Diskuze ke grafům z brzdy

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Zamčeno
Uživatelský avatar
Branislav Farkaš
Přispěvovatel
Příspěvky: 645
Registrován: 14 lis 2008, 15:07
Odpovědi: 0
Bydliště: Banská Bystrica,SK

Příspěvek od Branislav Farkaš »

riki18 píše:
Branislav Farkaš píše:Riki, gratulujem k pokoreniu 200 koňovej hranice, škoda, že ten točák tak veľmi padá, aj tak to musí ísť dobre. Na akých kolesách to bolo merané, 60PS strátový výkon nemá ani Forgi na 4-kolke.

Ivo sa ponahlal :-) klasika 225 17 45 ale mam tam 2.5 prevodovku, na 1.9 to bolo cca 43k strata... Ide to pekne :-) Zober si ze este pri 3400 je 400 krutak :-) To nie je zle.
Hovorím, že to nieje zlé, ale keď si zoberieš, že ja mám pri 3400ot., skoro 380Nm a to mám max. točák o 50 menší a výkon niekde inde. Alebo som to porovnával s ORS2 , tam sa mi to páčilo, ako to drží točák, každopádne mi môžeš na šprintoch zavariť... (noteeth)
Naposledy upravil(a) Branislav Farkaš dne 12 čer 2009, 21:41, celkem upraveno 1 x.
Ibiza Cupra 6L-predaná
Ibiza AFN,237PS/480Nm,Powered by BH-predaná-rozbitá
BMW 330D touring 302PS/700Nm Powered by BH-predaný-rozbitý
PREDÁVAM TURBÁ 00421905520092 LACNO
Uživatelský avatar
riki18
Přispěvovatel
Příspěvky: 263
Registrován: 23 bře 2007, 21:27
Odpovědi: 0
Bydliště: Trencin

Příspěvek od riki18 »

Branislav Farkaš píše:
riki18 píše:
Branislav Farkaš píše:Riki, gratulujem k pokoreniu 200 koňovej hranice, škoda, že ten točák tak veľmi padá, aj tak to musí ísť dobre. Na akých kolesách to bolo merané, 60PS strátový výkon nemá ani Forgi na 4-kolke.

Ivo sa ponahlal :-) klasika 225 17 45 ale mam tam 2.5 prevodovku, na 1.9 to bolo cca 43k strata... Ide to pekne :-) Zober si ze este pri 3400 je 400 krutak :-) To nie je zle.
Hovorím, že to nieje zlé, ale keď si zoberieš, že ja mám pri 3400ot., skoro 380Nm a to mám max. točák o 50 menší, alebo som to porovnával s ORS2 , tam sa mi to páčilo, ako to drží točák, každopádne mi môžeš na šprintoch zavariť... (noteeth)
Soft predtym bol inak ale dal som AL vstreky...mozno ked bude cas a pojdem okolo profi sa to upravi :D Na sprinte nemam na teba...kde dam min 400 kg? (LOL) To mi nepomoze ani sa dobre predtym vys.... (LOL)
Passat B6 1.9TDi 130HP 201 HP a 477 Nm :-) Hybrid turbo, big IC, AL vstreky, DQS prevodovka z 2.5 tdi, ostra vacka, vyfuk, sanie by AMA, Profi soft,
400m - 15,3 sek
Na predaj!

Suzuki Intruder 1800 VZR 125k, 160Nm :-))
Audi B7 3.0 tdi 275Hp 559Nm
Uživatelský avatar
Branislav Farkaš
Přispěvovatel
Příspěvky: 645
Registrován: 14 lis 2008, 15:07
Odpovědi: 0
Bydliště: Banská Bystrica,SK

Příspěvek od Branislav Farkaš »

Však uvidíme v PN, snáď dám Ibizku do vtedy do formy... (rofl)
Ibiza Cupra 6L-predaná
Ibiza AFN,237PS/480Nm,Powered by BH-predaná-rozbitá
BMW 330D touring 302PS/700Nm Powered by BH-predaný-rozbitý
PREDÁVAM TURBÁ 00421905520092 LACNO
Uživatelský avatar
riki18
Přispěvovatel
Příspěvky: 263
Registrován: 23 bře 2007, 21:27
Odpovědi: 0
Bydliště: Trencin

Příspěvek od riki18 »

Branislav Farkaš píše:Však uvidíme v PN, snáď dám Ibizku do vtedy do formy... (rofl)
To asi nie, skor v TN potom. Podla GTX som mal 7,3 na 100 :-) inak mi to ukazovalo 15,0 na 400m a real bol 15,3 cize skoro to bolo presne :-)
Passat B6 1.9TDi 130HP 201 HP a 477 Nm :-) Hybrid turbo, big IC, AL vstreky, DQS prevodovka z 2.5 tdi, ostra vacka, vyfuk, sanie by AMA, Profi soft,
400m - 15,3 sek
Na predaj!

