Noví uživatelé prostudovat jako první! Vytvořený souhrn témat na často probírané dotazy.
Téma mohou zakládat jen moderátoři - pokud máte nápad, kontaktujte Reeshu, nebo Dukese
Vzhledem k nekonečnému trápení mnoha uživatelů včetne mě se ztrátou kopance (turbo efektu) v 1800ot/min, v mým případe na motoru AGR 66kw v O1, jsem našel tyto obrázky které popisují, sic jiný motor než AGR, ale principelně by to mohlo i nekomu pomoct.
Spolu s mými obrázky jsem dodal ješte podklady Tomas.cz čímž mu totuto cestou dekuji.
Následne bylo toto vlákno přefiltrováno odborníky z tohoto fora tak by mělo být vše v pořádku pokud náhodou neco nebude košer pak dejte vedet
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Je to zapojenie na tom prvom obrazku uplne koser? Pride mi to o cosi jednoduchsie oproti seriovemu zapojeniu co je v dielenskej prirucke alebo v etke... (hlavne to umiestnenie spatneho ventilu). Zaujima ma to, lebo mam software v RJ robeny bez EGR, tak som dal ventil N18 doprec a odpojil som suvisiace podtlakove vedenie... podla tejto schemy by to teda stacilo bez N18 takto:
Len pre upresnenie, tu je zapojenie z Etky (rovnake ako v DP):
pre porovnanie:
Octavia Combi 1.9TDI
Audi A2 1.4TDI Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
ten spatny ventil bol na obrazku premiestneny na moj popud ale Ladas mi to schvalil ..tak sme sa asi obaja sekli ked to ma byt inak.. povodne bol tusim za prvou rozbockou
Seat Cordoba 1.9 TDI,VKLR, Dbilas, HFLO-X, 12mm, 4bar MAP, FMIC,keramika
O III 2.0 TDI
PORSCHE 968 Targa
PORSCHE 944 TURBO S
Š1000MB 1967
zapojit to dle schematu od Subzera... zaslepit tu hadičku co vede do EGR klapky a puvodni odbočky (tečka) na N18 nahradit spojkama.
Ale pro odpojeni funkce EGR stačí jen zaslepit tu hadičku co vede do tý regulační banky na EGR klapce, pqk to přisávat vzduch od vyfuku nebude akorát nesmí být tak klapka už zaseklá (resp kooslá v otevřený poloze)
Chtel sem se zeptat nevite nekdo jestli ventil N75 z TDI 81kW treba z Octy by fungoval v A6 TDI 81kW (kod motoru AVG) je to v podstate ten samy motor a nechce se mi zbytecne platit u ND jen za "znacku" ...
Porad se mi stava ze mi padne cca. pred 4tis otackama vykon, pokud ihned uberu plyn tak vykon zas nabehne, v opacnem pripade staci na chvilku vypnout a zapnout motor klicem. Vaha byla memena hadicky kontrolovan vsechny ...