mechanické čerpadlo 2.5 TDi V6
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 208
- Registrován: 26 črc 2006, 09:35
- Bydliště: Praha 4
mechanické čerpadlo 2.5 TDi V6
Nevíte zda někdo dělá mechanické čerpadlo na tenhle motorek.
Případně kdo ?
Dík
Případně kdo ?
Dík
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 208
- Registrován: 26 črc 2006, 09:35
- Bydliště: Praha 4
mtdi
Hmm to je celkem pakárna. I když němčouři to maj hajzly a prodaj draho... S pár vychytávkama jako vše vodou chlazený (výfuk, turbo,IC) tak za to chtěj €24.500,-
Já se s 1.9mTDi i s výměníky vešel do 70.000,- Kč
http://www.vw-marine.de/cms/index.php?i ... detail]=20
http://www.vw-marine.de/cms/index.php?i ... 1[data]=20
A šlo by nějak ořezat RJ o hovadiny
stačilo by řídit vstřiky na základě otáček-polohy vačky.
Ostatně pokud někdo víte jak je čerpadlo zapojené. Uřídit se dají různé věci. A řídit délku vstřiku a načasování, není tak hrozné. Měl jsem jednočip a kolečko se zářezama na pincku
Mám totiž 1.9mTDI a jsem maximálně spokojenej. Známej potřebuje trochu víc kobyl.
Já se s 1.9mTDi i s výměníky vešel do 70.000,- Kč
http://www.vw-marine.de/cms/index.php?i ... detail]=20
http://www.vw-marine.de/cms/index.php?i ... 1[data]=20
A šlo by nějak ořezat RJ o hovadiny

Ostatně pokud někdo víte jak je čerpadlo zapojené. Uřídit se dají různé věci. A řídit délku vstřiku a načasování, není tak hrozné. Měl jsem jednočip a kolečko se zářezama na pincku

Mám totiž 1.9mTDI a jsem maximálně spokojenej. Známej potřebuje trochu víc kobyl.
- reesha
- Site Admin
- Příspěvky: 1269
- Registrován: 20 led 2006, 12:15
- Bydliště: Czech republic
- Kontaktovat uživatele:
Re: mtdi
V tom odkazu je ale 3.0TDI V6 common-rail, a ne 2.5 TDI V6.honzamares píše:Hmm to je celkem pakárna. I když němčouři to maj hajzly a prodaj draho... S pár vychytávkama jako vše vodou chlazený (výfuk, turbo,IC) tak za to chtěj €24.500,-
Já se s 1.9mTDi i s výměníky vešel do 70.000,- Kč
http://www.vw-marine.de/cms/index.php?i ... detail]=20
http://www.vw-marine.de/cms/index.php?i ... 1[data]=20
A šlo by nějak ořezat RJ o hovadinystačilo by řídit vstřiky na základě otáček-polohy vačky.
Ostatně pokud někdo víte jak je čerpadlo zapojené. Uřídit se dají různé věci. A řídit délku vstřiku a načasování, není tak hrozné. Měl jsem jednočip a kolečko se zářezama na pincku
Mám totiž 1.9mTDI a jsem maximálně spokojenej. Známej potřebuje trochu víc kobyl.
Pokud chceš mechanický čerpadlo na vodu, a 1.9 TDI je ti málo (http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?p=31471#31471), tak můžeš použít 2.5 TDI R5 motor (5ti válec v sérii až 150hp, lze předělat na mechanické čerpadlo)
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 208
- Registrován: 26 črc 2006, 09:35
- Bydliště: Praha 4
3.0
Máš recht to sem přehlíd je to 3L
v podobnem duchu ještě dělá motory volvo
http://www.volvo.com/volvopenta/global/ ... rd/d3-190/
a amíci
http://www.cmdmarine.com/recreationalsterndrives.html
To pro vás jen tak pro studijní účely
Já nad tím slintám 
v podobnem duchu ještě dělá motory volvo
http://www.volvo.com/volvopenta/global/ ... rd/d3-190/
a amíci
http://www.cmdmarine.com/recreationalsterndrives.html
To pro vás jen tak pro studijní účely


Já myslel mechanické čerpadlo že je ovládané lankem od pedálu a ne počítačem. Na mechanickém principu pracují všechna čerpadla, protože jsou ze železa. Jaký je mezi nimi rozdíl, by bylo na dlouhé vyprávění a možná bys to těžko pochopil, vem to tak, že je rozdíl v počtu vstřiků a do V6 má navíc svůj vlastní počítač v těle čerpadla.Čao.
-
- Aktivista
- Příspěvky: 1871
- Registrován: 02 dub 2006, 11:19
- Bydliště: třebíč
- Kontaktovat uživatele:
Ten landák má jakousy derivaci boscháckýho čerpadla a co třeba staré LT 2.4td. je to řadový šestiválec s mechanikou. tyhle motory se dávali i do starejch volvo 940.. to by byl slušnej základ. jinak s těma čerpadlama origo co jsou v 2.5tdi nic neuděláš. a jsou to pěkný mrchy. odcházi tan elektronika co je v hlavě toho čerpadla.
Passat B5 tdi, passat B4 tdi
BMW R1150GS
BMW R1150GS
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 208
- Registrován: 26 črc 2006, 09:35
- Bydliště: Praha 4
spolehlivost
Potřebuji spolehlivost takže původní padá. To stím z LT je dobbrý nápad. Teď jde o to aby tam šlo fyzicky uchytit a otáčet.
No pokud nevíte někdo o vyřešeném uspořádání, myslím že je to nad moje síly a možnosti.
Dík za názory a nápady.
No pokud nevíte někdo o vyřešeném uspořádání, myslím že je to nad moje síly a možnosti.
Dík za názory a nápady.
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 208
- Registrován: 26 črc 2006, 09:35
- Bydliště: Praha 4
mTDI
Včera jsem se bavil s člověkem co mi zařizovat to moje 1.9 mTDI k mé plné spokojenosti a tak říkal že by to řešil úpravou původního čerpadla s původní elektronikouv čerpadle jen malou řj. Toto řešení se mi trochu nelíbí z důvodu zůstatku jakékoliv elektroniky méně masivní než je startér ...
Uvidíme dál, třeba se někdo pochlubí že mu to běhá
Uvidíme dál, třeba se někdo pochlubí že mu to běhá

-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 208
- Registrován: 26 črc 2006, 09:35
- Bydliště: Praha 4