vynechávání chodu turba

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
chobino
Nováček
Příspěvky: 2
Odpovědi: 0
Registrován: 01 srp 2009, 13:01

vynechávání chodu turba

Příspěvek od chobino »

Ahoj, prosím Vás o radu, mám Octavii I, 1,9 tdi, AGR a poslední dobou se mi stává, že při cca 2800 otáčkách mi přestane jít turbo, dramaticky poklesne výkon a do doby, dokud auto nechcípnu a znovu nenastertuji tak turbo nejde. Po nastartování se turbo zase chytne. Můžete mi prosím poradit, co by s tím mohlo být? Já předpokládám, že asi ten ovládací elektromagnetický ventil, aled radši si nechám poradit. Díky za odpověď.
horvi001
Přispěvovatel
Příspěvky: 75
Odpovědi: 0
Registrován: 08 kvě 2008, 16:26

Příspěvek od horvi001 »

daj si v pravo hore hledat a uvidis na 100% najdes riesenie tvojho problemu :-)
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

jj, začal bych tou N75
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14435
Odpovědi: 0
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

tak tak, tady nejběžnější závada, ještě bych vyměnil hadičky, kolikrát bývaj ještě původní.
Uživatelský avatar
1pavel
Aktivista
Příspěvky: 2166
Odpovědi: 0
Registrován: 01 pro 2007, 15:07
Bydliště: Pardubice

Příspěvek od 1pavel »

týjo Huml ty máš výdrž to je po miliontý prvý ?
G4 ARL chip Reesha , turbo - Oleg turbopower (2,... bar )
140 KW 435 nm ( na ježdění do práce ideál )( bude na prodej )
A5 3.0 TDI 210 KW pracovní
škoda 120 L zábava
G7 GTD náhrada za G4
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“