Bublání při stud. motoru

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Srdcař
Nováček
Příspěvky: 7
Registrován: 07 kvě 2006, 18:59
Odpovědi: 0
Bydliště: PRAHA

Bublání při stud. motoru

Příspěvek od Srdcař »

Ahoj, mám dva problémy:
1) několikrát se mi stalo, že ráno při nastartování a následném rozjetí na 1 pak 2 a někdy i 3 je slyšet od motoru bublání..
2) většinou na 3 a 4 v rozmezí 1500 a 1600 je slyšet vybrace motoru... Je to normální??? Jinak mám B5 85kw AJM r.v.00 a najeto 111tis.

Díky za každou odpověď
Guffy
Nováček
Příspěvky: 4
Registrován: 24 bře 2006, 10:51
Odpovědi: 0

Příspěvek od Guffy »

Ahoj, mám něco podobnýho ad 1/, bylo mi řečeno v servisu, že je to údajně normální. Byl jsem z toho ze začátku taky trochu nervózní :roll: .
Passat 1.9 TDI PD 85KW
Srdcař
Nováček
Příspěvky: 7
Registrován: 07 kvě 2006, 18:59
Odpovědi: 0
Bydliště: PRAHA

Příspěvek od Srdcař »

Normální to asi nebude a teď navíc se mi začala ztrácet voda.. Byl jsem za známym, zkoušeli jsme tlakovou kontrolu - v pořádku, těsnost - v pořádku.. Poslední co ho napadá je vodní pumpa, tak ve středu ji vyměníme a pak se uvidí... Dám vědět...
Guffy
Nováček
Příspěvky: 4
Registrován: 24 bře 2006, 10:51
Odpovědi: 0

Příspěvek od Guffy »

Jojo, taky na tom pracuju. Mám před výměnou rozvodů, takže bude nová vodní pumpa a současně s tím mi radí vyměnit těsnění pod hlavou, když už dude auto zepředu odstrojený. Tak si dělám naděje...
Passat 1.9 TDI PD 85KW
Srdcař
Nováček
Příspěvky: 7
Registrován: 07 kvě 2006, 18:59
Odpovědi: 0
Bydliště: PRAHA

Příspěvek od Srdcař »

Tak vodní pumpou to není (wallbash) , lopatky na ní byly neporušený.. A mám takový dojem, že to bublání má větší intenzitu a další zjištění je, že to bublá v náklonech do zatáček.. O tom těsnění jsem mluvil s mechanikem a říkal, že je s ním málokdy potíž.. Zkusím ještě jednoho mechanika v Písnici, prej je moc dobrej a má dost zkušeností, tak uvidím...
Guffy
Nováček
Příspěvky: 4
Registrován: 24 bře 2006, 10:51
Odpovědi: 0

Příspěvek od Guffy »

Tak mám po výměně rozvodů, vodní pumpa byla dobrá. Současně se dělalo těsnění pod hlavou - voda tekla pod těsněním válce (viz. obr. - 3.válec vlevo). Teďko se žádný bublání už neozývá, zkrátkavypadá to dobře... :)
Obrázek
Passat 1.9 TDI PD 85KW
elit
Přispěvovatel
Příspěvky: 392
Registrován: 23 led 2006, 20:55
Odpovědi: 0

Příspěvek od elit »

No jeste me stras, ze to je tesnenim pod hlavou. Voda mi nemizi a taky to bubla.
VW Passat 3C 2008 BMP
váha
Aktivista
Příspěvky: 3887
Registrován: 09 bře 2006, 14:34
Odpovědi: 0
Bydliště: královehradecký kraj

Příspěvek od váha »

elit píše:No jeste me stras, ze to je tesnenim pod hlavou. Voda mi nemizi a taky to bubla.
každopádně bublat by to nemělo...
Escalade EXT 6.2 AWD flexfuel
Uživatelský avatar
Zdenda
Přispěvovatel
Příspěvky: 239
Registrován: 25 led 2006, 16:29
Odpovědi: 0
Bydliště: Plzeň

Příspěvek od Zdenda »

na blbý těsnění je jednoduchá kontrola. POkud se ti hned po studeným nastartování natlakuje chladící systém, fouká to pod hlavou do vody. Normálně se natlakuje až po vohřátí vody.
VW Passat 1.6 TD, motor CY, r.v. 1987
VW Passat 1.9 TDI, motor AFN, 1996
Ford Mondeo 1.8 TDCI, 2007
elit
Přispěvovatel
Příspěvky: 392
Registrován: 23 led 2006, 20:55
Odpovědi: 0

Příspěvek od elit »

Zdenda píše:na blbý těsnění je jednoduchá kontrola. POkud se ti hned po studeným nastartování natlakuje chladící systém, fouká to pod hlavou do vody. Normálně se natlakuje až po vohřátí vody.
No a jak poznam, jestli je natlakovanej?
VW Passat 3C 2008 BMP
zdenace
Aktivista
Příspěvky: 1172
Registrován: 23 led 2006, 22:06
Odpovědi: 0
Bydliště: Přerov

Příspěvek od zdenace »

Poznáš to i na tvrdosti hadic a někdy ve spátečce do nádobky jde voda se vzduchem.
honzamares
Přispěvovatel
Příspěvky: 208
Registrován: 26 črc 2006, 09:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha 4

Příspěvek od honzamares »

Srdcař píše:Tak vodní pumpou to není (wallbash) , lopatky na ní byly neporušený.. A mám takový dojem, že to bublání má větší intenzitu a další zjištění je, že to bublá v náklonech do zatáček.. O tom těsnění jsem mluvil s mechanikem a říkal, že je s ním málokdy potíž.. Zkusím ještě jednoho mechanika v Písnici, prej je moc dobrej a má dost zkušeností, tak uvidím...
No můj mechanik zase říkal že s tím je potíž dost často (crazy)
mTDi v lodičce 19' - zatím spotřeba 8x menší než s bengem :)
nový diesel mazlík v rodině :) Nissan Navara 2.5TDi 171k
elit
Přispěvovatel
Příspěvky: 392
Registrován: 23 led 2006, 20:55
Odpovědi: 0

Příspěvek od elit »

Dneska jsem zase cekal az to zabubla a udelalo to az kdyz byla teplota skoro na 90st. Zastavil jsem nechal jsem to bezet, opatrne jsem otevrel expanzni nadobku a zadnej pretlak odtamtud nevysel...
VW Passat 3C 2008 BMP
honzamares
Přispěvovatel
Příspěvky: 208
Registrován: 26 črc 2006, 09:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha 4

Příspěvek od honzamares »

Se natlakují hadice. Mě to dělalo až od 1500 otáček ve výkonu.
Ve volnoběhu nic.

http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... c&start=15
mTDi v lodičce 19' - zatím spotřeba 8x menší než s bengem :)
nový diesel mazlík v rodině :) Nissan Navara 2.5TDi 171k
Srdcař
Nováček
Příspěvky: 7
Registrován: 07 kvě 2006, 18:59
Odpovědi: 0
Bydliště: PRAHA

Příspěvek od Srdcař »

Tak mám taky po výměně těsnění :D bylo u čtvrtého válce pěkně vydřený.. Takže teď jezdím a poslouchám a zatím nic, krásný ticho. Tak snad to vydrží..
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“