Tlak v palivovém potrubí - Fabia 1,4 TDi 59kW

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Nejpetr
Sběrač informací
Příspěvky: 29
Registrován: 15 čer 2009, 04:58
Odpovědi: 0

Tlak v palivovém potrubí - Fabia 1,4 TDi 59kW

Příspěvek od Nejpetr »

Nevíte někdo kolik by měla mít Fabia 1,4 TDi 59kW tlak v palivovém potrubí před vstupem ke vstřikům a popř. za podávacím čerpadlem u nádrže???
Marek77
Aktivista
Příspěvky: 10362
Registrován: 05 úno 2007, 21:58
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od Marek77 »

Na vstupu ke vstřikům má kolem 6 Bar.
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
RENAULT Kadjar 1,33TCe 117kW automat (*2019)
Nejpetr
Sběrač informací
Příspěvky: 29
Registrován: 15 čer 2009, 04:58
Odpovědi: 0

Příspěvek od Nejpetr »

Ale to čerpadlo tryska...ne?? Ale u fabie je to míň, ne?? Od filtru jde trubka rovnou do hlavy ke vstřikum...tak bude asi málo, jsou tam samosvorné sponky...
Marek77
Aktivista
Příspěvky: 10362
Registrován: 05 úno 2007, 21:58
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od Marek77 »

Mluvím o PD. Fabia 1,4 59kW je motor PD a tudíž má od tandemového čerpadla ke vstřikovačům tlak 4,5 - 6 Bar.
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
RENAULT Kadjar 1,33TCe 117kW automat (*2019)
Nejpetr
Sběrač informací
Příspěvky: 29
Registrován: 15 čer 2009, 04:58
Odpovědi: 0

Příspěvek od Nejpetr »

já vím, že asi budu za blbce, ale tandemové čerpadlo dělá tlak do vstřiků a v nádrži pouze nacucává po zapnutí zapalování...??? Nikdy jsme neměl naftovu fabii, tak je pro mne všechno nové...
Marek77
Aktivista
Příspěvky: 10362
Registrován: 05 úno 2007, 21:58
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od Marek77 »

Motory PD mají v nádrži elektrické dopravní čerpadlo, které mírným přetlakem přivádí naftu z nádrže přes filtr do tandemového čerpadla. To je mechanické (spolu s vývěvou je ovládáno vačkovým hřídelem motoru) a od něho jde nafta ke sdruženým vstřikovačům do hlavy.
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
RENAULT Kadjar 1,33TCe 117kW automat (*2019)
Uživatelský avatar
Deivid
Přispěvovatel
Příspěvky: 521
Registrován: 04 úno 2006, 12:10
Odpovědi: 0

Příspěvek od Deivid »

Marek77 píše:Motory PD mají v nádrži elektrické dopravní čerpadlo, které mírným přetlakem přivádí naftu z nádrže přes filtr do tandemového čerpadla. To je mechanické (spolu s vývěvou je ovládáno vačkovým hřídelem motoru) a od něho jde nafta ke sdruženým vstřikovačům do hlavy.
no vzhledem že bera něco kolem 10A tak to podávací zase tak malý přetlak dávat nebude...
Nejpetr
Sběrač informací
Příspěvky: 29
Registrován: 15 čer 2009, 04:58
Odpovědi: 0

Příspěvek od Nejpetr »

Hmm, to je asi nezměřitelné, tak jsem asi zase na začátku, nezbyde mi, než to dát do dieselservisu a nechat tam 15-ku....
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

podávací v nádrži asi 0,5 baru, tandem min. 3,5baru při 1500ot
Marek77
Aktivista
Příspěvky: 10362
Registrován: 05 úno 2007, 21:58
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od Marek77 »

Přesně tak, to podávací čerpadlo dává jen mírný přetlak. Prakticky pouze pomáhá plnit systém, protože tandemové čerpadlo mívá někdy problém si naftu vytáhnout, zvláště pokud se systém zavzdušní. Tandemové čerpadlo dává 3,5 - 6 Bar podle otáček (v systému je redukční ventil, který nedovolí vyšší tlak).
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
RENAULT Kadjar 1,33TCe 117kW automat (*2019)
Nejpetr
Sběrač informací
Příspěvky: 29
Registrován: 15 čer 2009, 04:58
Odpovědi: 0

Příspěvek od Nejpetr »

Nechá se na VAGU juknout na tandemové čerpadlo, co dělá, jakej má tlak atd???
misoVW
Aktivista
Příspěvky: 8061
Registrován: 24 říj 2007, 08:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Západné Slovensko, blízko PN

Příspěvek od misoVW »

neda, jedine zmerat budikom. Je tam zaslepka, tu odmontujes a napojis budik.
Tiguan CBAB
Polaris 455 diesel 4x4
Harley Davidson V-rod
BMW R1200R
Nejpetr
Sběrač informací
Příspěvky: 29
Registrován: 15 čer 2009, 04:58
Odpovědi: 0

Příspěvek od Nejpetr »

plís, pošlete mi obrázek, kde je ta záslepka....jsem už v koncích....dle VAGU jsou vstřiky ok... viz víše...
Nejpetr
Sběrač informací
Příspěvky: 29
Registrován: 15 čer 2009, 04:58
Odpovědi: 0

Příspěvek od Nejpetr »

vyřešeno, je v hajzlu váleček na předehřev nafty, přepad mi jde zpátky do filtru....
pafka
Aktivista
Příspěvky: 3359
Registrován: 15 úno 2006, 22:40
Odpovědi: 0

Příspěvek od pafka »

Nejpetr píše:vyřešeno, je v hajzlu váleček na předehřev nafty, přepad mi jde zpátky do filtru....
ani to moc nebolelo
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“