neviete co je to za chybu?
01242 - Koncove stupne v ridici jednotce
27-00 - nesmyslny signal
nic som o tom nenasiel, iba v jednej dielenskej prirucke pre feldu bolo este "rozpoznáno prekrocení teploty v RJ" moze to byt nejaky snimac teploty?
vdaka vopred
01242 - Koncove stupne v ridici jednotce
Moderátoři: šulda, Moderátoři
01242 - Koncove stupne v ridici jednotce
Seat Toledo 1.9TDI 66kw
koncový stupeň jsou zapalování/vstřiky asi tam máš problém jede to?
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Mozno to niekomu pomoze, uz som to vyriesil. Nedavno som montoval ventil N75 a pri tom som odpojil aj N18. Po zapojeni som nepripojil poriadne zasuvku na N18, bola len slabo zasunuta. Po uplnom zasunuti auto opat slape naplno. Mam nejaku teoriu (kedze do N18 ide iba napajaci kabel takze ziaden nezmyselny signal by logicky nemal odtial prist) ze tie kontakty boli tesne pri sebe a pri pohybe mohlo prichadzat k nahodnemu odberu prudu, ktory tym mohol ovplyvnit ostatne obvody, co ECU vyhodnotila ako nezmyselny signal uplne niecoho ineho. Mozno je to blbost. Este som premyslal ci to neni kablami kedze N75 je blizko Ecu, ci som ich nahodou nevytiahol alebo nezalomil ale vsetky drzali na svojom mieste. Mozno nejaky elektrikar poda lepsie stanovisko 

Seat Toledo 1.9TDI 66kw