octavia II 1,9 TDI 77kw netaha

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Transporter
Přispěvovatel
Příspěvky: 59
Registrován: 13 čer 2009, 15:02
Odpovědi: 0
Bydliště: Adelaide

Příspěvek od Transporter »

altea píše:taktéž zdar borci.
mám 2,0 tdi BKD a taky nejede ???
dřív jelo jak z praku, teď to jede taky, ale tak nějak těžce (+- o 1l větší spotřeba)
nové rozvody - 2x kontrola na přípravky
..ide ma z toho šĺak trafiť.... (wallbash)
Kolik mas najeto km, zkontroluj ventily a vacky, jestli jsi nepouzival spravny olej muzes je mit opotrebene. Taky bych zkontroloval air flow meter.
altea
Přispěvovatel
Příspěvky: 220
Registrován: 02 srp 2006, 20:51
Odpovědi: 0

Příspěvek od altea »

to transporter: 120000km +-
olej vždy max. 15000 km - VW 505,01
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

A vytočí se motor na místě na max.otáčky?Dává to plný plyn?Jak to chytá,teplé,studené?Není prasklá hadice u sání...?Je toho prostě víc...
nepropadat panice...
Martink
Přispěvovatel
Příspěvky: 59
Registrován: 02 úno 2008, 18:20
Odpovědi: 0
Bydliště: Slovakia BR

Příspěvek od Martink »

toci riadne startuje riadne a neni nikde nic prasknute lebo tlaci riadne...ja viem ze tam moze byt tych chyb vela ale ja som uz prezrel vsetko!!!
Peugeot 307 SW 2.0 HDi 100kw
Transporter
Přispěvovatel
Příspěvky: 59
Registrován: 13 čer 2009, 15:02
Odpovědi: 0
Bydliště: Adelaide

Příspěvek od Transporter »

altea píše:to transporter: 120000km +-
olej vždy max. 15000 km - VW 505,01
Mas VCDS (Vag-com) nebo podobne, jestli ne tak to by byl prvni krok najit nekoho kdo ma nejakou diagnostiku.
Jaky je twuj styl jizdy, nekdy staci to poradne projet.
Taky zkontroluj vzduchovy a palivovy filter (jestli jsi to uz neudelal), qualita nafty je tez dulezita.
Je motor standard nebo nejak modifikovany (chip, software), modifikovany motor by vyzadoval castejsi vymeny oleje nez 15,000km a lepsi olej nez VW505.01
altea
Přispěvovatel
Příspěvky: 220
Registrován: 02 srp 2006, 20:51
Odpovědi: 0

Příspěvek od altea »

je to po výměně všech filtrů
..že by stály za ... (LOL)
může to být? setkal se s tím někdo?
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

a co třeba váha vzduchu?
Transporter
Přispěvovatel
Příspěvky: 59
Registrován: 13 čer 2009, 15:02
Odpovědi: 0
Bydliště: Adelaide

Příspěvek od Transporter »

altea píše:je to po výměně všech filtrů
..že by stály za ... (LOL)
může to být? setkal se s tím někdo?
A nemas zanesene saci potrubi a intercooler?
misoVW
Aktivista
Příspěvky: 8061
Registrován: 24 říj 2007, 08:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Západné Slovensko, blízko PN

Příspěvek od misoVW »

aku mas spotrebu na volnobeh, ked je motor teply? kanal 15.....
Tiguan CBAB
Polaris 455 diesel 4x4
Harley Davidson V-rod
BMW R1200R
altea
Přispěvovatel
Příspěvky: 220
Registrován: 02 srp 2006, 20:51
Odpovědi: 0

Příspěvek od altea »

teď momentálně, po seřízení rozvodů přesně na přípravky mám spotřebu na volnoběh 0,4 l/h - jako před rozvodama
ale...
auto sice jede, ale tak nějak těžce (LOL)
může být váha KO?
měl jsem to u známého na VAGu a říkal, že prej váha dává dobře (noteeth) , ale to je tak všechno, co vím
altea
Přispěvovatel
Příspěvky: 220
Registrován: 02 srp 2006, 20:51
Odpovědi: 0

Příspěvek od altea »

jo a ještě...., když jedu s lehkou nohou, tak se dá ECO jet
ale když na to šlapu, tak to jede tak ztěžka a spotřeba jde dost nahoru (oproti dřív) - smozřejmě vím, že pokud to jede, tak za 7l jezdit nebudu (noteeth)
Uživatelský avatar
6danthe6
Sběrač informací
Příspěvky: 26
Registrován: 24 čer 2009, 12:25
Odpovědi: 0
Bydliště: Piešťany

Příspěvek od 6danthe6 »

citali ste co pisal turbo mu zacina tahat od 2500otacok to nie trosku divne ved to ma zacat skor ne?to preto sa mu moze zdat ze to netaha ked ti nezapne vcas turbo tak to nejde.ne? (hm)
Vašek Žabenský
Sběrač informací
Příspěvky: 49
Registrován: 21 čer 2013, 11:40
Odpovědi: 0

Příspěvek od Vašek Žabenský »

Já mám Octavu 2 1,9 TDI PD motor BJB 180tkm před dvěma lety jsem to koupil a zjistili jsme že to jede tak na 70procent výkonu a spotřeba podle PP ukazuje o 2 litry víc než je realita.Vyměněno tandémové čerpadlo,Váčka,Hydrozdvihy,vyčištěný koš v nádrži,přetěsněny vstřiky,rozvody,zaslepený egr,veškeré filtry.Snad jsem nic nevynechal.Nicméně žádná změna jen po rovodech hydrech a váčce mi spotřeba stoupla ještě výš asi o litr.Trápím se s tím už necelé 2 roky a nikdo si s tím neví rady.Podotýkam že to nehulí škube a nejede.Do 3 tisíc to jakž takž jede pak jako když ho chytneš za prdel.Maximálka 160 až 180 ale to je zázrak.Po čipu to nejelo vubec asi málo štávy,ale nevím proč.Špatné teplé starty.
Uživatelský avatar
acryll
Přispěvovatel
Příspěvky: 729
Registrován: 05 srp 2011, 17:56
Odpovědi: 0
Bydliště: MT
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od acryll »

Vašek Žabenský píše:Já mám Octavu 2 1,9 TDI PD motor BJB...
a podávačka v nádrži?
powered by rb-digital.sk_____________
Vašek Žabenský
Sběrač informací
Příspěvky: 49
Registrován: 21 čer 2013, 11:40
Odpovědi: 0

Příspěvek od Vašek Žabenský »

Podávačka vrčí je Ok :D
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“