66Kw a vtřiky z 81Kw, co to udělá??? Větší brzdy, jaké?
Moderátoři: šulda, Moderátoři
66Kw a vtřiky z 81Kw, co to udělá??? Větší brzdy, jaké?
Tak se mi podařilo sehnat komplet vstřiky z oktavie 1.9 TDI 81Kw a chtěl sem se zeptat jestli když je dám do svého Golf III 1.9 TDi 66Kw nebude auto přehnaně hulit,pojede alespoň trochu lépe??? Tuším, že bude potřeba určitě přidat naftu, to není problém a ještě sem přemýšlel a nastavení ventilu N75 abych trochu zvýšil plnící tlak...
Díky za odpovědi
Díky za odpovědi
Prosím tě, s N75 hlavně nic nedělej
Zajímalo by mě, co s ní chceš dělat????
Vyměň trysky a pak si zajéď na chip. A zkus to napsat do jednoho příspěvku třeba příště.
Taky se bojíš aby to nehulilo a pak píšeš o přidání nafty...a že to není problém.......bože....pročti si to tu prvně trochu. Jsi úplně mimo mísu....


Vyměň trysky a pak si zajéď na chip. A zkus to napsat do jednoho příspěvku třeba příště.
Taky se bojíš aby to nehulilo a pak píšeš o přidání nafty...a že to není problém.......bože....pročti si to tu prvně trochu. Jsi úplně mimo mísu....

VW GIV ASZ, Frateli RACE 783, GTxxxxV - skládačka, FMIC, 60mm straight-through exhaust, jednohmota 240mm SACHS RACE, TDIfun HI-TECH software 300+PS, 1/4 míle 13,178s
Myslel sem, že s N75 se dá manuálně nastavit vyšší plníci tlak a při tomto manuálním zásahu je potřeba přidat i naftu.
Vstřiky mám, a řeším jen dilema jestli to dát na čip nebo nebo jen zvýšit plnící tlak manuálně a přidat naftu taky manuálně- levnější varianta než čipování, nebude to přesně naladěno,ale nejsem žádný maximalista anepotřebuju a vím, že je i nereálné pro motor mít víc než 130PS (motor 1Z).
Chci si toho co nejvíc udělat ručně a pak to prostě hodím na VAG s kámošem co dělá v BOSCH a nějak to doladíme.
Teď jen otázka jestli je vhodnější to po výměně trysek čipnout ( rychlé a vhodné) nebo se s tím týden drbat při nastavování (zdlouhavé,ale za příznivější cenu)
Vstřiky mám, a řeším jen dilema jestli to dát na čip nebo nebo jen zvýšit plnící tlak manuálně a přidat naftu taky manuálně- levnější varianta než čipování, nebude to přesně naladěno,ale nejsem žádný maximalista anepotřebuju a vím, že je i nereálné pro motor mít víc než 130PS (motor 1Z).
Chci si toho co nejvíc udělat ručně a pak to prostě hodím na VAG s kámošem co dělá v BOSCH a nějak to doladíme.
Teď jen otázka jestli je vhodnější to po výměně trysek čipnout ( rychlé a vhodné) nebo se s tím týden drbat při nastavování (zdlouhavé,ale za příznivější cenu)
Tohle ale funguje jenom na volnoběžnou dávku-všechno co si předtím napsal by fungovalo u mechanického tdi u klasickýho tdi všechno řídí jednotka podle zadání v mapách a nenechá si do toho moc kecat.S@lli píše:Jednoduše, povolíš víko a poklapáním zbůsobíš jemný posum, který přidá palivo. už sem to dělal. Upozorňuji, že se jedná o motoru 1Z rok 1994, kde je vše jednoduché...
Audi 80 1,9tdi 81kw-ABT
-
- Aktivista
- Příspěvky: 2608
- Registrován: 24 bře 2006, 12:00
- Bydliště: kousek od Brna
- Kontaktovat uživatele:
jo, tím možná trochu přidáš, ale pěkně si rozladíš volnoběžnou dávku, uvidíš sám co to udělá....
tím by chipaři přišli o kšefty kdyby to šlo takhle
a tlak manuálně zvedneš jak? - co ti na to řekne řj? že by nouzovej režim- překročení požadovaného tlaku?
pak dej vědět
obi: předběhl si mě
tím by chipaři přišli o kšefty kdyby to šlo takhle

a tlak manuálně zvedneš jak? - co ti na to řekne řj? že by nouzovej režim- překročení požadovaného tlaku?
pak dej vědět

obi: předběhl si mě

DTchip.cz chiptuning, měření výkonu
Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
Stejně nezvedne tlak pomocí N75. Možná nějaké odpory před čidlo.....
Ale chiptuning není jen o naftě a vzduchu.
Naftu nemusíš přidávat na čerpadle. Kup si větší trysky....
Toto ale není laďění....to je "kolotoč bastenie"
Spíše zkus nějaké jiné fórum. Zrovna mě jedno napadá....
Tady se dělají úpravy na úrovni
Ale chiptuning není jen o naftě a vzduchu.
Naftu nemusíš přidávat na čerpadle. Kup si větší trysky....
Toto ale není laďění....to je "kolotoč bastenie"

Spíše zkus nějaké jiné fórum. Zrovna mě jedno napadá....

Tady se dělají úpravy na úrovni

VW GIV ASZ, Frateli RACE 783, GTxxxxV - skládačka, FMIC, 60mm straight-through exhaust, jednohmota 240mm SACHS RACE, TDIfun HI-TECH software 300+PS, 1/4 míle 13,178s
Ještě tomu půjde přidat chipem.S@lli píše:Mluvil sem o tom pořádně s jedním známým a říkal ať je tam dám a do ničeho jiného zatím nešťourám.
Ale napadá mě jen jedna otázečka (ikdyž myslím, že docela jednoduchá) Bude to lepší potom ještě čipnout nebo nechat jen trysky a hotovo???
VW GIV ASZ, Frateli RACE 783, GTxxxxV - skládačka, FMIC, 60mm straight-through exhaust, jednohmota 240mm SACHS RACE, TDIfun HI-TECH software 300+PS, 1/4 míle 13,178s
Super, takže když budu trochu přitlačit na pilu, tak to ještě čipnu
Díky.
A jinak mám menší problém s tím, že když málo přidám plyn ( jako když bys chtěl jet na 4kvalt 50km/h ) Motor není podtočený,ale auto cuká, jako bych jel 30km/h na 5kvalt. Kdo by mohl vědět čím to je, budu rád za každou radu. ( PO POSLEDNÍM PRŮZKUMU SI MYSLÍM, ŽE BUDE ŠPATNÁ VÁHA VZDUCHU)

A jinak mám menší problém s tím, že když málo přidám plyn ( jako když bys chtěl jet na 4kvalt 50km/h ) Motor není podtočený,ale auto cuká, jako bych jel 30km/h na 5kvalt. Kdo by mohl vědět čím to je, budu rád za každou radu. ( PO POSLEDNÍM PRŮZKUMU SI MYSLÍM, ŽE BUDE ŠPATNÁ VÁHA VZDUCHU)