Octavia 99 - řízení.. Vyřešeno
Moderátoři: šulda, Moderátoři
měl jsem ted na dílně golfa IV kombajna a dělalo mu to podobné,křuplo to vždy při rozjezdu dopředu nebo dozadu anebo při zatočením volantem a byl to spodní silentblok motoru(co vede od nápravnice do převodovky)...vyměnil jsem ho a je klid...pan spokojeně odjel na dovolenou...jen nápad,neříkám,že to tím vyřešíte
Já teď řeším problém, dojíždím na křižovatce a jak brzdím tak cvak, dělá to jen v momentech kdy jde brzda do akce a pak při rozjezdu to jakoby odcvakne zpátky. Dneska jsem si všimnul že to samý cvakání se ozývá když točím kolama z plnýho rejdu zase do plnýho.
Humlík říkal že asi ložisko uložení tlumiče tak uvidím až to rozeberu.
Humlík říkal že asi ložisko uložení tlumiče tak uvidím až to rozeberu.
To cvakaní sem taky řesil, po každý necím jiným, volná desticka, vodicí cepy trmenu vymletý,celej trmen volnej, a naposled co sou perka na desce tak je nekdo vylomil a dal bez nihTomas.cz píše:Já teď řeším problém, dojíždím na křižovatce a jak brzdím tak cvak, dělá to jen v momentech kdy jde brzda do akce a pak při rozjezdu to jakoby odcvakne zpátky. Dneska jsem si všimnul že to samý cvakání se ozývá když točím kolama z plnýho rejdu zase do plnýho.
Humlík říkal že asi ložisko uložení tlumiče tak uvidím až to rozeberu.

tak dneska sem byl v servisu a lítaly kolem toho tři opraváři a nebyly z toho vubec moudrý. přišlo se na to že to dělá jen v jednomúhlu rejdu a dopředu když popojedu tak to křupne a dozadu taky. asi o 2 otáčky přibližně. zítra to tam nechám tak snad přijde rozuzlení ale zhoršuje se to a už se začínám bát.... 

Octavia TDI 81KW 1999 AHF
tak problém je vyřešen. po dlouhém zkoumání a bádání se přišlo na to že to dělalo ložiško který mělo vůli v těhlici. jak se dali kola do rejdu tak se spříčilo a cuklo a to bylo to křupnutí. ta vůle nebyla nijak veliká proto se to jen tak nedalo poznat ale křupnutí solidní, jinak nová těhlice s lložiskem a nábojem 3000,- plus práce no něco to stálo ale je to vyřešený. jinak před měsícem mi měnili právě to ložisko a tak to bud špatně nalisovali nebo ta těhlice už byla volná a ¨naládovali to tam. tak pozor na to.
Octavia TDI 81KW 1999 AHF
u mě pořád nevyřešeno, ani výměnou kloubu
. A dělá mi to při rychlým rozjezdu, při prudkým brždění a taky jsem zjistil, že když trochu víc říznu zatáčku, tak to taky křupne, tak já už nevim.. :/ A vlivem možná toho mi to dělá to, že když brzdim, tak mě to někdy hází volantem a někdy ne, nechápu to a už mě to nebaví .)

VW Passat B7 2.0TDI CR DSG 2015 stock.
Tak řešim podobnej problém pročetl jsem tu všechno na fóru a okruh podezdřelejch je pořád velkej. Opravdu hlasitý křupnutí se ozve vždy když s rejdem couvam od baraku trvá to už přes rok a ta rána už se někdy ozve i když razantně zatočim při odbočování. Je to jasně levý přední kolo.
Můžu vyloučit spodní čep, siilentbloky ramene a stabilizatoru, ložisko tlumiče i kola, vše měněno poslední tři roky a pružina prasklá neni.
Tady na fóru jsou dvě stejný témata s řešením jednou homokineťák a tady volné ložisko v těhlici. Ale nabízí se i hřeben řízení nebo kloub na něm k řídící tyči.
Nerad měnim věci zbytečně a vůbec nevim jak něco takovýho simulovat a přitom bejt pod autem. STK je oničem tam sem byl v zimě.
Můžu vyloučit spodní čep, siilentbloky ramene a stabilizatoru, ložisko tlumiče i kola, vše měněno poslední tři roky a pružina prasklá neni.
Tady na fóru jsou dvě stejný témata s řešením jednou homokineťák a tady volné ložisko v těhlici. Ale nabízí se i hřeben řízení nebo kloub na něm k řídící tyči.
Nerad měnim věci zbytečně a vůbec nevim jak něco takovýho simulovat a přitom bejt pod autem. STK je oničem tam sem byl v zimě.
....320cd