Občasný výpadek výkonu 81KW AFN Passat LOG

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Bajzík
Přispěvovatel
Příspěvky: 78
Registrován: 15 led 2007, 19:01
Odpovědi: 0

Občasný výpadek výkonu 81KW AFN Passat LOG

Příspěvek od Bajzík »

čau, občas se stane, že přestane uplně táhnout, jakoby bez turba ale do nouzaku to nepadne protože to za chvílil zase jede jak má.
Má otázka zní, může toto dělat váha vzduchu?
A ještě padne motor do nouzáku i když turbo tlačí méně než má?

Zatím jsem neměnil pal. filtr ale když ho třeba na 3 vytočím na max tak táhne jak má.
Občas padne do nouzáku - většinou když jedu na spotřebu a pak za něj vemu, to mám podezření na regulaci turba, je to tak?

Děkuji
Naposledy upravil(a) Bajzík dne 15 čer 2009, 09:00, celkem upraveno 1 x.
rudy5
Aktivista
Příspěvky: 2935
Registrován: 04 pro 2007, 15:36
Odpovědi: 0

Příspěvek od rudy5 »

Môžu byť trošku aj prituhlé lopatky ale i váha to môže robiť
Bajzík
Přispěvovatel
Příspěvky: 78
Registrován: 15 led 2007, 19:01
Odpovědi: 0

Příspěvek od Bajzík »

ok zkusím udělat LOG, jaký kanály? díky
Uživatelský avatar
Smajda
Přispěvovatel
Příspěvky: 260
Registrován: 07 říj 2007, 19:42
Odpovědi: 0
Bydliště: Pohora, horní štěpánov

Příspěvek od Smajda »

1 3 11
Octavia I 1.9tdi 66kw ALH
|diagnostika koncern vozů do rv. 2004| základní elektromontáže centrálů apod.|
misoVW
Aktivista
Příspěvky: 8061
Registrován: 24 říj 2007, 08:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Západné Slovensko, blízko PN

Příspěvek od misoVW »

pred logovanim si precitaj toto: http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?t=8825
Tiguan CBAB
Polaris 455 diesel 4x4
Harley Davidson V-rod
BMW R1200R
Bajzík
Přispěvovatel
Příspěvky: 78
Registrován: 15 led 2007, 19:01
Odpovědi: 0

Příspěvek od Bajzík »

tady je LOG http://uloz.to/1944880/log-01-001-003-011.csv
podle mě je docela v pořádku ale čím je tedy zpusobeno to prázdné místo v zátahu a občasné padnutí do nouze?
chyby z jednotky:
17978-jednou za čas to udělá, špadně přečte klíč..
00575-tlak v sacím potrubí
vše sporadicky
Bajzík
Přispěvovatel
Příspěvky: 78
Registrován: 15 led 2007, 19:01
Odpovědi: 0

Příspěvek od Bajzík »

:?
conti
Aktivista
Příspěvky: 1154
Registrován: 20 dub 2007, 22:17
Odpovědi: 0
Bydliště: Tam na západě za Plzní
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od conti »

Já bych řekl, že nějaká závada v regulaci turba tam asi bude. Ten náběh tlaku je nějaký opožděný. Možná podtlak na bandasku.
Bajzík
Přispěvovatel
Příspěvky: 78
Registrován: 15 led 2007, 19:01
Odpovědi: 0

Příspěvek od Bajzík »

zkusil jsem tu regulaci pusou a řekl bych, že chodí dobře. Zkusím vyměnit hadičku.
Ten N75 to dělat nemůže?
EGR je zaslepený
FandaTDI
Aktivista
Příspěvky: 1383
Registrován: 29 kvě 2007, 19:54
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha-západ

Příspěvek od FandaTDI »

