log turba
Zdravím,
turbo V vyměněno za VA,přijde mi že zabírá celkem pozdě.Turbo je nové orig od Andreho ,tyčka od regulace byla zalitá barvou.Zkouknete mi prosím log,jestli je vše jak má být,je potřeba to sladit čipem,nebo se rozladila regulace?díky za rady.
tady je odkaz na log soubor
http://uloz.to/1726508/LOG-01-003-010-0 ... ssat_2.jpg[/img]
turbo V vyměněno za VA,přijde mi že zabírá celkem pozdě.Turbo je nové orig od Andreho ,tyčka od regulace byla zalitá barvou.Zkouknete mi prosím log,jestli je vše jak má být,je potřeba to sladit čipem,nebo se rozladila regulace?díky za rady.
tady je odkaz na log soubor
http://uloz.to/1726508/LOG-01-003-010-0 ... ssat_2.jpg[/img]
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 199
- Registrován: 04 kvě 2007, 22:24
- Bydliště: Čelákovice
Tak,při testu akčních členů motoru mi N75 necvakne,po pojistkách jsem se díval,ale podle papirku v aute mám myt elektroniku motoru na pojistce 29 a tu ja vubec nemam zapojenou v pojistkovce,ale pojistky co tam jsou a se kteryma to drive jelo jsou vporadku.Teoreticky:ventil N75 omezuje tlak tim,ze kdyz se turbo dostane na hranici tlaku ktery ma davat tak by se ventil mel zapnout a pustit podtlak do regulace turba a tim hybnout s lopatkama aby upustily vyfukove plyny ktere roztaci turbinu ne?Takze je seklej N 75 v takove poloze ze porad otevira lopatky a turbo netlaci co by melo,nebo je rozbita regulace turba(zvlastni,protoze je fungl nove)...
Tady je log kanalu 11
http://uloz.to/1740845/LOG-01-011-xxx-x ... urbo_2.jpg[/img]
Tady je log kanalu 11
http://uloz.to/1740845/LOG-01-011-xxx-x ... urbo_2.jpg[/img]
Naposledy upravil(a) Halo dne 08 kvě 2009, 10:02, celkem upraveno 1 x.
zasune se a zůstane? To je správně. Podle logu co jsi naposled dal je turbo OK. Tlačí podle požadavku řj., ta ale moc nechce. Pokud jsou trysky orig tak ten požadavek tlaku na ně stačí a to VAčko není moc využitý. Váha je ale už trochu slabší.Při startu vilítne tyčka regulace nahoru a už se nevráti dolu.Tak je to správně?
Octavia TDI (ASV)≈110kW MAF off MAP on chip můj
Ano,tycka vyjede nahoru a zustane tam,turbo je fungl nove od Andreho,ale v tom predposlednim logu je videt,ze turbo ma nabeh az od cca 2tis a v 2400 tlaci plnej,ale dle mapy by mel myt nabeh v 1500 a tlacit plnej v 1800,takze myslite ze se rozstelovala ta tycka s regulaci,nebo ze je v haji N75 a vaha vzduchu?
To neni pravda,v tom predposlednim logu je krasne videt jak oproti skutecne hodnote co by melo tlacit tlaci az o 400 ot pozdeji,takze musi byt problem v regulaci,auto jelo po vimene jako fik a po tydnu strasne zlenivelo a taha az od dvou tisic,presne jak to je na tom logu,jen chci zjistit proc,zdali je v haji vaha vzduchu,ventil N75,nebo je regulace turba rozlazena.Podle me se ten ventil ani nehne a turbu utiká tlak a az ve dvou tisicich otackach se chyta,protoze v tech otackach uz ma takovej tlak normalni a zacinaji se otevirat lopatky,aby netlacilo moc(ktere jsou dle me porad otevrene,protoze jinak by ten tlak melo uz davno driv)...tot muj nazor...EGR by nato mel takoveh vliv,kdyby se zasekl?