Jak zvednout výkon bez větších zásahů?Poraďte prosím

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Borysta
Sběrač informací
Příspěvky: 49
Registrován: 21 led 2009, 16:59
Odpovědi: 0
Bydliště: Jamné nad Orlicí

Příspěvek od Borysta »

Ty trysky je asi lepší někomu svěřit že?Aby udělali i ten soft.Má to pak velkej vliv na spotřebu?
Nemám rád brzdy provozu!
Uživatelský avatar
netopier
Aktivista
Příspěvky: 3328
Registrován: 29 říj 2006, 22:37
Odpovědi: 0
Bydliště: ZVOLEN,SK
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od netopier »

nevymyslaj, chipni to :)
Seat Cordoba 1.9 TDI,VKLR, Dbilas, HFLO-X, 12mm, 4bar MAP, FMIC,keramika
O III 2.0 TDI
PORSCHE 968 Targa
PORSCHE 944 TURBO S
Š1000MB 1967
Uživatelský avatar
MirekX
Aktivista
Příspěvky: 4716
Registrován: 24 led 2006, 18:27
Odpovědi: 0
Bydliště: Týniště nad Orlicí

Příspěvek od MirekX »

trysky dej vyměnit někam,kde už to dělali. Při správné volbě trysek se to pak čipovat nemusí, jen bude kecat palubní počítač, jestli ho máš. Já bych se těch trysek nebál, taky jsem si je v PD vstřicích měnil a OK :)
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru. :) KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS (noteeth)
turboa3
Přispěvovatel
Příspěvky: 400
Registrován: 08 úno 2009, 21:44
Odpovědi: 0
Bydliště: liberec

Příspěvek od turboa3 »

dokud budeš mít malé turbo jsou vstřiky zbytečné, dej čip a budeš spokojený,jestli chceš víc tak dej hlavně turbo a pak vstřiky. ;)
audi a3 agr zatim 256PS a 548nm
seat leon ary zatim 241ps a 399NM
Audi a3 2.0 bkd 16v zatím 250ps
Uživatelský avatar
TDIPOWER
Přispěvovatel
Příspěvky: 878
Registrován: 30 led 2006, 14:24
Odpovědi: 0
Bydliště: Havířov

Příspěvek od TDIPOWER »

Přesně tak. A ty trysky tě počítám příjdou ještě dráž s výměnou. Nech to chipnout. Máš to hned, kdykoliv to jde vrátit do původního stavu a budeš mít upraveno daleko víc, než jen množství nafty, které dosáhneš tryskama. U PD to je trochu o něčem jiném než u rotačky. Nedej bože, že budeš dávat starší komplet vstřiky. Na takové lehké navýšení u PD je chip rozhodně rozumnější. Já mám OII 77kW + chip, teď jsem byl na brzdě a 150PS. S tím už se dá jezdit.
Naposledy upravil(a) TDIPOWER dne 18 kvě 2009, 09:41, celkem upraveno 1 x.
VW GIV ASZ, Frateli RACE 783, GTxxxxV - skládačka, FMIC, 60mm straight-through exhaust, jednohmota 240mm SACHS RACE, TDIfun HI-TECH software 300+PS, 1/4 míle 13,178s
Romulus
Přispěvovatel
Příspěvky: 103
Registrován: 25 srp 2007, 12:18
Odpovědi: 0
Bydliště: praha

Příspěvek od Romulus »

TDIPOWER píše:Přesně tak. A ty trysky tě počítám příjdou ještě dráž s výměnou. Nech to chipnout. Máš to hned, kdykoliv to jde vrátit do původního stavu a budeš mít upraveno daleko víc, než jen množství nafty, které dosáhneš tryskama. U PD to je trochu o něčem jiném než u rotačky. Nedej bože, že budeš dávat starší komplet vstřiky. Na takové lehké navýšení u PD je chip rozhodně rozumnější. Já mám OII 74kW + chip, teď jsem byl na brzdě a 150PS. S tím už se dá jezdit.
jen čipem "lehké navýšení" ze 74kw na 110kw(150ps) tj. o 36kw!!! skoro 50% kdo to prosimtě čipoval? myslel jsem že se nad 30% nezvyšuje kvůli životnosti...možná se pletu (hm)
oIc ASV
Uživatelský avatar
TDIPOWER
Přispěvovatel
Příspěvky: 878
Registrován: 30 led 2006, 14:24
Odpovědi: 0
Bydliště: Havířov

