Škubání motoru 1.9tdi 66kw

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
pocky
Nováček
Příspěvky: 17
Registrován: 22 kvě 2009, 13:55
Odpovědi: 0
Bydliště: K.Vary

Škubání motoru 1.9tdi 66kw

Příspěvek od pocky »

Čau lidi mám Audi 80 avant 1.9tdi 66kw. Poslední dobou mi zlobí. Někdy když ráno nastartuju tak mi vynechává rozjedu se a škube jak benzin když má vlhké kabely ale ne vždy dnes jsem jel do práce asi 30km a nic ani neškubla ale po práci sem jel domu a znova to začlo. Je to jako kdyby vynechával vstřik nebo něco po chvíli se rozsvítí kontrolka motoru. Když to zhasnu a natočim tak je to ok ale škubání se vrátí ale neni to pravidlem prostě někdy škube a někdy ne. Problém je že to nemůžu napíchnout na VAG jelikoš chytrej předchozí majitel odpojil štekry OBD I.
Uživatelský avatar
Thopr
Aktivista
Příspěvky: 1640
Registrován: 08 srp 2007, 17:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Bruntál

Re: Škubání motoru 1.9tdi 66kw

Příspěvek od Thopr »

pocky píše:Čau lidi mám Audi 80 avant 1.9tdi 66kw. Poslední dobou mi zlobí. Někdy když ráno nastartuju tak mi vynechává rozjedu se a škube jak benzin když má vlhké kabely ale ne vždy dnes jsem jel do práce asi 30km a nic ani neškubla ale po práci sem jel domu a znova to začlo. Je to jako kdyby vynechával vstřik nebo něco po chvíli se rozsvítí kontrolka motoru. Když to zhasnu a natočim tak je to ok ale škubání se vrátí ale neni to pravidlem prostě někdy škube a někdy ne. Problém je že to nemůžu napíchnout na VAG jelikoš chytrej předchozí majitel odpojil štekry OBD I.
Toto mi na bývalé káře dělal ŘÍDÍCÍ VSTŘIK .... Po výměně za jiný vše ok.... Na Vagu to bylo ale bez chyb.... ;)
Octavia 3 SCOUT 2.0 TDi 4x4, 135KW, DSG, FULL palba a vyroba 9/2020... :tyc:
radonzo
Přispěvovatel
Příspěvky: 63
Registrován: 09 pro 2008, 09:52
Odpovědi: 0
Bydliště: Nový Jičín

Příspěvek od radonzo »

Dělá mi to úplně to samé, sem zvědav na co přijdeš :) , a navíc to ani nejde napíchnout :D
Audi 80 Avant TDI, rv. 93, A6 Avant 1.9 TDI 99'
Uživatelský avatar
vinek
Přispěvovatel
Příspěvky: 232
Registrován: 13 kvě 2007, 16:52
Odpovědi: 0

Příspěvek od vinek »

jednou jsem takovou zavadu take spravoval a dělal to snímač zdvihu jehly (řídící vstřik) když rozpojíš konektor tak ten vstřik musí mít určitý el. odpor ale teď nevím kolik to má být kdyžtak se někam podívám a pak řeknu
go go go diesel :)
Uživatelský avatar
vinek
Přispěvovatel
Příspěvky: 232
Registrován: 13 kvě 2007, 16:52
Odpovědi: 0

Příspěvek od vinek »

el. odpor snímače pohybu jehly při -40 až 140C je 67 až 157 Ohmů.
velikost signálu při volnoběhu nejméně 0,25V první hodnota špičky signálu musí být kladná
go go go diesel :)
pocky
Nováček
Příspěvky: 17
Registrován: 22 kvě 2009, 13:55
Odpovědi: 0
Bydliště: K.Vary

Příspěvek od pocky »

Děkuji za tip nechám to proměřit a dám vědět. Nevíte kolik se pohybuje cena jetého vstřiku.
jordee_23
Aktivista
Příspěvky: 1699
Registrován: 21 črc 2007, 08:06
Odpovědi: 0
Bydliště: ba-lm-Hu :s)

Re: Škubání motoru 1.9tdi 66kw

Příspěvek od jordee_23 »

pocky píše:Čau lidi mám Audi 80 avant 1.9tdi 66kw. Poslední dobou mi zlobí. Někdy když ráno nastartuju tak mi vynechává rozjedu se a škube jak benzin když má vlhké kabely ale ne vždy dnes jsem jel do práce asi 30km a nic ani neškubla ale po práci sem jel domu a znova to začlo. Je to jako kdyby vynechával vstřik nebo něco po chvíli se rozsvítí kontrolka motoru. Když to zhasnu a natočim tak je to ok ale škubání se vrátí ale neni to pravidlem prostě někdy škube a někdy ne. Problém je že to nemůžu napíchnout na VAG jelikoš chytrej předchozí majitel odpojil štekry OBD I.
no mne to tak nejak robi tiez ..akurat to vychadza na cerpadlo .
GIV var asz 4mot upraveny
Obi
Přispěvovatel
Příspěvky: 496
Registrován: 12 lis 2007, 13:08
Odpovědi: 0
Bydliště: Třebíč

Příspěvek od Obi »

K tomu odpojenýmu OBD modrej drát je K-line,žlutej L-line,červenej je +12V a kostra je černej drát.Napíchnout to jde s kvalitním hex-can kabelem bez problémů.Rovnou bych si tam dal OBD2 zásuvku,protože třeba u b4 passata tam vedou přesně tyhle 4 dráty.Zapojení OBD2 je všude na netu.
Audi 80 1,9tdi 81kw-ABT
pocky
Nováček
Příspěvky: 17
Registrován: 22 kvě 2009, 13:55
Odpovědi: 0
Bydliště: K.Vary

Příspěvek od pocky »

S tím OBD to nebude sranda bílej štekr odpojenej úplně, zelenej a bílej drát a dál odněkud z vnitřku - bíločerv., zelenočern.,zelenofial., zelenohněd., zelenočerv. všechny odpojený ale maj všechny očka jenom nevím kterej s kterym a kam s nima. Byl bych hrozně zavázanej kdyby mi někdo poradil jak to zapojit.
Obi
Přispěvovatel
Příspěvky: 496
Registrován: 12 lis 2007, 13:08
Odpovědi: 0
Bydliště: Třebíč

Příspěvek od Obi »

podívám se u sebe
Audi 80 1,9tdi 81kw-ABT
Obi
Přispěvovatel
Příspěvky: 496
Registrován: 12 lis 2007, 13:08
Odpovědi: 0
Bydliště: Třebíč

Příspěvek od Obi »

Tak já to mám jinak,ty to máš jinak a na tom obrázku co jsem se předtím koukal je to taky jinak :) Já mám zelená k-line,bílá l-line,červenočerná +12V a kostra hnědá.mám 94 plastová jednotka.
Audi 80 1,9tdi 81kw-ABT
pocky
Nováček
Příspěvky: 17
Registrován: 22 kvě 2009, 13:55
Odpovědi: 0
Bydliště: K.Vary

Příspěvek od pocky »

Tak další záhada škubání přestalo ale po nastartování mi to po chvilce vyhodí CHECK a už nezhasne, auto jede jak kdybych měl deset pytlů cementu v kufru.
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“