zkušenosti s Fordem sem s nimi :-))

..jak jezdit na Slunečnicový, Řepkový, Olivový a podobné oleje ... a nebo, jestli někdo ještě jezdí na naftu, tak o naftě :-) či bionaftě

Moderátoři: šulda, radluk, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
Kuba
Přispěvovatel
Příspěvky: 279
Registrován: 23 led 2006, 21:18
Odpovědi: 0

Příspěvek od Kuba »

No pokud tam dáš čerpadlo ź 1,9 TD, tak už výrazně výkon nezvýšíš. U nafťáku se výkon odvíjí od množství vzduchu ve válci t.j. od toho, jak jsi schopen jej naplnit, přičemž Ti samozřejmě mohutně pomáhá turbo. Ty se snažíš doladit výkon čerpadlem, takže musíš nastavit maximální dávkování paliva na čerpadle tak, aby to odpovídalo množství vzduchu ve válci. Zvyšování výkonu je pak limitovaný hranicí kouřivosti při plný zátěži motoru. Při "ekologickym" nastavení max.dávkování nafty na čerpadle motor při plný zátěži nekouří, má slušné emise ale nemá nejlepší výkon. Nejlepší je to zvednout tak, že Ti to při plnym kotli lehce kouří. Samozřejmě můžeš přidat "na ostro" že vzadu bude černo (noteeth) , sám uvidíš, jak ten motor bude táhnout jako bejk (noteeth) , ale to se myslim ani Tobě líbit nebude (noteeth)
VW BORA 1,9 TDI PD, 96 kW
Machča
Přispěvovatel
Příspěvky: 133
Registrován: 24 led 2006, 20:22
Odpovědi: 0
Bydliště: Panenský Týnec

Příspěvek od Machča »

kuba ja to tak mam a libi se mi to ale tem za mnou se to za deste moc nelibi taky jsem menil cerpadlo a neni tam LDA obohacovac (LOL)
BMW E53 M57D30 facelift, BMW E30 2,5 mTDS. Dacia Duster II 1.5 dci
Uživatelský avatar
dvorky1
Přispěvovatel
Příspěvky: 473
Registrován: 24 led 2006, 21:23
Odpovědi: 0

Příspěvek od dvorky1 »

jo máš určitě pravdu s tou kouřivostí, ale z tý 1,6 i když je naplno, tak nezačoudí. Takže si myslím, že to má ještě nějaký rezervy.Ta 1,6 čerpadlo má asi určitý maximální množství jaký dokáže dávkovat a 1,9 určitě ty hranice posune. Každopádně si myslím, že pokud by byl nějaký problém a nebo by to nesplnilo moje očekávání, tak se to čerpadlo dá zase dobře prodat. Mám teď možnost koupit 1,9 TD za 2 500,- a možná ho stáhnu na 2 000,- tak to není zas tak moc.

To Machča:
určitě zkus sehnat čerpadlo s tím obohacovačem, je to pak nebe a dudy. Motor má zátah jak hrom. Teď mi nabízel známej Sierru 1,8 TD Combi s papírama za 8 000,- Kč prej plně pojízdnou jen by chtěla trochu zkrášlit. No nemít Escorta tak jsem do ní šel, takhle jí musím nechat ležet ladem :-((.
Escort 1,6 D, Escort Combi 1,8 TD 66 Kw, BMW 525 TDS 104 KW,v současnosti Ford Galaxy 1,9 TDi 81 Kw, Galaxy 1,9 PD 85 Kw
Machča
Přispěvovatel
Příspěvky: 133
Registrován: 24 led 2006, 20:22
Odpovědi: 0
Bydliště: Panenský Týnec

Příspěvek od Machča »

dneska jsem tu trubicku zastkrtil a jede to odspoda docela dobre ale zase na petku to je nejaky zvadly navic mi zacalo chcat nafta ehm jestli se da rict tomu na co jezdim nafta (noteeth) .
Dvorky1: ja chci taky cerpadlo za takovou cenu :o)))
jo a nemas prosimte boschacky vstrikovace??
BMW E53 M57D30 facelift, BMW E30 2,5 mTDS. Dacia Duster II 1.5 dci
Uživatelský avatar
dvorky1
Přispěvovatel
Příspěvky: 473
Registrován: 24 led 2006, 21:23
Odpovědi: 0