Bajzík píše:zkusil jsem tu regulaci pusou a řekl bych, že chodí dobře. Zkusím vyměnit hadičku.
Ten N75 to dělat nemůže?
EGR je zaslepený
to víš, že to může dělat i N75(00575), ale nejdřív zkontroluj nikoliv hadičku, ale všechny hadičky, případně vyměnit - jsou tam 3 průměry - taky jsem to řešil a rozebíralo se to třeba tady -
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=159&t=103489
hadičky nebo ventil vypadaj nejpravděpodobněji ;)
a pro líné čtenáře:-) : N75 by měl mít cca 14-20 Ohm
Bajzík
Přispěvovatel
Příspěvky: 78
Registrován: 15 led 2007, 19:01
Odpovědi: 0

Příspěvek od Bajzík »

tak n 75 má 18ohmu
FandaTDI
Aktivista
Příspěvky: 1383
Registrován: 29 kvě 2007, 19:54
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha-západ

Příspěvek od FandaTDI »

tak to by mohl snad bejt ještě OK (to se dá ověřit v poslední - 4. - pozici 11-týho kanálu - tolerance je myslim 45-90 a v zátěži by se to mělo blížit k horní hranici, i když mě to 70tku překročí jen občas a to jsem naměřil 17Ohm) a nebo v testu akčních členů jak cvaká ... každopádně bych se zaměřil na výměnu těch hadiček a kontrolu těsnosti podtlakový nádobky ... na ty logy jsem nekoukal, ale jestli je tam někde díra a ventil je ok, pak to asi někde netěsní ...
Bajzík
Přispěvovatel
Příspěvky: 78
Registrován: 15 led 2007, 19:01
Odpovědi: 0

Příspěvek od Bajzík »

hadičky jsem kontroloval a když jsem jednu za motorem odpojil tak bylo slyšet, že tam podtlak byl a to to stálo docela dlouho. Baňka nad turbem taky drží normálně.
jak jsi psal ty hodnoty 45-90 to je v tom LOGU políčko Duty cycle? to opravdu nabíhá docela pomalu nahoru, můžeš tedy kouknout na ten LOG?

Díky
FandaTDI
Aktivista
Příspěvky: 1383
Registrován: 29 kvě 2007, 19:54
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha-západ

Příspěvek od FandaTDI »

to jsem se zas do něčeho pustil :roll: ... :D ... tak jsem to okem laika kontroloval a opravdu je ta reakce ventilu pomalá a turba díky tomu taková rozevlátá, ale jinak vypadá, že je docela v kondici a že ti to i docela tlačí (noteeth) (ve vyšších ot. ho moožná nestíhá čerpadlo, ale to možná kecam, protože neznam ty vztahy a může to bejt daný tim průběhem váhy(to by zas zkušenější vyčetli ze skupiny 8 ), která na to jak vyskočila, tak pak skočila zas docela nízko, i když pořád dost nad požadovanou hodnotou) ... no k tématu ... nějaká netěsnost tam asi bude, náběh je pomalej jak psal conti (možná bych zkoukl i jestli jsou všude takový průměry hadiček, jaký maj bejt) a v první části je za 2541ot. pokles (nevim, jak na tom byl třeba plynovej pedál - 4.pole v 10.skupině, ale když se nezměnil požadovanej tlak... :? ) - možná si to "ufouklo", tj. buď ty hadičky nebo baňka ... na ventil to podle mě (zatim :-) ) nevypadá ... já musim zaklepat, že od výměny všech hadiček se mi tam tahle chyba už neobjevila ... byla to docela pakárna a ještě jsem tam kousek starý nechal, protože hadička toho snad nejpotřebnějšího průměru(teď nevim, jestli 3 nebo 4mm) mi nevystačila (LOL)
Bajzík
Přispěvovatel
Příspěvky: 78
Registrován: 15 led 2007, 19:01
Odpovědi: 0

Příspěvek od Bajzík »

Díky, dnes jsem dal Prahu a bez výpadku ale to nic nemění na tom, že ten zátah do 2t/ot je slabší. Koukal jsem na tu hadičku k bance turba - od N75 a je napojená zhruba v 1/3 a dále pokračuje v slabším průměru. Je to normální nebo je to bastl? ta spojka vypadá docela věrohodně.

Díkes :)
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“