Jak zvednout výkon bez větších zásahů?Poraďte prosím

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Borysta
Sběrač informací
Příspěvky: 49
Registrován: 21 led 2009, 16:59
Odpovědi: 0
Bydliště: Jamné nad Orlicí

Jak zvednout výkon bez větších zásahů?Poraďte prosím

Příspěvek od Borysta »

Zdravím potřeboval bych radu od profíků.Chtěl bych zvednout výkon u Bory Tdi 85Kw ne nějak dramaticky ale nevím čím začít.Už mi příjde že to moc nejede :( Díky za rady :)
Nemám rád brzdy provozu!
misoVW
Aktivista
Příspěvky: 8061
Registrován: 24 říj 2007, 08:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Západné Slovensko, blízko PN

Příspěvek od misoVW »

Spravit komplet diagnostiku a logy a ked bude vsetko OK, supnut chip. Uvidis jak bude lietat :)
Tiguan CBAB
Polaris 455 diesel 4x4
Harley Davidson V-rod
BMW R1200R
Borysta
Sběrač informací
Příspěvky: 49
Registrován: 21 led 2009, 16:59
Odpovědi: 0
Bydliště: Jamné nad Orlicí

Příspěvek od Borysta »

A stačí třeba vyměnit jen trysky o kolik by to přidalo?
Nemám rád brzdy provozu!
Uživatelský avatar
brankar30
Aktivista
Příspěvky: 1282
Registrován: 06 led 2009, 16:45
Odpovědi: 0
Bydliště: Vranov nad Topľou,SK

Příspěvek od brankar30 »

Zajímáte-li se o zvýšení výkonu Vašeho TDI pomocí trysek, přečtěte si prosím těchto pár řádek před založením nového tématu. Děkuji

Vzhledem k tomu, že se na fóru neustále členové dotazují na stejné dotazy, rozhodl jsem se napsat menší souhrn informací ohledně zvyšování výkonu pomocí trysek u motorů TDI s rotačním čerpadlem.

Napíšu zde přehled o kolik, které trysky Fratelli Bosio zvýší výkon motoru:

Motory 1Z, AHU, AGR(motory, které mají turbodmychadlo s wastegate) , sériový výkon 66kW/90 PS 202 Nm :

Model trysek FB/ výkon po výměně
Sprint 357……vhodná náhrada za sériové trysky
Sprint 520……cca 115 PS
Sprint 502……cca 118 PS
Sprint 764……cca 125-128 PS

Řada POWERPLUS:

Trysky řady POWERPLUS přidají oproti verzím se stejným číselným označením navíc cca 5-10 PS.


Motory ALH ( motory, které mají turbodmychadlo s proměnou geometrií lopatek), sériový výkon 66kW/90 PS 210 Nm:

Model trysek FB/ výkon po výměně
Sprint 357……vhodná náhrada za sériové trysky
Sprint 520……cca 115 PS
Sprint 502……cca 118 PS
Sprint 764……cca 125-128 PS

Řada POWERPLUS:

Trysky řady POWERPLUS přidají oproti verzím se stejným číselným označením navíc cca 5-10 PS.


Motory AFN, AVG, AHF (motory sériově osazovány turbodmychadlem s proměnlivým naklápěním lopatek), sériový výkon 81 kW/ 110 PS 235 Nm:

Model trysek FB/ výkon po výměně
Sprint 520…. vhodná náhrada za sériové trysky
Sprint 502….cca 115 PS
Sprint 764….cca 120-125 PS

Trysky řady POWERPLUS přidají oproti verzím se stejným číselným označením navíc cca 5-10 PS.


Motory ASV (motory sériově osazovány turbodmychadlem s proměnlivým naklápěním lopatek), sériový výkon 81 kW/ 110 PS 235 Nm:

Model trysek FB/ výkon po výměně
Sprint 520…. vhodná náhrada za sériové trysky
Sprint 502….cca 118 PS
Sprint 764….cca 125 PS

Trysky řady POWERPLUS přidají oproti verzím se stejným číselným označením navíc cca 5-10 PS.


Vhodné je k novým tryskám provést chiptuning na míru DIESELPOWER s.r.o. , kterým se patřičně doladí výkon vozu a jeho průběh. Další nepřehlédnutelné plus chiptuningu po výměně trysek je především snížení kouřivosti, zlepšení emisí, snížení spotřeby paliva nebo rekalibrace měřiče spotřeby paliva.
U motoru osazenými turbodmychadlem s wastegate, lze výměnou trysek a chiptuningu relativně bezpečně dosáhnout výkonu zhruba 135-140 PS.
U motoru osazenými turbodmychadlem s proměnlivou geometrií lopatek, lze výměnou trysek a chiptuningu dosáhnout výkonu zhruba až 145 PS.

Cena chiptuningu na míru k výše zmíněným tryskám je 8.999,- (bez DPH).

Pro příklad napíšu na kolik Kč přijde výměna seriových trysek za Sprint 764, seřízení/ repase vstřikovačů (4 ks), montáž a chiptuning Dieselpower na míru k tryskám.

kód:
4.996,- ... trysky SPRINT 764
2.380,- ... repase / seřízení vstřikovačů
892,50 .. demontáž/montáž na autě
+ nové přepadové hadičky + nové podložky
9.520,- ... přemapování řídící jednotky motoru
-----------------------------------------
17.788,50 .. CELKEM

Ceny jsou včetně 19% DPH.

Osazení sériového motoru TDI (66/ 81 kW) tryskami RACE 520 nebo RACE 520 stage 2 bez dalších hardwarových úprav (větší turbodmychadlo, IC atd.) nedoporučujeme!


