log turba

VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Halo
Nováček
Příspěvky: 18
Registrován: 08 srp 2006, 05:39
Odpovědi: 0

log turba

Příspěvek od Halo »

Zdravím,
turbo V vyměněno za VA,přijde mi že zabírá celkem pozdě.Turbo je nové orig od Andreho ,tyčka od regulace byla zalitá barvou.Zkouknete mi prosím log,jestli je vše jak má být,je potřeba to sladit čipem,nebo se rozladila regulace?díky za rady.

tady je odkaz na log soubor
http://uloz.to/1726508/LOG-01-003-010-0 ... ssat_2.jpg[/img]
m5668443578
Přispěvovatel
Příspěvky: 199
Registrován: 04 kvě 2007, 22:24
Odpovědi: 0
Bydliště: Čelákovice

Příspěvek od m5668443578 »

udělej nový log, kanály 1, 3, 11, třetí rychlostní stupeň 1000 ot/min, sešlápnou plynový pedál nadoraz, vytočit do 3500 ot/min
More Power by me TDi Power
Halo
Nováček
Příspěvky: 18
Registrován: 08 srp 2006, 05:39
Odpovědi: 0

Příspěvek od Halo »

Tak,při testu akčních členů motoru mi N75 necvakne,po pojistkách jsem se díval,ale podle papirku v aute mám myt elektroniku motoru na pojistce 29 a tu ja vubec nemam zapojenou v pojistkovce,ale pojistky co tam jsou a se kteryma to drive jelo jsou vporadku.Teoreticky:ventil N75 omezuje tlak tim,ze kdyz se turbo dostane na hranici tlaku ktery ma davat tak by se ventil mel zapnout a pustit podtlak do regulace turba a tim hybnout s lopatkama aby upustily vyfukove plyny ktere roztaci turbinu ne?Takze je seklej N 75 v takove poloze ze porad otevira lopatky a turbo netlaci co by melo,nebo je rozbita regulace turba(zvlastni,protoze je fungl nove)...


Tady je log kanalu 11

http://uloz.to/1740845/LOG-01-011-xxx-x ... urbo_2.jpg[/img]
Naposledy upravil(a) Halo dne 08 kvě 2009, 10:02, celkem upraveno 1 x.
Halo
Nováček
Příspěvky: 18
Registrován: 08 srp 2006, 05:39
Odpovědi: 0

log

Příspěvek od Halo »

Halo
Nováček
Příspěvky: 18
Registrován: 08 srp 2006, 05:39
Odpovědi: 0

Příspěvek od Halo »

Při startu vilítne tyčka regulace nahoru a už se nevráti dolu.Tak je to správně?
jini
Přispěvovatel
Příspěvky: 597
Registrován: 04 úno 2007, 18:38
Odpovědi: 0
Bydliště: Tišnovsko

Příspěvek od jini »

Při startu vilítne tyčka regulace nahoru a už se nevráti dolu.Tak je to správně?
zasune se a zůstane? To je správně. Podle logu co jsi naposled dal je turbo OK. Tlačí podle požadavku řj., ta ale moc nechce. Pokud jsou trysky orig tak ten požadavek tlaku na ně stačí a to VAčko není moc využitý. Váha je ale už trochu slabší.
Octavia TDI (ASV)≈110kW MAF off MAP on chip můj
Halo
Nováček
Příspěvky: 18
Registrován: 08 srp 2006, 05:39
Odpovědi: 0

Příspěvek od Halo »

Ano,tycka vyjede nahoru a zustane tam,turbo je fungl nove od Andreho,ale v tom predposlednim logu je videt,ze turbo ma nabeh az od cca 2tis a v 2400 tlaci plnej,ale dle mapy by mel myt nabeh v 1500 a tlacit plnej v 1800,takze myslite ze se rozstelovala ta tycka s regulaci,nebo ze je v haji N75 a vaha vzduchu?
Halo
Nováček
Příspěvky: 18
Registrován: 08 srp 2006, 05:39
Odpovědi: 0

Příspěvek od Halo »

Je to serie 74KW AVB akorad turbo je tam VA,zatim to neni ciple,prvni tyden to s VAckem jelo pekne odspodu svizne a ted tohle,neco se muselo rozbýt.....
Halo
Nováček
Příspěvky: 18
Registrován: 08 srp 2006, 05:39
Odpovědi: 0

Příspěvek od Halo »

ten posledni log je merenej z kopce dolu,tak mozna proto to turbo dosahlo tak rychle toho co ma,ten predposledni je delany par minut pred nim a je do kopce...
jini
Přispěvovatel
Příspěvky: 597
Registrován: 04 úno 2007, 18:38
Odpovědi: 0
Bydliště: Tišnovsko

Příspěvek od jini »

V tom předposledním logu není vidět nafta. Turbo ale tlačí krásně podle požadavku - jak se tu ale často říká "válí si šunky". Chce to jen poladit. Pokud se ti zdá že to míň jede, tak to není turbem. Co EGR, není stále pootevřenej?
Octavia TDI (ASV)≈110kW MAF off MAP on chip můj
Halo
Nováček
Příspěvky: 18
Registrován: 08 srp 2006, 05:39
Odpovědi: 0

Příspěvek od Halo »

To neni pravda,v tom predposlednim logu je krasne videt jak oproti skutecne hodnote co by melo tlacit tlaci az o 400 ot pozdeji,takze musi byt problem v regulaci,auto jelo po vimene jako fik a po tydnu strasne zlenivelo a taha az od dvou tisic,presne jak to je na tom logu,jen chci zjistit proc,zdali je v haji vaha vzduchu,ventil N75,nebo je regulace turba rozlazena.Podle me se ten ventil ani nehne a turbu utiká tlak a az ve dvou tisicich otackach se chyta,protoze v tech otackach uz ma takovej tlak normalni a zacinaji se otevirat lopatky,aby netlacilo moc(ktere jsou dle me porad otevrene,protoze jinak by ten tlak melo uz davno driv)...tot muj nazor...EGR by nato mel takoveh vliv,kdyby se zasekl?
jini
Přispěvovatel
Příspěvky: 597
Registrován: 04 úno 2007, 18:38
Odpovědi: 0
Bydliště: Tišnovsko

Příspěvek od jini »

Tlak dorovná později, to je pravda, ale pokud se po nastartování tyčka zatáhne do baňky a tato poloha zůstává, tak turbo nemá dost spalin aby natlačilo (pokud teda není KO). Naloguj 1-3-11 a uvidíme.
Octavia TDI (ASV)≈110kW MAF off MAP on chip můj
Halo
Nováček
Příspěvky: 18
Registrován: 08 srp 2006, 05:39
Odpovědi: 0

Příspěvek od Halo »

prave proto si myslim jestli neni rozlazena ta regulace,turbo nemuze byt KO,bylo fungl nove,je tam 2 tydny a z toho tyden jelo jak vino
Odpovědět

Zpět na „Diagnostika - software/hardware VW group (vag-com, supervag, ...)“