Tlak v palivovém potrubí - Fabia 1,4 TDi 59kW
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Tlak v palivovém potrubí - Fabia 1,4 TDi 59kW
Nevíte někdo kolik by měla mít Fabia 1,4 TDi 59kW tlak v palivovém potrubí před vstupem ke vstřikům a popř. za podávacím čerpadlem u nádrže???
Motory PD mají v nádrži elektrické dopravní čerpadlo, které mírným přetlakem přivádí naftu z nádrže přes filtr do tandemového čerpadla. To je mechanické (spolu s vývěvou je ovládáno vačkovým hřídelem motoru) a od něho jde nafta ke sdruženým vstřikovačům do hlavy.
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
RENAULT Kadjar 1,33TCe 117kW automat (*2019)
RENAULT Kadjar 1,33TCe 117kW automat (*2019)
no vzhledem že bera něco kolem 10A tak to podávací zase tak malý přetlak dávat nebude...Marek77 píše:Motory PD mají v nádrži elektrické dopravní čerpadlo, které mírným přetlakem přivádí naftu z nádrže přes filtr do tandemového čerpadla. To je mechanické (spolu s vývěvou je ovládáno vačkovým hřídelem motoru) a od něho jde nafta ke sdruženým vstřikovačům do hlavy.
Přesně tak, to podávací čerpadlo dává jen mírný přetlak. Prakticky pouze pomáhá plnit systém, protože tandemové čerpadlo mívá někdy problém si naftu vytáhnout, zvláště pokud se systém zavzdušní. Tandemové čerpadlo dává 3,5 - 6 Bar podle otáček (v systému je redukční ventil, který nedovolí vyšší tlak).
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
RENAULT Kadjar 1,33TCe 117kW automat (*2019)
RENAULT Kadjar 1,33TCe 117kW automat (*2019)