Naposledy upravil Dukes dne st duben 01, 2009 4:30 pm, celkově upraveno 18 krát.
_________________
undefined
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
ICQ



PříspěvekZaslal: út srpen 26, 2008 12:06 am Citovat
Dukes
Site Admin
Založen: 22.1.2006
Příspěvky: 729
Bydliště: Praha city







Pro zajímavost fotografie děr trysek Fratelli Bosio ze speciálního mikroskopu:

Sprint 502



POWERPLUS 502


_________________
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
ICQ



PříspěvekZaslal: pá listopad 28, 2008 5:34 pm Citovat
Dukes
Site Admin
Založen: 22.1.2006
Příspěvky: 729
Bydliště: Praha city







Jako důkaz, že lze po výměně trysek dosáhnout opravdu pěkného nárůstu výkonu a točivého momentu přikládám graf jednoho našeho spokojeného zákazníka.

Vůz: Škoda Octavia TDI 66kW (ALH)

Úpravy: trysky POWERPLUS 764 (vč. repase a seřízení vstřikovačů), Allard Power Pipe kit
turbo kamna power
Aktivista
Příspěvky: 4221
Registrován: 15 dub 2008, 20:32
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od turbo kamna power »

brankar30 píše:...
on má ale PD, ty trysky co jsi sem zkopíroval jsou na rotačku...
Golf mk1 mTDI ...powered by Holz-tdi
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
Uživatelský avatar
Dukes
Site Admin
Příspěvky: 1130
Registrován: 22 led 2006, 23:16
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha city

Příspěvek od Dukes »

Borysta má PD, tohle je přehled pro TDI s rotačním čerpadlem. ;)

Dal by se zvýšit výkon pomocí trysek i u tebe. Kolik máš najeto?

Napiš mi to do SZ.
Obrázek
Uživatelský avatar
TDIPOWER
Přispěvovatel
Příspěvky: 878
Registrován: 30 led 2006, 14:24
Odpovědi: 0
Bydliště: Havířov

Příspěvek od TDIPOWER »

Neřeš trysky. Stejně máš malé turbo. Pořeš to chipem a je.
VW GIV ASZ, Frateli RACE 783, GTxxxxV - skládačka, FMIC, 60mm straight-through exhaust, jednohmota 240mm SACHS RACE, TDIfun HI-TECH software 300+PS, 1/4 míle 13,178s
misoVW
Aktivista
Příspěvky: 8061
Registrován: 24 říj 2007, 08:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Západné Slovensko, blízko PN

Příspěvek od misoVW »

TDIPOWER píše:Neřeš trysky. Stejně máš malé turbo. Pořeš to chipem a je.
presne, ale zalezi na kolko koni a Nm sa chce dostat.
Tiguan CBAB
Polaris 455 diesel 4x4
Harley Davidson V-rod
BMW R1200R
Slavkov
Aktivista
Příspěvky: 4580
Registrován: 09 lis 2007, 15:48
Odpovědi: 0
Bydliště: Slavkov u Brna

Příspěvek od Slavkov »

brankar30 píše:..
Nebylo jednodušší hodit link? http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?t=30616
... a jak již zaznělo, Borysta má PD nikoli rotačku 8)
GIV Variant TDi ???kW
Borysta
Sběrač informací
Příspěvky: 49
Registrován: 21 led 2009, 16:59
Odpovědi: 0
Bydliště: Jamné nad Orlicí

Příspěvek od Borysta »

Mám PD a o tej 85Kw tu toho právě moc není.Turbo bych rád zachoval jak říkám nechci nic dramatickýho těch 15koníků by stačilo.Najeto na tachometru 158000km a řekl bych že to snad i sedí 8)
Nemám rád brzdy provozu!
misoVW
Aktivista
Příspěvky: 8061
Registrován: 24 říj 2007, 08:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Západné Slovensko, blízko PN

Příspěvek od misoVW »

takze len chip. ;)
Tiguan CBAB
Polaris 455 diesel 4x4
Harley Davidson V-rod
BMW R1200R
Uživatelský avatar
MirekX
Aktivista
Příspěvky: 4716
Registrován: 24 led 2006, 18:27
Odpovědi: 0
Bydliště: Týniště nad Orlicí

Příspěvek od MirekX »

jenže turbo máš 9 lopatek jako na 66 ALH, tam je to čipem fakt max 15koní... :)
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru. :) KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS (noteeth)
Borysta
Sběrač informací
Příspěvky: 49
Registrován: 21 led 2009, 16:59
Odpovědi: 0
Bydliště: Jamné nad Orlicí

Příspěvek od Borysta »

No to by asi stačilo zas takovej závodník nejsu.Takže čipnout?A dát tam trysky by nestačilo :? Ale zas abych pak neměl problém s emisema.
Nemám rád brzdy provozu!
misoVW
Aktivista
Příspěvky: 8061
Registrován: 24 říj 2007, 08:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Západné Slovensko, blízko PN

Příspěvek od misoVW »

pri zmene trysiek na PD je potrebne upravit soft aby korektne pracovali a aby dobre ukazoval palubak.
Tiguan CBAB
Polaris 455 diesel 4x4
Harley Davidson V-rod
BMW R1200R
Uživatelský avatar
MirekX
Aktivista
Příspěvky: 4716
Registrován: 24 led 2006, 18:27
Odpovědi: 0
Bydliště: Týniště nad Orlicí

Příspěvek od MirekX »

Borysta píše:No to by asi stačilo zas takovej závodník nejsu.Takže čipnout?A dát tam trysky by nestačilo :? Ale zas abych pak neměl problém s emisema.
trysky by šly, ta výměna u PD není úplně jednoduchá, ale taky je to za chvilku.
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru. :) KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS (noteeth)
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“