rozpadajuca sa poloos

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

dodo24943
Přispěvovatel
Příspěvky: 52
Registrován: 24 led 2006, 10:53
Odpovědi: 0
Bydliště: Levice

rozpadajuca sa poloos

Příspěvek od dodo24943 »

ahojte fachmani!

mam vazny problem cez vikend sa mi plnom vytočení volantu do lava rozpada polos a homokineticky klb /pri kolese/ na lavej strane ,problem je v tom ze ta poistna segertka zrejme poriadne nedrzi ,dokonca som ju vymenil za novu a stalo sa to iste zas,poloos uplne vyskoci auto je nepojazdne,asi pred mesiacom som menil vnutorný klb ,vnutorna polososa beha lahko,homokineticky klb vonkajsi tiez ide lahko bez zadrhávania len preco povoli ta segert poistka to nechapem poprosim o nejake nápady co s tym alebo si mam setrit na novu poloos? dakujem

auto seat ibiza 1.4/16v
dodo24943
Přispěvovatel
Příspěvky: 52
Registrován: 24 led 2006, 10:53
Odpovědi: 0
Bydliště: Levice

Příspěvek od dodo24943 »

vdaka za vycerpavajuce odpovede ,napadlo ma ze ak sa to znovu rozsype heftnem to zvarackou ,kedze origo to nie je zrovna spolahlivo spojene to segertkou
Csala
Přispěvovatel
Příspěvky: 741
Registrován: 24 led 2006, 08:13
Odpovědi: 0
Bydliště: Snina

Příspěvek od Csala »

dodo24943 píše:vdaka za vycerpavajuce odpovede ,napadlo ma ze ak sa to znovu rozsype heftnem to zvarackou ,kedze origo to nie je zrovna spolahlivo spojene to segertkou
Mozno blba otazka, ale nemas tu poloos nejaku kratku?
Opel Omega C 2.2DTI r.v.2001, Fiat Croma 1.9 TDid r.v. 1989 - ex
dodo24943
Přispěvovatel
Příspěvky: 52
Registrován: 24 led 2006, 10:53
Odpovědi: 0
Bydliště: Levice

Příspěvek od dodo24943 »

je to origo kus len preco sa rozklada????
Csala
Přispěvovatel
Příspěvky: 741
Registrován: 24 led 2006, 08:13
Odpovědi: 0
Bydliště: Snina

Příspěvek od Csala »

No ja som jeden homoklb rukou trhnutim strhol velmi lahko a druhy sme mali dvaja co robit, aby sme ho kladivom vo zveraku sklepali dole.
Potom som si vsimol, ze tie dratene poistky nie su zhodne. Jedna bola slabsia, druha silnejsia.
Opel Omega C 2.2DTI r.v.2001, Fiat Croma 1.9 TDid r.v. 1989 - ex
dodo24943
Přispěvovatel
Příspěvky: 52
Registrován: 24 led 2006, 10:53
Odpovědi: 0
Bydliště: Levice

Příspěvek od dodo24943 »

uz som to mal dvakrat rozobrate aj som tu poistku vymenil za inu a nedrzi,podla mna je to velmi biedne vymyslene a nespolahlive teraz som to zlozil dohromady a mozem sa triast kedy sa to zas rozhasi alebo co? dokonca mam teraz nahradnu poloos ale ta je z druhej strany ta dlhsia a tu zase neviem rozobrat to je situacia?
cosby
Aktivista
Příspěvky: 3882
Registrován: 23 led 2006, 16:01
Odpovědi: 0

Příspěvek od cosby »

Je to udělané dobře.Pokud je vše v pořádku,nejsou problémy.
dodo24943
Přispěvovatel
Příspěvky: 52
Registrován: 24 led 2006, 10:53
Odpovědi: 0
Bydliště: Levice

Příspěvek od dodo24943 »

takze vcom by mohol byt problem na mojom aute ,ten vnutorný klb by to nemohol sposobovat,alebo prevodovka je posunuta,silenblok alebo co?
Petr L.
Nováček
Příspěvky: 6
Registrován: 05 dub 2006, 09:23
Odpovědi: 0

Příspěvek od Petr L. »

Pry se to stava bezne na favoritech (me taky), tak se to svarilo a mam klid.
dodo24943
Přispěvovatel
Příspěvky: 52
Registrován: 24 led 2006, 10:53
Odpovědi: 0
Bydliště: Levice

Příspěvek od dodo24943 »

svarim to a bude klid
Uživatelský avatar
Karl
Aktivista
Příspěvky: 1228
Registrován: 23 led 2006, 16:56
Odpovědi: 0
Bydliště: Trenčín

