Praskly pist u PD-jak se to projevuje?

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
avin
Sběrač informací
Příspěvky: 44
Odpovědi: 0
Registrován: 15 čer 2008, 09:07

Praskly pist u PD-jak se to projevuje?

Příspěvek od avin »

Zajimalo by me jak se u PD projevuje praskly pist,prej je to hodne casta zavada,obzvlast u 85kw?
VW Sharan II 1,9Tdi PD 85kw, ex Seat Alhambra II 1,9Tdi PD 4x4
misoVW
Aktivista
Příspěvky: 8061
Odpovědi: 0
Registrován: 24 říj 2007, 08:51
Bydliště: Západné Slovensko, blízko PN

Příspěvek od misoVW »

nepravidelny chod motora na volnobeh, biely dym. Piesty praskali skor na starych 85kW AJM motoroch.
Tiguan CBAB
Polaris 455 diesel 4x4
Harley Davidson V-rod
BMW R1200R
avin
Sběrač informací
Příspěvky: 44
Odpovědi: 0
Registrován: 15 čer 2008, 09:07

Příspěvek od avin »

Aha, ja mam AUY, mizi mi olej myslel jsem jestli to nemuze byt tim. Ale jinak zadny problemy nemam, volnobeh super, akorat to v zime po delsim stani spatne chytalo.
VW Sharan II 1,9Tdi PD 85kw, ex Seat Alhambra II 1,9Tdi PD 4x4
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14429
Odpovědi: 0
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

85kw v SAG bych řekl že jsou na to ještě háklivější.
Uživatelský avatar
MirekX
Aktivista
Příspěvky: 4716
Odpovědi: 0
Registrován: 24 led 2006, 18:27
Bydliště: Týniště nad Orlicí

Příspěvek od MirekX »

to jo, ale jen některý, taky jsem měl tu čest :) ale to je mazec, jde na tři a začne chytat na olej, co tam jde oddechem, nedá se s tím jet ani omylem
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru. :) KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS (noteeth)
Uživatelský avatar
zizuzidan
Aktivista
Příspěvky: 2432
Odpovědi: 0
Registrován: 10 zář 2007, 11:32
Bydliště: Sedlčansko

Příspěvek od zizuzidan »

avin píše:Aha, ja mam AUY, mizi mi olej myslel jsem jestli to nemuze byt tim. Ale jinak zadny problemy nemam, volnobeh super, akorat to v zime po delsim stani spatne chytalo.
Zaměř se spíš na turbo nebo simerinky ventilů
avin
Sběrač informací
Příspěvky: 44
Odpovědi: 0
Registrován: 15 čer 2008, 09:07

Příspěvek od avin »

Ted jsem se na to zameril, no a kdyz stojim nekde dyl (cca hodinu), tak po nastartovani to dost silne zakouri. Tohle vypada na turbo, je to tak?
VW Sharan II 1,9Tdi PD 85kw, ex Seat Alhambra II 1,9Tdi PD 4x4
pokornasek.pepan
Aktivista
Příspěvky: 1556
Odpovědi: 0
Registrován: 10 pro 2008, 21:16

Příspěvek od pokornasek.pepan »

vypadat to muze ale rek bych ze to spis budou ventily,zahratej olej protece lip pres ventily do valce
Uživatelský avatar
RR
Přispěvovatel
Příspěvky: 463
Odpovědi: 0
Registrován: 08 říj 2007, 14:29
Bydliště: Hranice na Moravě
Kontaktovat uživatele:

o

Příspěvek od RR »

Tak tak gufera na ventilech
avin
Sběrač informací
Příspěvky: 44
Odpovědi: 0
Registrován: 15 čer 2008, 09:07

Příspěvek od avin »

A je mozny ze by to bylo treba tesneni pod hlavou, nebo praskla hlava? Jiny problemy nez to ze mi mizi olej nemam.
VW Sharan II 1,9Tdi PD 85kw, ex Seat Alhambra II 1,9Tdi PD 4x4
pokornasek.pepan
Aktivista
Příspěvky: 1556
Odpovědi: 0
Registrován: 10 pro 2008, 21:16

Příspěvek od pokornasek.pepan »

jestli ti olej nikde netece neni ani v nadobce chladici kapaliny,a v 1dilu vyfuku neni mastno tak snad jen ty ventily...
kluso
Přispěvovatel
Příspěvky: 249
Odpovědi: 0
Registrován: 08 dub 2009, 19:26

Příspěvek od kluso »

avin píše:A je mozny ze by to bylo treba tesneni pod hlavou, nebo praskla hlava? Jiny problemy nez to ze mi mizi olej nemam.
To by spíš tlakovala voda a mohla by se i ztrácet.
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“