Jak zvednout výkon bez větších zásahů?Poraďte prosím
Moderátoři: šulda, Moderátoři
trysky dej vyměnit někam,kde už to dělali. Při správné volbě trysek se to pak čipovat nemusí, jen bude kecat palubní počítač, jestli ho máš. Já bych se těch trysek nebál, taky jsem si je v PD vstřicích měnil a OK 

Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru.
KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS 


Přesně tak. A ty trysky tě počítám příjdou ještě dráž s výměnou. Nech to chipnout. Máš to hned, kdykoliv to jde vrátit do původního stavu a budeš mít upraveno daleko víc, než jen množství nafty, které dosáhneš tryskama. U PD to je trochu o něčem jiném než u rotačky. Nedej bože, že budeš dávat starší komplet vstřiky. Na takové lehké navýšení u PD je chip rozhodně rozumnější. Já mám OII 77kW + chip, teď jsem byl na brzdě a 150PS. S tím už se dá jezdit.
Naposledy upravil(a) TDIPOWER dne 18 kvě 2009, 09:41, celkem upraveno 1 x.
VW GIV ASZ, Frateli RACE 783, GTxxxxV - skládačka, FMIC, 60mm straight-through exhaust, jednohmota 240mm SACHS RACE, TDIfun HI-TECH software 300+PS, 1/4 míle 13,178s
jen čipem "lehké navýšení" ze 74kw na 110kw(150ps) tj. o 36kw!!! skoro 50% kdo to prosimtě čipoval? myslel jsem že se nad 30% nezvyšuje kvůli životnosti...možná se pletuTDIPOWER píše:Přesně tak. A ty trysky tě počítám příjdou ještě dráž s výměnou. Nech to chipnout. Máš to hned, kdykoliv to jde vrátit do původního stavu a budeš mít upraveno daleko víc, než jen množství nafty, které dosáhneš tryskama. U PD to je trochu o něčem jiném než u rotačky. Nedej bože, že budeš dávat starší komplet vstřiky. Na takové lehké navýšení u PD je chip rozhodně rozumnější. Já mám OII 74kW + chip, teď jsem byl na brzdě a 150PS. S tím už se dá jezdit.

oIc ASV
No byl to jen příklad, že pokud nechce nějaký extrém, tak chipem jde i toto.
Nezapomeň, že OII má FMIC!!! Takže limitní je turbo. Pokud postavíš soft na něj, tak jde i toto - když ti nevadí, že to trochu zahulí.
A soft viz podpis.
Nezapomeň, že OII má FMIC!!! Takže limitní je turbo. Pokud postavíš soft na něj, tak jde i toto - když ti nevadí, že to trochu zahulí.
A soft viz podpis.
VW GIV ASZ, Frateli RACE 783, GTxxxxV - skládačka, FMIC, 60mm straight-through exhaust, jednohmota 240mm SACHS RACE, TDIfun HI-TECH software 300+PS, 1/4 míle 13,178s
- TDIfun
- Aktivista
- Příspěvky: 1994
- Registrován: 06 říj 2008, 20:15
- Bydliště: Valcova STATICKA zatezova zkusebna Cesky Tesin
- Kontaktovat uživatele:
Trochu opravim TDIpowera,O2 je 77KW, vetsinou ale namerim tak 85KW a tech 150ps udelam s jinym prubehem nez bezny max vykon v 4tis.ot
340HP 1.9TDI ASZ
238HP 1.9TDI ASZ
255HP 1.9TDI AVF
250HP 1.9TDI AGR
251HP 1.9TDI AGR
M = ( Pnorm[kW] * 9.549 ) / n[min-1]
http://www.youtube.com/watch?v=N9hi4nNhAvg
238HP 1.9TDI ASZ
255HP 1.9TDI AVF
250HP 1.9TDI AGR
251HP 1.9TDI AGR
M = ( Pnorm[kW] * 9.549 ) / n[min-1]
http://www.youtube.com/watch?v=N9hi4nNhAvg
Taky jsem o tom nekde cet, ze 77kW je jen papirovejch, ale veskutecnosti je to vic. Udajne je v tom politika VW, pojistny odvozeny z vykonu, odliseni se od konkurence (jakoze 77kW od VW je lepsich 77kW nez od nekoho jinyho) atp.TDIfun píše:Trochu opravim TDIpowera,O2 je 77KW, vetsinou ale namerim tak 85KW a tech 150ps udelam s jinym prubehem nez bezny max vykon v 4tis.ot