Příspěvek od dvorky1 »

jakou cenu myslíš?? to 1,9 TD?? za 2 500,- to z 1,6 jsem koupil za 1 200,- a má prej ještě 2 kusy obyč bez turba ale to nevím kolik za ně bude chtít. JInak jsou nadšenci co neví co by si za něj řekli, ale měl jsem možnost z 1,7 TD z Astry za 2 500,- a to má taky mechanickou regulaci a LDA Obohacovač. pokud bys potřeboval poradit s montáží dej vědět na maila dvorky1@seznam.cz rád poradím pokud budu vědět.
Escort 1,6 D, Escort Combi 1,8 TD 66 Kw, BMW 525 TDS 104 KW,v současnosti Ford Galaxy 1,9 TDi 81 Kw, Galaxy 1,9 PD 85 Kw
Machča
Přispěvovatel
Příspěvky: 133
Registrován: 24 led 2006, 20:22
Odpovědi: 0
Bydliště: Panenský Týnec

Příspěvek od Machča »

kurna tady u nas nesezenu cerpadlo pod 3t no nevim jak z ty astry aby to nemelo vysoko do zlabu jako s timhle dneska jsem se presvedcil ze to zase az tak moc nejede jak bych si predstavoval proste to chce LDacko
BMW E53 M57D30 facelift, BMW E30 2,5 mTDS. Dacia Duster II 1.5 dci
Uživatelský avatar
radluk
Aktivista
Příspěvky: 1672
Registrován: 06 čer 2006, 22:38
Odpovědi: 0
Bydliště: Uherske Hradiste

,

Příspěvek od radluk »

(LOL)
Naposledy upravil(a) radluk dne 08 zář 2008, 09:53, celkem upraveno 1 x.
Uživatelský avatar
dvorky1
Přispěvovatel
Příspěvky: 473
Registrován: 24 led 2006, 21:23
Odpovědi: 0

cena čerpadla na Golfa

Příspěvek od dvorky1 »

To Radluk:
no nevím jaký bys přesně potřeboval. Já osobně bych za něj nedal víc jak 1 500. Ono záleží jak nutně ho kdo potřebuje. Myslím, že by tam pasovalo i z 1,8 D Escorta. To jsem jednou koupil i za 600 Kč :-)). Nevím jakej je v nich rozdíl pokud je to z 1,6 D nebo z 1,9 D. Celkem by mně to i zajímalo. Jestli je to v průměru vstřikovacích otvorů přímo ve vysokotlaké části??? nevíte někdo??. JInak dej vědět na maila pokud bys nutně potřeboval zkusím něco sehnat a nebo ti dám typ. Odkud jsi???
dvorky1@seznam.cz
Escort 1,6 D, Escort Combi 1,8 TD 66 Kw, BMW 525 TDS 104 KW,v současnosti Ford Galaxy 1,9 TDi 81 Kw, Galaxy 1,9 PD 85 Kw
Machča
Přispěvovatel
Příspěvky: 133
Registrován: 24 led 2006, 20:22
Odpovědi: 0
Bydliště: Panenský Týnec

Příspěvek od Machča »

Dvorky je vetsi pistek myslim ale z toho 1.8d by to mohlo pasnout
BMW E53 M57D30 facelift, BMW E30 2,5 mTDS. Dacia Duster II 1.5 dci
silver
Přispěvovatel
Příspěvky: 63
Registrován: 23 zář 2006, 09:11
Odpovědi: 0

Příspěvek od silver »