Příspěvek od TDIPOWER »

No byl to jen příklad, že pokud nechce nějaký extrém, tak chipem jde i toto.
Nezapomeň, že OII má FMIC!!! Takže limitní je turbo. Pokud postavíš soft na něj, tak jde i toto - když ti nevadí, že to trochu zahulí.

A soft viz podpis.
VW GIV ASZ, Frateli RACE 783, GTxxxxV - skládačka, FMIC, 60mm straight-through exhaust, jednohmota 240mm SACHS RACE, TDIfun HI-TECH software 300+PS, 1/4 míle 13,178s
Uživatelský avatar
TDIfun
Aktivista
Příspěvky: 1994
Registrován: 06 říj 2008, 20:15
Odpovědi: 0
Bydliště: Valcova STATICKA zatezova zkusebna Cesky Tesin
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od TDIfun »

Trochu opravim TDIpowera,O2 je 77KW, vetsinou ale namerim tak 85KW a tech 150ps udelam s jinym prubehem nez bezny max vykon v 4tis.ot
340HP 1.9TDI ASZ
238HP 1.9TDI ASZ
255HP 1.9TDI AVF
250HP 1.9TDI AGR
251HP 1.9TDI AGR
M = ( Pnorm[kW] * 9.549 ) / n[min-1]
http://www.youtube.com/watch?v=N9hi4nNhAvg
Romulus
Přispěvovatel
Příspěvky: 103
Registrován: 25 srp 2007, 12:18
Odpovědi: 0
Bydliště: praha

Příspěvek od Romulus »

TDIfun píše:Trochu opravim TDIpowera,O2 je 77KW, vetsinou ale namerim tak 85KW a tech 150ps udelam s jinym prubehem nez bezny max vykon v 4tis.ot
ok věřim že softem jde ledajaký výkon ze série, jen se mi to zdálo mooc(aspoň většina nabízí míň), rád se přiučim sorry za OT...
oIc ASV
Uživatelský avatar
brankar30
Aktivista
Příspěvky: 1282
Registrován: 06 led 2009, 16:45
Odpovědi: 0
Bydliště: Vranov nad Topľou,SK

Příspěvek od brankar30 »

som ukamenovany... (LOL) prepac nevsimol som si ze nemas rotacku ale pd-ecko... (wallbash) ..daj chip a hotovo... :D
Uživatelský avatar
fabiátor
Moderátor
Příspěvky: 1258
Registrován: 23 led 2006, 14:59
Odpovědi: 0
Bydliště: Střední Čechy a Šumava

Příspěvek od fabiátor »

TDIfun píše:Trochu opravim TDIpowera,O2 je 77KW, vetsinou ale namerim tak 85KW a tech 150ps udelam s jinym prubehem nez bezny max vykon v 4tis.ot
Taky jsem o tom nekde cet, ze 77kW je jen papirovejch, ale veskutecnosti je to vic. Udajne je v tom politika VW, pojistny odvozeny z vykonu, odliseni se od konkurence (jakoze 77kW od VW je lepsich 77kW nez od nekoho jinyho) atp.
Borysta
Sběrač informací
Příspěvky: 49
Registrován: 21 led 2009, 16:59
Odpovědi: 0
Bydliště: Jamné nad Orlicí

Příspěvek od Borysta »

Pudu do toho čipu bude to asi fakt nejrozumější.Těch 130koníků by stačilo.Tady to je samej kopec a občas táhnu vozejk a prostě těch 115k je málo. :-?
Nemám rád brzdy provozu!
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“