Jak zvednout výkon bez větších zásahů?Poraďte prosím
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Jak zvednout výkon bez větších zásahů?Poraďte prosím
Zdravím potřeboval bych radu od profíků.Chtěl bych zvednout výkon u Bory Tdi 85Kw ne nějak dramaticky ale nevím čím začít.Už mi příjde že to moc nejede
Díky za rady 
Nemám rád brzdy provozu!
Zajímáte-li se o zvýšení výkonu Vašeho TDI pomocí trysek, přečtěte si prosím těchto pár řádek před založením nového tématu. Děkuji
Vzhledem k tomu, že se na fóru neustále členové dotazují na stejné dotazy, rozhodl jsem se napsat menší souhrn informací ohledně zvyšování výkonu pomocí trysek u motorů TDI s rotačním čerpadlem.
Napíšu zde přehled o kolik, které trysky Fratelli Bosio zvýší výkon motoru:
Motory 1Z, AHU, AGR(motory, které mají turbodmychadlo s wastegate) , sériový výkon 66kW/90 PS 202 Nm :
Model trysek FB/ výkon po výměně
Sprint 357……vhodná náhrada za sériové trysky
Sprint 520……cca 115 PS
Sprint 502……cca 118 PS
Sprint 764……cca 125-128 PS
Řada POWERPLUS:
Trysky řady POWERPLUS přidají oproti verzím se stejným číselným označením navíc cca 5-10 PS.
Motory ALH ( motory, které mají turbodmychadlo s proměnou geometrií lopatek), sériový výkon 66kW/90 PS 210 Nm:
Model trysek FB/ výkon po výměně
Sprint 357……vhodná náhrada za sériové trysky
Sprint 520……cca 115 PS
Sprint 502……cca 118 PS
Sprint 764……cca 125-128 PS
Řada POWERPLUS:
Trysky řady POWERPLUS přidají oproti verzím se stejným číselným označením navíc cca 5-10 PS.
Motory AFN, AVG, AHF (motory sériově osazovány turbodmychadlem s proměnlivým naklápěním lopatek), sériový výkon 81 kW/ 110 PS 235 Nm:
Model trysek FB/ výkon po výměně
Sprint 520…. vhodná náhrada za sériové trysky
Sprint 502….cca 115 PS
Sprint 764….cca 120-125 PS
Trysky řady POWERPLUS přidají oproti verzím se stejným číselným označením navíc cca 5-10 PS.
Motory ASV (motory sériově osazovány turbodmychadlem s proměnlivým naklápěním lopatek), sériový výkon 81 kW/ 110 PS 235 Nm:
Model trysek FB/ výkon po výměně
Sprint 520…. vhodná náhrada za sériové trysky
Sprint 502….cca 118 PS
Sprint 764….cca 125 PS
Trysky řady POWERPLUS přidají oproti verzím se stejným číselným označením navíc cca 5-10 PS.
Vhodné je k novým tryskám provést chiptuning na míru DIESELPOWER s.r.o. , kterým se patřičně doladí výkon vozu a jeho průběh. Další nepřehlédnutelné plus chiptuningu po výměně trysek je především snížení kouřivosti, zlepšení emisí, snížení spotřeby paliva nebo rekalibrace měřiče spotřeby paliva.
U motoru osazenými turbodmychadlem s wastegate, lze výměnou trysek a chiptuningu relativně bezpečně dosáhnout výkonu zhruba 135-140 PS.
U motoru osazenými turbodmychadlem s proměnlivou geometrií lopatek, lze výměnou trysek a chiptuningu dosáhnout výkonu zhruba až 145 PS.
Cena chiptuningu na míru k výše zmíněným tryskám je 8.999,- (bez DPH).
Pro příklad napíšu na kolik Kč přijde výměna seriových trysek za Sprint 764, seřízení/ repase vstřikovačů (4 ks), montáž a chiptuning Dieselpower na míru k tryskám.
kód:
4.996,- ... trysky SPRINT 764
2.380,- ... repase / seřízení vstřikovačů
892,50 .. demontáž/montáž na autě
+ nové přepadové hadičky + nové podložky
9.520,- ... přemapování řídící jednotky motoru
-----------------------------------------
17.788,50 .. CELKEM
Ceny jsou včetně 19% DPH.
Osazení sériového motoru TDI (66/ 81 kW) tryskami RACE 520 nebo RACE 520 stage 2 bez dalších hardwarových úprav (větší turbodmychadlo, IC atd.) nedoporučujeme!
Naposledy upravil Dukes dne st duben 01, 2009 4:30 pm, celkově upraveno 18 krát.
_________________
undefined
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
ICQ
PříspěvekZaslal: út srpen 26, 2008 12:06 am Citovat
Dukes
Site Admin
Založen: 22.1.2006
Příspěvky: 729
Bydliště: Praha city
Pro zajímavost fotografie děr trysek Fratelli Bosio ze speciálního mikroskopu:
Sprint 502
POWERPLUS 502
_________________
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
ICQ
PříspěvekZaslal: pá listopad 28, 2008 5:34 pm Citovat
Dukes
Site Admin
Založen: 22.1.2006
Příspěvky: 729
Bydliště: Praha city
Jako důkaz, že lze po výměně trysek dosáhnout opravdu pěkného nárůstu výkonu a točivého momentu přikládám graf jednoho našeho spokojeného zákazníka.
Vůz: Škoda Octavia TDI 66kW (ALH)
Úpravy: trysky POWERPLUS 764 (vč. repase a seřízení vstřikovačů), Allard Power Pipe kit
Vzhledem k tomu, že se na fóru neustále členové dotazují na stejné dotazy, rozhodl jsem se napsat menší souhrn informací ohledně zvyšování výkonu pomocí trysek u motorů TDI s rotačním čerpadlem.
