No pokud tam dáš čerpadlo ź 1,9 TD, tak už výrazně výkon nezvýšíš. U nafťáku se výkon odvíjí od množství vzduchu ve válci t.j. od toho, jak jsi schopen jej naplnit, přičemž Ti samozřejmě mohutně pomáhá turbo. Ty se snažíš doladit výkon čerpadlem, takže musíš nastavit maximální dávkování paliva na čerpadle tak, aby to odpovídalo množství vzduchu ve válci. Zvyšování výkonu je pak limitovaný hranicí kouřivosti při plný zátěži motoru. Při "ekologickym" nastavení max.dávkování nafty na čerpadle motor při plný zátěži nekouří, má slušné emise ale nemá nejlepší výkon. Nejlepší je to zvednout tak, že Ti to při plnym kotli lehce kouří. Samozřejmě můžeš přidat "na ostro" že vzadu bude černo , sám uvidíš, jak ten motor bude táhnout jako bejk , ale to se myslim ani Tobě líbit nebude
jo máš určitě pravdu s tou kouřivostí, ale z tý 1,6 i když je naplno, tak nezačoudí. Takže si myslím, že to má ještě nějaký rezervy.Ta 1,6 čerpadlo má asi určitý maximální množství jaký dokáže dávkovat a 1,9 určitě ty hranice posune. Každopádně si myslím, že pokud by byl nějaký problém a nebo by to nesplnilo moje očekávání, tak se to čerpadlo dá zase dobře prodat. Mám teď možnost koupit 1,9 TD za 2 500,- a možná ho stáhnu na 2 000,- tak to není zas tak moc.
To Machča:
určitě zkus sehnat čerpadlo s tím obohacovačem, je to pak nebe a dudy. Motor má zátah jak hrom. Teď mi nabízel známej Sierru 1,8 TD Combi s papírama za 8 000,- Kč prej plně pojízdnou jen by chtěla trochu zkrášlit. No nemít Escorta tak jsem do ní šel, takhle jí musím nechat ležet ladem (.
Escort 1,6 D, Escort Combi 1,8 TD 66 Kw, BMW 525 TDS 104 KW,v současnosti Ford Galaxy 1,9 TDi 81 Kw, Galaxy 1,9 PD 85 Kw
dneska jsem tu trubicku zastkrtil a jede to odspoda docela dobre ale zase na petku to je nejaky zvadly navic mi zacalo chcat nafta ehm jestli se da rict tomu na co jezdim nafta .
Dvorky1: ja chci taky cerpadlo za takovou cenu )))
jo a nemas prosimte boschacky vstrikovace??
BMW E53 M57D30 facelift, BMW E30 2,5 mTDS. Dacia Duster II 1.5 dci
jakou cenu myslíš?? to 1,9 TD?? za 2 500,- to z 1,6 jsem koupil za 1 200,- a má prej ještě 2 kusy obyč bez turba ale to nevím kolik za ně bude chtít. JInak jsou nadšenci co neví co by si za něj řekli, ale měl jsem možnost z 1,7 TD z Astry za 2 500,- a to má taky mechanickou regulaci a LDA Obohacovač. pokud bys potřeboval poradit s montáží dej vědět na maila dvorky1@seznam.cz rád poradím pokud budu vědět.
Escort 1,6 D, Escort Combi 1,8 TD 66 Kw, BMW 525 TDS 104 KW,v současnosti Ford Galaxy 1,9 TDi 81 Kw, Galaxy 1,9 PD 85 Kw
kurna tady u nas nesezenu cerpadlo pod 3t no nevim jak z ty astry aby to nemelo vysoko do zlabu jako s timhle dneska jsem se presvedcil ze to zase az tak moc nejede jak bych si predstavoval proste to chce LDacko
BMW E53 M57D30 facelift, BMW E30 2,5 mTDS. Dacia Duster II 1.5 dci
To Radluk:
no nevím jaký bys přesně potřeboval. Já osobně bych za něj nedal víc jak 1 500. Ono záleží jak nutně ho kdo potřebuje. Myslím, že by tam pasovalo i z 1,8 D Escorta. To jsem jednou koupil i za 600 Kč ). Nevím jakej je v nich rozdíl pokud je to z 1,6 D nebo z 1,9 D. Celkem by mně to i zajímalo. Jestli je to v průměru vstřikovacích otvorů přímo ve vysokotlaké části??? nevíte někdo??. JInak dej vědět na maila pokud bys nutně potřeboval zkusím něco sehnat a nebo ti dám typ. Odkud jsi??? dvorky1@seznam.cz
Escort 1,6 D, Escort Combi 1,8 TD 66 Kw, BMW 525 TDS 104 KW,v současnosti Ford Galaxy 1,9 TDi 81 Kw, Galaxy 1,9 PD 85 Kw
Zdravím, chcem sa niekoho spýtaľ na spotrebu jazdím na čistý RO na naftu som pred prerobením prešiel na 50l 800km a teraz na olej prejdem 600km. Väčšinou sa na nete uvádza že spotreba sa znížila, aké máte skúsenosti? A další problém mám že na mojom kombi mám celé 5dvere od oleja, známy mi povedal že mám bohatú zmes, len u nás v servise mi to nechcú urobiť že to nastavuje počítač podľa jazdy. Máte skúsenosti?
Ford Mondeo 1,8TD Lucas, 50:50 čistý+použitý RO,štart nafta, prestavba VT, oventrop,2x3cest ventil od 7/2006 po 10000km LUCAS KO, Lucas po GO 10000km 50:50 v zime , Posledných 10000km 100% olej
Jaké čerpadlo mi doporučíte do Sierrky 2,3D? Cena kolem 2000 kč by byla super. Originál bosche co tám dával ford nemůžu sehnat. Takže jde mi hlavně o to z jakého auta, z jakého obsahu atd.. Hlavně ať tam pásne bez úprav. Díky.
V lete som mal pripojený digitálny teplomer so sondou pred čerpadlom a teplota sa pohybovala od65 do 75 °C v horúčavách to vyšlo až na 85°C, ale teraz nemám ako odmerať teplotu, možno mi niekto poradí či sa dá neikde kúpiť niečo čím to môžem zmerať. Prikladám scému zapojenia.[/list]
Ford Mondeo 1,8TD Lucas, 50:50 čistý+použitý RO,štart nafta, prestavba VT, oventrop,2x3cest ventil od 7/2006 po 10000km LUCAS KO, Lucas po GO 10000km 50:50 v zime , Posledných 10000km 100% olej
ten Radimovo vodkaz mi ňák nefunguje - tady je muj a lepší ,http://www.alza.cz/eurocase-cerny-panel ... d45502.htm jinak je to to samý. Má to vstupy na 6V a 12V, ale potřeba je jen jeden z nich, teď už jsem zapomněl kterej - každopádně stabilizovat musíš voba, páč i na autě máš voltů spíš 14 než 12.
Nabíječku kupovat nemusíš, v každý prodejně s elektro součástkama se prodává tzv. stabilizátor napětí, jsou pro všechny možný voltáže, tj. i pro 5 a 12V. Je to takovej šváb se 3 nožičkama, stojí to pár korun a zapojení je primitivní.
VW Passat 1.6 TD, motor CY, r.v. 1987
VW Passat 1.9 TDI, motor AFN, 1996
Ford Mondeo 1.8 TDCI, 2007