Prosim o kontolu logu

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
jenki
Sběrač informací
Příspěvky: 32
Registrován: 09 úno 2006, 18:34
Odpovědi: 0

Prosim o kontolu logu

Příspěvek od jenki »

Zdravim,
prosim o kontrolu logu
http://leteckaposta.cz/587744867
Pravdepodobne to bude klasicky problem s naklapanim lopatiek na turbe. Vag hlasi chybu 17965 - Regulace plniciho tlaku Regulacni mez prekrocena. Chcem sa uistit ci musi turbo von, alebo to moze byt aj v niecom inom? Prosim poradte. Dik
Seat Toledo 1,9 TDi ASV
misoVW
Aktivista
Příspěvky: 8061
Registrován: 24 říj 2007, 08:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Západné Slovensko, blízko PN

Příspěvek od misoVW »

Toledo v podpise? To turbo tlaci uplne na maximum! Nevoz sa na tom, lebo ho poravis. Skus pri nastartovanom motore odpojit podtlak z turba, ci sa vrati regulacia naspat. Ak ano, chyba bude v N75, alebo zle zapojene hadicky. Ak nie, tak vycistit turbo.
Tiguan CBAB
Polaris 455 diesel 4x4
Harley Davidson V-rod
BMW R1200R
jenki
Sběrač informací
Příspěvky: 32
Registrován: 09 úno 2006, 18:34
Odpovědi: 0

Příspěvek od jenki »

Ano, ide o toledo v popise, je to r.v. 2001 ma 150tis km. Skusim teda odpojit hadicku od regulacie ci to funguje. Hadicky nemozu byt zle zapojene, lebo to predtym slapalo a nikto sa s tym nehral. Dam vediet ako to dopadlo. Dik
Seat Toledo 1,9 TDi ASV
Uživatelský avatar
Kornout
Aktivista
Příspěvky: 3097
Registrován: 23 led 2006, 21:21
Odpovědi: 0
Bydliště: šluknovský výběžek

Příspěvek od Kornout »

misoVW píše:Toledo v podpise? To turbo tlaci uplne na maximum! Nevoz sa na tom, lebo ho poravis. Skus pri nastartovanom motore odpojit podtlak z turba, ci sa vrati regulacia naspat. Ak ano, chyba bude v N75, alebo zle zapojene hadicky. Ak nie, tak vycistit turbo.
N75kou to nebude, regulace se vrátit může, ale jde o to, jakým způsobem.
Nejlepší je to, když ti to někdo nastartuje a ty na to budeš koukat, jak ta regulace leze, musí jít čistě. A nebo podtlakovou pumpu.
KTM 250 SX-F
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW :-D
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“