66Kw a vtřiky z 81Kw, co to udělá??? Větší brzdy, jaké?

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
S@lli
Přispěvovatel
Příspěvky: 160
Registrován: 12 úno 2008, 08:48
Odpovědi: 0
Bydliště: Oslavany

66Kw a vtřiky z 81Kw, co to udělá??? Větší brzdy, jaké?

Příspěvek od S@lli »

Tak se mi podařilo sehnat komplet vstřiky z oktavie 1.9 TDI 81Kw a chtěl sem se zeptat jestli když je dám do svého Golf III 1.9 TDi 66Kw nebude auto přehnaně hulit,pojede alespoň trochu lépe??? Tuším, že bude potřeba určitě přidat naftu, to není problém a ještě sem přemýšlel a nastavení ventilu N75 abych trochu zvýšil plnící tlak...


Díky za odpovědi
Uživatelský avatar
S@lli
Přispěvovatel
Příspěvky: 160
Registrován: 12 úno 2008, 08:48
Odpovědi: 0
Bydliště: Oslavany

Příspěvek od S@lli »

motor bohužel 1Z (hm)
Uživatelský avatar
S@lli
Přispěvovatel
Příspěvky: 160
Registrován: 12 úno 2008, 08:48
Odpovědi: 0
Bydliště: Oslavany

Příspěvek od S@lli »

Ještě dodám, nejdřívě řeším trysky a úprava softu bude až potom. ještě nastavení N75 aby turbo tlačilo víc,ale to pokud se uvidí, jelikož by to udělalo čipování samo...
Uživatelský avatar
TDIPOWER
Přispěvovatel
Příspěvky: 878
Registrován: 30 led 2006, 14:24
Odpovědi: 0
Bydliště: Havířov

Příspěvek od TDIPOWER »

Prosím tě, s N75 hlavně nic nedělej (LOL) Zajímalo by mě, co s ní chceš dělat???? :?
Vyměň trysky a pak si zajéď na chip. A zkus to napsat do jednoho příspěvku třeba příště.

Taky se bojíš aby to nehulilo a pak píšeš o přidání nafty...a že to není problém.......bože....pročti si to tu prvně trochu. Jsi úplně mimo mísu.... :roll:
VW GIV ASZ, Frateli RACE 783, GTxxxxV - skládačka, FMIC, 60mm straight-through exhaust, jednohmota 240mm SACHS RACE, TDIfun HI-TECH software 300+PS, 1/4 míle 13,178s
Uživatelský avatar
S@lli
Přispěvovatel
Příspěvky: 160
Registrován: 12 úno 2008, 08:48
Odpovědi: 0
Bydliště: Oslavany

Příspěvek od S@lli »

Myslel sem, že s N75 se dá manuálně nastavit vyšší plníci tlak a při tomto manuálním zásahu je potřeba přidat i naftu.

Vstřiky mám, a řeším jen dilema jestli to dát na čip nebo nebo jen zvýšit plnící tlak manuálně a přidat naftu taky manuálně- levnější varianta než čipování, nebude to přesně naladěno,ale nejsem žádný maximalista anepotřebuju a vím, že je i nereálné pro motor mít víc než 130PS (motor 1Z).

Chci si toho co nejvíc udělat ručně a pak to prostě hodím na VAG s kámošem co dělá v BOSCH a nějak to doladíme.


Teď jen otázka jestli je vhodnější to po výměně trysek čipnout ( rychlé a vhodné) nebo se s tím týden drbat při nastavování (zdlouhavé,ale za příznivější cenu)
Uživatelský avatar
Octava
Aktivista
Příspěvky: 1147
Registrován: 15 srp 2006, 20:55
Odpovědi: 0

Příspěvek od Octava »

hele jak chces nastavovat manualne pridani nafty na cerpadle na TDi? (LOL) videl jsi nekdy to cerpadlo? (rofl) tohle uz neni kalsicky TD kde jsou hejblatka a da se to vsechno nastavovat rucne ;)
Uživatelský avatar
S@lli
Přispěvovatel
Příspěvky: 160
Registrován: 12 úno 2008, 08:48
Odpovědi: 0
Bydliště: Oslavany

Příspěvek od S@lli »

Jednoduše, povolíš víko a poklapáním zbůsobíš jemný posum, který přidá palivo. už sem to dělal. Upozorňuji, že se jedná o motoru 1Z rok 1994, kde je vše jednoduché...
Obi
Přispěvovatel
Příspěvky: 496
Registrován: 12 lis 2007, 13:08
Odpovědi: 0
Bydliště: Třebíč

Příspěvek od Obi »

