predstrik t4 2,5 tdi 75 kw

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
chuantoreno
Nováček
Příspěvky: 8
Registrován: 07 bře 2009, 18:58
Odpovědi: 0
Bydliště: dobřiš

predstrik t4 2,5 tdi 75 kw

Příspěvek od chuantoreno »

ahol nevi nekdo proc mi dost lita predvstrik rozpeti je 38,,,,61 mnereno na vagu v blokovejch hodnotach pri teplote motoru 86 stupnu diky predem martin
Zdeněk M
Aktivista
Příspěvky: 3589
Registrován: 28 dub 2008, 22:56
Odpovědi: 0
Bydliště: okres TC

Re: predstrik t4 2,5 tdi 75 kw

Příspěvek od Zdeněk M »

chuantoreno píše:ahol nevi nekdo proc mi dost lita predvstrik rozpeti je 38,,,,61 mnereno na vagu v blokovejch hodnotach pri teplote motoru 86 stupnu diky predem martin
Bud se ti to zavzdusnuje, nebo sou nekde draty naprd. Jak to líta,jako že motor beží, skace to tak že sekundu tam je 38 a pak 60 atak nebo jak. To by už bylo slyset i na motoru jak de chvílema tvrdejc. Chyta teplej a studenej dobre,nebo chyta studenej na h.... a to tak,že chytne jakoby na ctyri valce a pak se rozebehne na pet.
pafka
Aktivista
Příspěvky: 3359
Registrován: 15 úno 2006, 22:40
Odpovědi: 0

Příspěvek od pafka »

změř si tlaky ve válcích , a podívej se do měř. hodnot K13. kolik tam jde nafty, kolik to má najeto?
chuantoreno
Nováček
Příspěvky: 8
Registrován: 07 bře 2009, 18:58
Odpovědi: 0
Bydliště: dobřiš

Příspěvek od chuantoreno »

startuje dobre studeny i teply motor bezi na volnobeh lkidne okolo 1500-1700 ot jemne vybruje pri zahratem motoru jade do kopce na dalnici okolo 140-150 a jindy jakoby mne nekdo drzel za kouli motor najeto 235tkm nove rozvody vsechny kadky nova vaha vzduchu a nejake klepani u 4-5 valce jinak vse vpohode a kolik by to mnelo davat nafty v tom mnereni 13
sharik4x4
Aktivista
Příspěvky: 1566
Registrován: 06 srp 2006, 17:48
Odpovědi: 0
Bydliště: Litoměřice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od sharik4x4 »

uT4 pětiválec ten předvstřik vždycky lítá,většinou to má víc jak 200tkm a tak jsou tam už vůle.Já to mám taky a vše OK ,neřešit.Čtyřálce to nemaj tak rozlítaný ten předvstřik. :D
Oprava vyvažovacích hřídelí na 2,0TDI a jiné pomsty od VW Group,www.vyvazovaky.cz
chuantoreno
Nováček
Příspěvky: 8
Registrován: 07 bře 2009, 18:58
Odpovědi: 0
Bydliště: dobřiš

Příspěvek od chuantoreno »

a kde jsou ty vule v cerpadle
sharik4x4
Aktivista
Příspěvky: 1566
Registrován: 06 srp 2006, 17:48
Odpovědi: 0
Bydliště: Litoměřice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od sharik4x4 »

V čerpadle vůle nejsou,ale tenhle motor má rozvod motoru/pohon vačky/ v pravo a pohon vstřik.čerpadla vlevo.Takže dva samostatné řemeny,a tam vzniká ten rozptyl předvstřiku.Kdyby to mělo jeden řemen jako mají čtyřválce tak ten rozptyl nebude tak velký. :)
Mám nově udělaný rozvody a na diagramu mi to líta od min do max.Střed asi 4,5což je v pohodě.
Oprava vyvažovacích hřídelí na 2,0TDI a jiné pomsty od VW Group,www.vyvazovaky.cz
Zdeněk M
Aktivista
Příspěvky: 3589
Registrován: 28 dub 2008, 22:56
Odpovědi: 0
Bydliště: okres TC

Příspěvek od Zdeněk M »

sharik4x4 píše:V čerpadle vůle nejsou,ale tenhle motor má rozvod motoru/pohon vačky/ v pravo a pohon vstřik.čerpadla vlevo.Takže dva samostatné řemeny,a tam vzniká ten rozptyl předvstřiku.Kdyby to mělo jeden řemen jako mají čtyřválce tak ten rozptyl nebude tak velký. :)
Mám nově udělaný rozvody a na diagramu mi to líta od min do max.Střed asi 4,5což je v pohodě.
To klepaní ti delá tlacnej cep v podtlak pumpě. ;)
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“