Napíšu zde přehled o kolik, které trysky Fratelli Bosio zvýší výkon motoru:
Motory 1Z, AHU, AGR(motory, které mají turbodmychadlo s wastegate) , sériový výkon 66kW/90 PS 202 Nm :
Model trysek FB/ výkon po výměně
Sprint 357……vhodná náhrada za sériové trysky
Sprint 520……cca 115 PS
Sprint 502……cca 118 PS
Sprint 764……cca 125-128 PS
Řada POWERPLUS:
Trysky řady POWERPLUS přidají oproti verzím se stejným číselným označením navíc cca 5-10 PS.
Motory ALH ( motory, které mají turbodmychadlo s proměnou geometrií lopatek), sériový výkon 66kW/90 PS 210 Nm:
Model trysek FB/ výkon po výměně
Sprint 357……vhodná náhrada za sériové trysky
Sprint 520……cca 115 PS
Sprint 502……cca 118 PS
Sprint 764……cca 125-128 PS
Řada POWERPLUS:
Trysky řady POWERPLUS přidají oproti verzím se stejným číselným označením navíc cca 5-10 PS.
Motory AFN, AVG, AHF (motory sériově osazovány turbodmychadlem s proměnlivým naklápěním lopatek), sériový výkon 81 kW/ 110 PS 235 Nm:
Model trysek FB/ výkon po výměně
Sprint 520…. vhodná náhrada za sériové trysky
Sprint 502….cca 115 PS
Sprint 764….cca 120-125 PS
Trysky řady POWERPLUS přidají oproti verzím se stejným číselným označením navíc cca 5-10 PS.
Motory ASV (motory sériově osazovány turbodmychadlem s proměnlivým naklápěním lopatek), sériový výkon 81 kW/ 110 PS 235 Nm:
Model trysek FB/ výkon po výměně
Sprint 520…. vhodná náhrada za sériové trysky
Sprint 502….cca 118 PS
Sprint 764….cca 125 PS
Trysky řady POWERPLUS přidají oproti verzím se stejným číselným označením navíc cca 5-10 PS.
Vhodné je k novým tryskám provést chiptuning na míru DIESELPOWER s.r.o. , kterým se patřičně doladí výkon vozu a jeho průběh. Další nepřehlédnutelné plus chiptuningu po výměně trysek je především snížení kouřivosti, zlepšení emisí, snížení spotřeby paliva nebo rekalibrace měřiče spotřeby paliva.
U motoru osazenými turbodmychadlem s wastegate, lze výměnou trysek a chiptuningu relativně bezpečně dosáhnout výkonu zhruba 135-140 PS.
U motoru osazenými turbodmychadlem s proměnlivou geometrií lopatek, lze výměnou trysek a chiptuningu dosáhnout výkonu zhruba až 145 PS.
Cena chiptuningu na míru k výše zmíněným tryskám je 8.999,- (bez DPH).
Pro příklad napíšu na kolik Kč přijde výměna seriových trysek za Sprint 764, seřízení/ repase vstřikovačů (4 ks), montáž a chiptuning Dieselpower na míru k tryskám.
kód:
4.996,- ... trysky SPRINT 764
2.380,- ... repase / seřízení vstřikovačů
892,50 .. demontáž/montáž na autě
+ nové přepadové hadičky + nové podložky
9.520,- ... přemapování řídící jednotky motoru
-----------------------------------------
17.788,50 .. CELKEM
Ceny jsou včetně 19% DPH.
Osazení sériového motoru TDI (66/ 81 kW) tryskami RACE 520 nebo RACE 520 stage 2 bez dalších hardwarových úprav (větší turbodmychadlo, IC atd.) nedoporučujeme!
Naposledy upravil Dukes dne st duben 01, 2009 4:30 pm, celkově upraveno 18 krát.
_________________
undefined
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
ICQ
PříspěvekZaslal: út srpen 26, 2008 12:06 am Citovat
Dukes
Site Admin
Založen: 22.1.2006
Příspěvky: 729
Bydliště: Praha city
Pro zajímavost fotografie děr trysek Fratelli Bosio ze speciálního mikroskopu:
Sprint 502
POWERPLUS 502
_________________
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
ICQ
PříspěvekZaslal: pá listopad 28, 2008 5:34 pm Citovat
Dukes
Site Admin
Založen: 22.1.2006
Příspěvky: 729
Bydliště: Praha city
Jako důkaz, že lze po výměně trysek dosáhnout opravdu pěkného nárůstu výkonu a točivého momentu přikládám graf jednoho našeho spokojeného zákazníka.
Vůz: Škoda Octavia TDI 66kW (ALH)
Úpravy: trysky POWERPLUS 764 (vč. repase a seřízení vstřikovačů), Allard Power Pipe kit
-
turbo kamna power
- Aktivista
- Příspěvky: 4221
- Registrován: 15 dub 2008, 20:32
- Bydliště: Praha
Nebylo jednodušší hodit link? http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?t=30616brankar30 píše:..
... a jak již zaznělo, Borysta má PD nikoli rotačku
GIV Variant TDi ???kW
jenže turbo máš 9 lopatek jako na 66 ALH, tam je to čipem fakt max 15koní... 
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru.
KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS 
trysky by šly, ta výměna u PD není úplně jednoduchá, ale taky je to za chvilku.Borysta píše:No to by asi stačilo zas takovej závodník nejsu.Takže čipnout?A dát tam trysky by nestačiloAle zas abych pak neměl problém s emisema.
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru.
KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS 