S@lli píše:Jednoduše, povolíš víko a poklapáním zbůsobíš jemný posum, který přidá palivo. už sem to dělal. Upozorňuji, že se jedná o motoru 1Z rok 1994, kde je vše jednoduché...
Tohle ale funguje jenom na volnoběžnou dávku-všechno co si předtím napsal by fungovalo u mechanického tdi u klasickýho tdi všechno řídí jednotka podle zadání v mapách a nenechá si do toho moc kecat.
Audi 80 1,9tdi 81kw-ABT
Smoke
Aktivista
Příspěvky: 2608
Registrován: 24 bře 2006, 12:00
Odpovědi: 0
Bydliště: kousek od Brna
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Smoke »

jo, tím možná trochu přidáš, ale pěkně si rozladíš volnoběžnou dávku, uvidíš sám co to udělá....
tím by chipaři přišli o kšefty kdyby to šlo takhle (rofl)
a tlak manuálně zvedneš jak? - co ti na to řekne řj? že by nouzovej režim- překročení požadovaného tlaku?
pak dej vědět ;)

obi: předběhl si mě :)
DTchip.cz chiptuning, měření výkonu

Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
Uživatelský avatar
TDIPOWER
Přispěvovatel
Příspěvky: 878
Registrován: 30 led 2006, 14:24
Odpovědi: 0
Bydliště: Havířov

Příspěvek od TDIPOWER »

Stejně nezvedne tlak pomocí N75. Možná nějaké odpory před čidlo.....
Ale chiptuning není jen o naftě a vzduchu.
Naftu nemusíš přidávat na čerpadle. Kup si větší trysky....

Toto ale není laďění....to je "kolotoč bastenie" (rofl)

Spíše zkus nějaké jiné fórum. Zrovna mě jedno napadá.... (rofl)

Tady se dělají úpravy na úrovni (hm)
VW GIV ASZ, Frateli RACE 783, GTxxxxV - skládačka, FMIC, 60mm straight-through exhaust, jednohmota 240mm SACHS RACE, TDIfun HI-TECH software 300+PS, 1/4 míle 13,178s
Slavkov
Aktivista
Příspěvky: 4580
Registrován: 09 lis 2007, 15:48
Odpovědi: 0
Bydliště: Slavkov u Brna

Příspěvek od Slavkov »

Dej tam ty trysky a nic neřeš. :)
Máš turbo s obtokem, tak až moc zázraků neuděláš. Ten soft z té 66kW Ti v proncipu dá víc nafty než v té 81kW, protože počítá s malýma tryskama :D
GIV Variant TDi ???kW
Uživatelský avatar
S@lli
Přispěvovatel
Příspěvky: 160
Registrován: 12 úno 2008, 08:48
Odpovědi: 0
Bydliště: Oslavany

Příspěvek od S@lli »

Mluvil sem o tom pořádně s jedním známým a říkal ať je tam dám a do ničeho jiného zatím nešťourám.


Ale napadá mě jen jedna otázečka (ikdyž myslím, že docela jednoduchá) Bude to lepší potom ještě čipnout nebo nechat jen trysky a hotovo???
Uživatelský avatar
TDIPOWER
Přispěvovatel
Příspěvky: 878
Registrován: 30 led 2006, 14:24
Odpovědi: 0
Bydliště: Havířov

Příspěvek od TDIPOWER »

S@lli píše:Mluvil sem o tom pořádně s jedním známým a říkal ať je tam dám a do ničeho jiného zatím nešťourám.


Ale napadá mě jen jedna otázečka (ikdyž myslím, že docela jednoduchá) Bude to lepší potom ještě čipnout nebo nechat jen trysky a hotovo???
Ještě tomu půjde přidat chipem.
VW GIV ASZ, Frateli RACE 783, GTxxxxV - skládačka, FMIC, 60mm straight-through exhaust, jednohmota 240mm SACHS RACE, TDIfun HI-TECH software 300+PS, 1/4 míle 13,178s
Uživatelský avatar
S@lli
Přispěvovatel
Příspěvky: 160
Registrován: 12 úno 2008, 08:48
Odpovědi: 0
Bydliště: Oslavany

Příspěvek od S@lli »

Super, takže když budu trochu přitlačit na pilu, tak to ještě čipnu :-) Díky.


A jinak mám menší problém s tím, že když málo přidám plyn ( jako když bys chtěl jet na 4kvalt 50km/h ) Motor není podtočený,ale auto cuká, jako bych jel 30km/h na 5kvalt. Kdo by mohl vědět čím to je, budu rád za každou radu. ( PO POSLEDNÍM PRŮZKUMU SI MYSLÍM, ŽE BUDE ŠPATNÁ VÁHA VZDUCHU)
Smoke
Aktivista
Příspěvky: 2608
Registrován: 24 bře 2006, 12:00
Odpovědi: 0
Bydliště: kousek od Brna
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Smoke »

špatnou váhou to přece nemůže cukat, nebo se mílím?
mě to takle blblo když jsem měl rozladěnou voln. dávku (pohlé s hlavou čerpadla).
DTchip.cz chiptuning, měření výkonu

Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“