Příspěvek od Karl »

Keď chceš Ti pošlem kontakt na Repas poolosí ja si k nim chodím dávať robiť poolosy a žiadny problém, a veľmi lacno. Každý kĺb najskôr celý navaria a potom frézujú.
Ešte, že existujú benzíny ináč by boli mechanici bez roboty :) preto mám 911 Turbo :) :DD
Uživatelský avatar
Kornout
Aktivista
Příspěvky: 3097
Registrován: 23 led 2006, 21:21
Odpovědi: 0
Bydliště: šluknovský výběžek

Příspěvek od Kornout »

Ten vnitřní kloub musí mít axiální vůli, vyrovnává se tím délka poloosy v rejdu.
To že ti ta poloosa vyjíždí z toho kříže homokineťáku, je divné, je ta pojistka v té drážce na poloose dost roztažená? Nemáš náhodou ten kříž v kloubu otočenej? Správně se ten kloub sundavá, že poloosu upneš do svěráku, stáhneš manžetu, (můžeš trochu naklepnout zpět ten kloub na poloosu) a přes kus dřeva praštíš do toho kříže v kloubu, musíš co nejblíž poloose a poku možno docela ránu, musí to jít rázem, jinak se ti tam ten kroužek může vzpříčit, vždy mi to takto šlo, nejlíp se to ale dělá ve dvou, jeden ti podrží tu manžetu, jinak se ti tam bude motat.
KTM 250 SX-F
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW :-D
Csala
Přispěvovatel
Příspěvky: 741
Registrován: 24 led 2006, 08:13
Odpovědi: 0
Bydliště: Snina

Příspěvek od Csala »

Kornout píše:Ten vnitřní kloub musí mít axiální vůli, vyrovnává se tím délka poloosy v rejdu.
To že ti ta poloosa vyjíždí z toho kříže homokineťáku, je divné, je ta pojistka v té drážce na poloose dost roztažená? Nemáš náhodou ten kříž v kloubu otočenej? Správně se ten kloub sundavá, že poloosu upneš do svěráku, stáhneš manžetu, (můžeš trochu naklepnout zpět ten kloub na poloosu) a přes kus dřeva praštíš do toho kříže v kloubu, musíš co nejblíž poloose a poku možno docela ránu, musí to jít rázem, jinak se ti tam ten kroužek může vzpříčit, vždy mi to takto šlo, nejlíp se to ale dělá ve dvou, jeden ti podrží tu manžetu, jinak se ti tam bude motat.
Tak, tak. Homoklby musia mat na poloosi axialnu volu. Nemoze to byt na pevno na tisíchrane. Vsak naprava okrem ineho aj peruje a vzdialenost naboja kolesa od prevodovky sa tym padom meni.
Opel Omega C 2.2DTI r.v.2001, Fiat Croma 1.9 TDid r.v. 1989 - ex
dodo24943
Přispěvovatel
Příspěvky: 52
Registrován: 24 led 2006, 10:53
Odpovědi: 0
Bydliště: Levice

Příspěvek od dodo24943 »

Kornout píše:Ten vnitřní kloub musí mít axiální vůli, vyrovnává se tím délka poloosy v rejdu.
To že ti ta poloosa vyjíždí z toho kříže homokineťáku, je divné, je ta pojistka v té drážce na poloose dost roztažená? Nemáš náhodou ten kříž v kloubu otočenej? Správně se ten kloub sundavá, že poloosu upneš do svěráku, stáhneš manžetu, (můžeš trochu naklepnout zpět ten kloub na poloosu) a přes kus dřeva praštíš do toho kříže v kloubu, musíš co nejblíž poloose a poku možno docela ránu, musí to jít rázem, jinak se ti tam ten kroužek může vzpříčit, vždy mi to takto šlo, nejlíp se to ale dělá ve dvou, jeden ti podrží tu manžetu, jinak se ti tam bude motat.
tu poistku som daval funglovku novu,pred motazou som ju neupravoval a neroztahoval nakolko je nova a origo ale ked sa to znovu stane roztiahnem ju viac ako treba, vdaka za rady takze zvarat sa nebude ,skusim to po dobrom a podla rad,este som si vsimol ze ked vytocim volant na max nieco ako keby tam piskalo ale neviem ci to suvisi s tou poloosou
Uživatelský avatar
ROMEK
Aktivista
Příspěvky: 5696
Registrován: 03 dub 2006, 19:53
Odpovědi: 1
Bydliště: SK Záhorie

Příspěvek od ROMEK »

nad necim podobnym sem maturoval na felde bylo spredu narazene rameno tak ze to nebylo volnym okem ani videt po vymene ramena vse OK
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“