RADA Fmic
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Ohybal jsem tu prvni verzi co vedla skrz vystuhu... pak jsem dal kolena.. je to i pruznejsi a zas tolij jich tam neni ale naohybat to tak aby to slo v kuse... zadnej odpor hran...
Jednoznacne hlinik/dural nerez zbytecne tezkej a cena +- stejna... ale nekdo tady sehna kolena v nerezu...
Jednoznacne hlinik/dural nerez zbytecne tezkej a cena +- stejna... ale nekdo tady sehna kolena v nerezu...

RIP _ O1 - L&K- 159PS/388Nm by Reesha
Sharan II AUY - stand by
VW T2 Doka "wally" - 1,6/34kW - 1976 -- to 120 kW
Sharan II AUY - stand by
VW T2 Doka "wally" - 1,6/34kW - 1976 -- to 120 kW
-
- Aktivista
- Příspěvky: 7016
- Registrován: 16 bře 2006, 18:26
- Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)
Kolena v nerezu nejsou absolutne zadnej problem ... ale v hliniku ano (alespon pro me) 

TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by 
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
tak som dnes kúpil, hliníkovú ruru 60x1,4, ale nekalenú, chlapík v predajni mi tvrdil, že by to malo isť ohnúť po naplnení pieskom, zavretí a zahriati v mieste ohybu. že presne takto sa vyrábali barany volanty na bicykle a potom sa to kalilo. ešte musím zohnať nejaký prípravok okolo ktorého sa to ohne.
ak máte nejaký tip na prípravok, sem s ním
ak máte nejaký tip na prípravok, sem s ním
bývalka OI, ALH, ex taxík, 433 000, egr+kat off, PP764, GT1749VA, výfuck 63,5mm, FMIC, soft Profituning, 312x25 mm+232x9 mm, TT puky, bilstein B4, jednohmota+HDS, 167 PS/340NM
aktuálne šrotik po k...tovi Seat Alhambra AUY
aktuálne šrotik po k...tovi Seat Alhambra AUY
kde jsi prosím tu trubku koupil ??? kolik stála??? děkuju...puci píše:tak som dnes kúpil, hliníkovú ruru 60x1,4, ale nekalenú, chlapík v predajni mi tvrdil, že by to malo isť ohnúť po naplnení pieskom, zavretí a zahriati v mieste ohybu. že presne takto sa vyrábali barany volanty na bicykle a potom sa to kalilo. ešte musím zohnať nejaký prípravok okolo ktorého sa to ohne.
ak máte nejaký tip na prípravok, sem s ním

golf 4 TDI GTi...EGR off, Kat off, chip, IC .... 

kúpil som ju v Žiari nad Hronom v podnikovej predajni firmy Sapa. Normálne ale nekalené rúry nepredávajú, len chlapík hovoril, že im zostali z nejakej špeci objednávky. ináč by to musel vybavovať vo výrobe, aby dali nejaké nekalené bokom.
http://www.sapagroup.com/sk/Company-sit ... s/Kontakt/
a troj metrová dlžka stála necelých 10 eur.
http://www.sapagroup.com/sk/Company-sit ... s/Kontakt/
a troj metrová dlžka stála necelých 10 eur.
bývalka OI, ALH, ex taxík, 433 000, egr+kat off, PP764, GT1749VA, výfuck 63,5mm, FMIC, soft Profituning, 312x25 mm+232x9 mm, TT puky, bilstein B4, jednohmota+HDS, 167 PS/340NM
aktuálne šrotik po k...tovi Seat Alhambra AUY
aktuálne šrotik po k...tovi Seat Alhambra AUY
http://www.ferona.cz/cze/katalog/detail.php?id=20792petulka píše:kde jsi prosím tu trubku koupil ??? kolik stála??? děkuju...puci píše:tak som dnes kúpil, hliníkovú ruru 60x1,4, ale nekalenú, chlapík v predajni mi tvrdil, že by to malo isť ohnúť po naplnení pieskom, zavretí a zahriati v mieste ohybu. že presne takto sa vyrábali barany volanty na bicykle a potom sa to kalilo. ešte musím zohnať nejaký prípravok okolo ktorého sa to ohne.
ak máte nejaký tip na prípravok, sem s ním
RIP _ O1 - L&K- 159PS/388Nm by Reesha
Sharan II AUY - stand by
VW T2 Doka "wally" - 1,6/34kW - 1976 -- to 120 kW
Sharan II AUY - stand by
VW T2 Doka "wally" - 1,6/34kW - 1976 -- to 120 kW
děkuju moc...miš píše:http://www.ferona.cz/cze/katalog/detail.php?id=20792petulka píše:kde jsi prosím tu trubku koupil ??? kolik stála??? děkuju...puci píše:tak som dnes kúpil, hliníkovú ruru 60x1,4, ale nekalenú, chlapík v predajni mi tvrdil, že by to malo isť ohnúť po naplnení pieskom, zavretí a zahriati v mieste ohybu. že presne takto sa vyrábali barany volanty na bicykle a potom sa to kalilo. ešte musím zohnať nejaký prípravok okolo ktorého sa to ohne.
ak máte nejaký tip na prípravok, sem s ním

golf 4 TDI GTi...EGR off, Kat off, chip, IC .... 

Jo jo tam jsem se taky díval já jen, jestli není ještě něco levnějšího budu to spojovat jen těmi rovnými spojkami 75 mm dlouhými a taky budu určitě potřebovat i ty pružné spojky nebo je to zbytečné a kolena se pokusím ohýbat na ohýbačce stéto hliníkové trubky z ferony
http://www.ferona.cz/cze/katalog/detail.php?id=20792
můžete mi prosím vás potvrdit, jestli ty trubky půjdou ohnout do pravého uhlu tu trubku bych naplnil pískem a hořákem nahřál já se v těch slitinách nevyznám
http://www.ferona.cz/cze/katalog/detail.php?id=20792
můžete mi prosím vás potvrdit, jestli ty trubky půjdou ohnout do pravého uhlu tu trubku bych naplnil pískem a hořákem nahřál já se v těch slitinách nevyznám
urob to naopak, rovné diely použi hliník a kolená daj silikonové. ohýbanie hliníka som zisťoval kade možne a všetci mi tvrdia, že to nejde. ja som ešte uvažoval narezať trubku na uhly a povariť to do ohybov, ale aj tak to musí mať vôle aby nebolo pnutie.kkk píše:Jo jo tam jsem se taky díval já jen, jestli není ještě něco levnějšího budu to spojovat jen těmi rovnými spojkami 75 mm dlouhými a taky budu určitě potřebovat i ty pružné spojky nebo je to zbytečné a kolena se pokusím ohýbat na ohýbačce stéto hliníkové trubky z ferony
http://www.ferona.cz/cze/katalog/detail.php?id=20792
můžete mi prosím vás potvrdit, jestli ty trubky půjdou ohnout do pravého uhlu tu trubku bych naplnil pískem a hořákem nahřál já se v těch slitinách nevyznám
bývalka OI, ALH, ex taxík, 433 000, egr+kat off, PP764, GT1749VA, výfuck 63,5mm, FMIC, soft Profituning, 312x25 mm+232x9 mm, TT puky, bilstein B4, jednohmota+HDS, 167 PS/340NM
aktuálne šrotik po k...tovi Seat Alhambra AUY
aktuálne šrotik po k...tovi Seat Alhambra AUY
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 211
- Registrován: 15 bře 2008, 12:48
- Bydliště: Humenne, Kosice