spojka
Moderátoři: šulda, Moderátoři
spojka
Ahoj, mám Oct. I 1,9 TDI PD 4x4 6kv. a po delším stání mi padá spojka. Prý to je nějakým pracovním válcem v převodovce ( hlavní spojkový je nový ).
Dá se to nějak opravit (vyměnit), nebo musím do servisu, kde má oprava trvat 3 dny. Prý musí rozebrat "půl" auta, aby se k tomu dostali. Měl někdo podobný problém? Dík
Dá se to nějak opravit (vyměnit), nebo musím do servisu, kde má oprava trvat 3 dny. Prý musí rozebrat "půl" auta, aby se k tomu dostali. Měl někdo podobný problém? Dík
Čao to stejne ted řeším už skoro týden motor ASZ 6q 4motion a sama od sebe se mě zavzdušnila spojka (mohlo to mít spojitost s mírnym ťukancem nedobrzdil sem na přechodu a lehce se opřel o auto předemnou obě auta ale bez poškození jen lak to odskákal 2 dny před závadou ) odvzdušňoval sem to asi tři dny všemi spůsoby a pokaždé to bylo dobré asi 30 šlápnuťí a pak zase pedal na podlaze. Vyměnil sem hlavní spojkovej válec a beze změny NIKDE ANI KAPKA a pořad stejné. Už sem chtěl nechat vytáhnout převodovku a ještě jako poslední pokus sem koupil ten mezikus s odvzdušňovákem a dvě nové gumičky ve vw okolo 1000,- hadička se dvěma gumkama stoji 2100,- tak tu sem zatím nekupoval . Dnes sem to vyměnil. Odvzdušnil tak že sem do jakékoliv nádobky udělal 2 díry s hadičkama jednu hadičku na odvzdušňovak a do druhé z kompresoru vzduch,tu nádobku naplnil brzdovkou a tlakem tlacil do odvzdušňovaku a na radu laďase s nastartovaným motorem. Výsledek zatím super hodinu sem jezdil po městě a zatím to maká. Po třech dnech odvzdušňovaní už snad dnes budu klidněji spát
Takže skus vyměnit ty gumky, nebo i tu hadici a pořádně odvzdušňuj a měl bys mít klid.Ty ložiska se prý nekazí. Pevné nervy 


s těma ložiskama ti to řekl kdo majitelé SAG by ti mohli vyprávět 

Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Poradil -prej odvzdušňuj-odvzdušňuj-odvzdušňuj
tak sem se tím řídil a po dvou dnech mě to už nebavilo
. Nechci to zakřiknout ale zatím spojka funguje jak má už se mě pedál nepropadl ani jednou, je to jako předtím vše ok. Takže závada byla ve vedení od hlavního spojkového válce po ložisko.Mám podezření že to bylo po tom lehkém ťukanci a to tak že se křížila v držáčku ta trubička a neseděla v tom hliníkovém zásobníku pod hlavním válcem,tam to bylo zešikma a přisávalo si to.Držáček sem udělal jiný a je klid. Ještě poděkování za rady HUMLovi a LADASovi 



-
- Aktivista
- Příspěvky: 3089
- Registrován: 05 říj 2006, 16:28
- Bydliště: Ružomberok / SK
- Kontaktovat uživatele:
budes to odvzdusnovat do nekonecna...podony pripad sme mali doma s G5tkou...stala asi rok rozobrata a po zlozeni ani za boha spojku odvzdusnit...nakoniec sme to natlacili kompresorom a bez problemov 

Octavia 1.9TDi AGR + PP502, RS podvozok, puky TT
BMW 318i E46 87kw
VW Golf II Syncro 1.8i
Ford Escort Cosworth
BMW 318i E46 87kw
VW Golf II Syncro 1.8i
Ford Escort Cosworth
Zdravim, mysliš ložisko spojky? Mne totiz ve skoda ser. tvrdili ze to lozisko na zotrvaku neni jako samostat. nahr. dil, ze se musi koupit celej 2hmot. zotrvak, co se mi moc nezdaRoman 101 píše:měl jsem stejnej problém a je to centrálnín ložiskem nové stojí okolo 1300kč po výměně vše ok.
Naposledy upravil(a) Jessy dne 12 kvě 2009, 14:21, celkem upraveno 2 x.