Zdravím, chcem sa niekoho spýtaľ na spotrebu jazdím na čistý RO na naftu som pred prerobením prešiel na 50l 800km a teraz na olej prejdem 600km. Väčšinou sa na nete uvádza že spotreba sa znížila, aké máte skúsenosti? A další problém mám že na mojom kombi mám celé 5dvere od oleja, známy mi povedal že mám bohatú zmes, len u nás v servise mi to nechcú urobiť že to nastavuje počítač podľa jazdy. Máte skúsenosti?
Ford Mondeo 1,8TD Lucas, 50:50 čistý+použitý RO,štart nafta, prestavba VT, oventrop,2x3cest ventil od 7/2006 po 10000km LUCAS KO, Lucas po GO 10000km 50:50 v zime , Posledných 10000km 100% olej
Hertzberger
Přispěvovatel
Příspěvky: 79
Registrován: 10 dub 2006, 21:11
Odpovědi: 0
Bydliště: Ostrava

Příspěvek od Hertzberger »

Jaké čerpadlo mi doporučíte do Sierrky 2,3D? Cena kolem 2000 kč by byla super. Originál bosche co tám dával ford nemůžu sehnat. Takže jde mi hlavně o to z jakého auta, z jakého obsahu atd.. Hlavně ať tam pásne bez úprav. Díky.
Ford Sierra 2.3DX, r.v.87 a jedna 21053
bobyd
Přispěvovatel
Příspěvky: 650
Registrován: 25 úno 2006, 18:20
Odpovědi: 0

Příspěvek od bobyd »

to silver mas urcite dostatecnou teplotu oleje? dokud jsem jezdil na nepredehrivany fritak mel jsem stejne problemy
Sharan 1.9 TDI 96 kw GOAL
OVCE 2.0 TDI 103 kw BKD
silver
Přispěvovatel
Příspěvky: 63
Registrován: 23 zář 2006, 09:11
Odpovědi: 0

Příspěvek od silver »

V lete som mal pripojený digitálny teplomer so sondou pred čerpadlom a teplota sa pohybovala od65 do 75 °C v horúčavách to vyšlo až na 85°C, ale teraz nemám ako odmerať teplotu, možno mi niekto poradí či sa dá neikde kúpiť niečo čím to môžem zmerať. Prikladám scému zapojenia.Obrázek[/list]
Ford Mondeo 1,8TD Lucas, 50:50 čistý+použitý RO,štart nafta, prestavba VT, oventrop,2x3cest ventil od 7/2006 po 10000km LUCAS KO, Lucas po GO 10000km 50:50 v zime , Posledných 10000km 100% olej
Radim205D
Přispěvovatel
Příspěvky: 975
Registrován: 19 kvě 2006, 06:36
Odpovědi: 0
Bydliště: Havířov

Příspěvek od Radim205D »

3 cidlovy teplomer http://www.czechcomputer.cz/product.jsp?artno=26812
je ale potreba mit stabilizovanych 5V ( autonabijecka tel. Nokia :) )
Obrázek

nebo multimetr s merenim teploty v baleni s 1ks. sondy: http://www.conrad.cz/digitalni-multimetr-vc140+dp63353/
Obrázek
E91 N52B30 :)
Uživatelský avatar
Zdenda
Přispěvovatel
Příspěvky: 239
Registrován: 25 led 2006, 16:29
Odpovědi: 0
Bydliště: Plzeň

Příspěvek od Zdenda »

ten Radimovo vodkaz mi ňák nefunguje - tady je muj a lepší :D ,http://www.alza.cz/eurocase-cerny-panel ... d45502.htm jinak je to to samý. Má to vstupy na 6V a 12V, ale potřeba je jen jeden z nich, teď už jsem zapomněl kterej - každopádně stabilizovat musíš voba, páč i na autě máš voltů spíš 14 než 12.
Nabíječku kupovat nemusíš, v každý prodejně s elektro součástkama se prodává tzv. stabilizátor napětí, jsou pro všechny možný voltáže, tj. i pro 5 a 12V. Je to takovej šváb se 3 nožičkama, stojí to pár korun a zapojení je primitivní.
VW Passat 1.6 TD, motor CY, r.v. 1987
VW Passat 1.9 TDI, motor AFN, 1996
Ford Mondeo 1.8 TDCI, 2007
Odpovědět

Zpět na „Jak se jezdí na rostlinu, nebo i na naftu“