Suzuki Intruder 1800 VZR 125k, 160Nm :-))
Audi B7 3.0 tdi 275Hp 559Nm
Jim
Site Admin
Příspěvky: 1249
Registrován: 23 led 2006, 12:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Jim »

miš: to máš nějaký "mírný" chip? z této konfigurace bych osobně chtěl víc koní... :)
Uživatelský avatar
miš
Přispěvovatel
Příspěvky: 611
Registrován: 16 úno 2007, 14:12
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od miš »

Jim píše:miš: to máš nějaký "mírný" chip? z této konfigurace bych osobně chtěl víc koní... :)
Však ono to přijde, třeba teď odchází spojka - klouže, takže to je první věc na pořadu, a pak mám jen 10mm pístek :(

Je to víceméňě "bez kouře" ;)
RIP _ O1 - L&K- 159PS/388Nm by Reesha
Sharan II AUY - stand by
VW T2 Doka "wally" - 1,6/34kW - 1976 -- to 120 kW
Markus01
Aktivista
Příspěvky: 1131
Registrován: 21 úno 2006, 18:04
Odpovědi: 0
Bydliště: Rokycany

Příspěvek od Markus01 »

miš píše:
Jim píše:miš: to máš nějaký "mírný" chip? z této konfigurace bych osobně chtěl víc koní... :)
Však ono to přijde, třeba teď odchází spojka - klouže, takže to je první věc na pořadu, a pak mám jen 10mm pístek :(

Je to víceméňě "bez kouře" ;)
A ten mírnej kouř je v celym spektru otáček? Jak se s tim jezdí třeba po městě...? Jinak ten krouťák si myslim že je hodně slušnej. ;)
OI: ASV+S764+hybrid RR Auto+soft Dragpower . HP+Eibach+Strongflex+TT puky+23mm stab . FN-III 312mm
Lusťa
blázen
Příspěvky: 1416
Registrován: 23 led 2006, 17:42
Odpovědi: 0
Bydliště: okolí Prahy

Příspěvek od Lusťa »

s timhle naladěním myslim,že tam ten kouř skoro nebude
Uživatelský avatar
miš
Přispěvovatel
Příspěvky: 611
Registrován: 16 úno 2007, 14:12
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od miš »

Markus01 píše:
miš píše:
Jim píše:miš: to máš nějaký "mírný" chip? z této konfigurace bych osobně chtěl víc koní... :)
Však ono to přijde, třeba teď odchází spojka - klouže, takže to je první věc na pořadu, a pak mám jen 10mm pístek :(

Je to víceméňě "bez kouře" ;)
A ten mírnej kouř je v celym spektru otáček? Jak se s tim jezdí třeba po městě...? Jinak ten krouťák si myslim že je hodně slušnej. ;)
Kouř prakticky žádný, Reesha se mu brání ;) a to celkem chápu. Auto jezdí každej den a po městě, nádhera je to úplně jinde, ale je otázka času kdy to omrzí :-D

Krouťák si myslí taky hodně hezký, na autě je spousta dobrých úprav které snesou až až, ale jsem zatím omezen VAčkem a čerpadlem (wallbash)
RIP _ O1 - L&K- 159PS/388Nm by Reesha
Sharan II AUY - stand by
VW T2 Doka "wally" - 1,6/34kW - 1976 -- to 120 kW
Markus01
Aktivista
Příspěvky: 1131
Registrován: 21 úno 2006, 18:04
Odpovědi: 0
Bydliště: Rokycany

Příspěvek od Markus01 »

Tak kouř taky nemusim, mě by se líbilo kdyby to tak do 2500 ot. nekouřilo vůbec. Pošetřila by se spojka a ve městě by člověk aspoň nedělal bordel. No a nad 2500 s mírnym kouřem. Když už člověk platí za díly tak ať to jede
:-D
OI: ASV+S764+hybrid RR Auto+soft Dragpower . HP+Eibach+Strongflex+TT puky+23mm stab . FN-III 312mm
Uživatelský avatar
cupra
Aktivista
Příspěvky: 1330
Registrován: 25 bře 2007, 07:47
Odpovědi: 0
Bydliště: Nemšova,SK

Příspěvek od cupra »

pekny vykon MVOLes...a gratulujem aj k umiestneniu a casu v mimoni ;)
BMW 330 XD 300 HP 650 NM chip by DONUZO(D-racing.sk)sprint soft 330+hp 700+Nm
mvolesko2
Přispěvovatel
Příspěvky: 276
Registrován: 14 zář 2008, 16:15
Odpovědi: 0

Příspěvek od mvolesko2 »

cupra píše:pekny vykon ***...a gratulujem aj k umiestneniu a casu v mimoni ;)
diky moc, to bylo asi name :)
MAHA LPS3000 4X4 DYNO
Nejlepsi palivo je CH4 !
Uživatelský avatar
miš
Přispěvovatel
Příspěvky: 611
Registrován: 16 úno 2007, 14:12
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od miš »

*** píše:
cupra píše:pekny vykon ***...a gratulujem aj k umiestneniu a casu v mimoni ;)
diky moc, to bylo asi name :)
No na mě ne, neboj (rofl)

Hezký měření... (crazy)
RIP _ O1 - L&K- 159PS/388Nm by Reesha
Sharan II AUY - stand by
VW T2 Doka "wally" - 1,6/34kW - 1976 -- to 120 kW
Markus01
Aktivista
Příspěvky: 1131
Registrován: 21 úno 2006, 18:04
Odpovědi: 0
Bydliště: Rokycany

Příspěvek od Markus01 »

Co brání u TDI posunout výkon blíže k 5000ot? U golfa TDI kit car tvrdili, že nad 5000ot nevydrží písty teplotní zatížení.
OI: ASV+S764+hybrid RR Auto+soft Dragpower . HP+Eibach+Strongflex+TT puky+23mm stab . FN-III 312mm
Uživatelský avatar
cupra
Aktivista
Příspěvky: 1330
Registrován: 25 bře 2007, 07:47
Odpovědi: 0
Bydliště: Nemšova,SK

Příspěvek od cupra »

*** píše:
cupra píše:pekny vykon ***...a gratulujem aj k umiestneniu a casu v mimoni ;)
diky moc, to bylo asi name :)
viem co si myslel skusal som to zo tri krat oklamat aby tam bolo tvoje meno ...ale michal hadam pobere... ;)
BMW 330 XD 300 HP 650 NM chip by DONUZO(D-racing.sk)sprint soft 330+hp 700+Nm
Zamčeno

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“