kontroloval sem stav oleje, byl na minimu, takze rikate zamerit se na ty guferka ventilu?
ted me este za jizdy vystrasila jina vec - jel jsem klidnou jizdou a znicehonic z vyfuku vyletel husty bily dym, jenom na chvilku a od te doby se nic zase pohoda, co to mohlo zpusobit, kde hledat chybu?
diRk píše:kontroloval sem stav oleje, byl na minimu, takze rikate zamerit se na ty guferka ventilu?
ted me este za jizdy vystrasila jina vec - jel jsem klidnou jizdou a znicehonic z vyfuku vyletel husty bily dym, jenom na chvilku a od te doby se nic zase pohoda, co to mohlo zpusobit, kde hledat chybu?
zkontroloval bych si nastavení rozvodů, řekl bych že povolilo kolečko na klice
diRk píše:kontroloval sem stav oleje, byl na minimu, takze rikate zamerit se na ty guferka ventilu?
ted me este za jizdy vystrasila jina vec - jel jsem klidnou jizdou a znicehonic z vyfuku vyletel husty bily dym, jenom na chvilku a od te doby se nic zase pohoda, co to mohlo zpusobit, kde hledat chybu?
zkontroloval bych si nastavení rozvodů, řekl bych že povolilo kolečko na klice
Ŕeším neco podobnyho, kontrola rozvodu jak na ni?
RIP _ O1 - L&K- 159PS/388Nm by Reesha
Sharan II AUY - stand by
VW T2 Doka "wally" - 1,6/34kW - 1976 -- to 120 kW