Na co si dát pozor, výměna rozvodů PD?

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14450
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

To jde automaticky na všechny TDi PD? Je to určo dobrý jako kontrola :)
Uživatelský avatar
live69
Aktivista
Příspěvky: 2437
Registrován: 11 říj 2008, 11:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Tábor

Příspěvek od live69 »

OI TDI PD 4x4 COMBI, 312/260, TT, VB,PP 1043,FMIC,HDS,FMH ,HP-sporting,17 SPIDER,D5WSC-TP5, 193/421 PRODÁNO :-)
T5 TRANSPORTER 1,9PD,
CBR 1000RR
ZAJÍMÁM SE O BUDOUCNOST, PROTOŽE V NÍ HODLÁM STRÁVIT ZBYTEK ŽIVOTA.
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

Tomas.cz píše:To jde automaticky na všechny TDi PD? Je to určo dobrý jako kontrola :)
jj, je to v podstatě na všechny typy, 16V musím ještě prověřit, jelikož vstřiky jsou od výfuku a snímač je na sací vačce, jinak pokud má někdo VAG, není v podstatě přípravků potřeba, stačí to udělat na svoje rysky a pak doladit VAGem a je to nejpřesnějc jak to může být, jelikož i na ty pří pravky to vždycky není 100% a to se člověk snaží jak chce ;)
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14450
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

Tak se na tu 16v podívej to mě zajímá, budu v brzku na jedný dělat rozvody a asi i setrvák u DSG už mlátí.
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

no vidím to tak, tu výfukovou nepovolovat nebo na kolík a tu sací nastavit přes VAG, jelikož u nastavení přes VAG se vlastně jedná o synchronizaci snímače kliky a vačky, takže logicky když je snímač na sací, můžes sesynchronizovat jen tu sací
Uživatelský avatar
Zajic
Přispěvovatel
Příspěvky: 113
Registrován: 05 pro 2006, 13:18
Odpovědi: 0
Bydliště: Vrané nad Vltavou

Příspěvek od Zajic »

Ahoj, jsem čerstvě po rozvodech, tak jsem na to ze zvědavosti mrknul. Rozsah je -3..+3 a mě tam hodnota kolísá mezi -1,6 až -2,2. Mohlo by to být lepší že, ale v pohodě, nebo pořešit? Když už odchylka, je lepší spíš do mínusu nebo do plusu?
Dík Zajíc.
Alhambra 1.9 TDI PD 85kW
jordee_23
Aktivista
Příspěvky: 1699
Registrován: 21 črc 2007, 08:06
Odpovědi: 0
Bydliště: ba-lm-Hu :s)

Příspěvek od jordee_23 »

Huml píše:no vidím to tak, tu výfukovou nepovolovat nebo na kolík a tu sací nastavit přes VAG, jelikož u nastavení přes VAG se vlastně jedná o synchronizaci snímače kliky a vačky, takže logicky když je snímač na sací, můžes sesynchronizovat jen tu sací
kde a ako to presne skontrolujem a doladim ?
GIV var asz 4mot upraveny
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

Zajic píše:Ahoj, jsem čerstvě po rozvodech, tak jsem na to ze zvědavosti mrknul. Rozsah je -3..+3 a mě tam hodnota kolísá mezi -1,6 až -2,2. Mohlo by to být lepší že, ale v pohodě, nebo pořešit? Když už odchylka, je lepší spíš do mínusu nebo do plusu?
Dík Zajíc.
-1,6-2,2 už je moc, když to stáhneš na 0 klesne ti spotřeba o 0,5-1l nafty
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14450
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

Ono se to stejně asi časem rozladí až se řemen mírně natáhne?
Uživatelský avatar
Zajic
Přispěvovatel
Příspěvky: 113
Registrován: 05 pro 2006, 13:18
Odpovědi: 0
Bydliště: Vrané nad Vltavou

Příspěvek od Zajic »

Pane Huml, děkuji za odpověď i když mě nepotěšila.
Nechce se mi to už nikam dávat, zkusil bych to sám. Stačí jen povolit ty 3 šrouby na vačce a cuknout s tím při napnutým řemenu? Nebo musím povolit taky napínák? Když mám tu odchylku v mínusu tak kterým směrem?
Sorry za LAMA-dotazy, nejsem automechanik, práce na autě je pro mě jen dobrá relaxace.
Dík Zajíc
Alhambra 1.9 TDI PD 85kW
Uživatelský avatar
live69
Aktivista
Příspěvky: 2437
Registrován: 11 říj 2008, 11:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Tábor

Příspěvek od live69 »

mě to ukazuje O a když tomu naložim tak tam skočí -0,6 a žere to tak kolem sedmičky :) dlouhodobej pruměr dálka kolem šestky
OI TDI PD 4x4 COMBI, 312/260, TT, VB,PP 1043,FMIC,HDS,FMH ,HP-sporting,17 SPIDER,D5WSC-TP5, 193/421 PRODÁNO :-)
T5 TRANSPORTER 1,9PD,
CBR 1000RR
ZAJÍMÁM SE O BUDOUCNOST, PROTOŽE V NÍ HODLÁM STRÁVIT ZBYTEK ŽIVOTA.
Uživatelský avatar
MirekX
Aktivista
Příspěvky: 4716
Registrován: 24 led 2006, 18:27
Odpovědi: 0
Bydliště: Týniště nad Orlicí

Příspěvek od MirekX »

mě to ukazovalo 1,1 až 1,6, tak jsem to naladil na nulu a jsem zvědav, zatím nic nepozoiruju, uvidíme spotřebu, ale na volnoběh je stejná :)
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru. :) KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS (noteeth)
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

při mínusových hodnotách to ukazuje víc(palubák) při plusových míň(ale hodně lidí si stežuje, že to žere víc i v reálu, údajně, každopádně každej to řeší hodně podle palubáku), když je mínus, je potřeba povolit ty 3 šrouby(rozvody nechat napnutý) a pootočit proti směru otáčení(ručiček) u plusových hodnot opačně, každopádně bez zbytečných polemik o spotřebě, správně z fabriky je to na 0, jinak k tomu vytažení řemenu, na to bych moc nespolíhal, řekl bych že natažení na konci jeho životnosti není větší jak 0,5°, myslím změnu hodnoty ve VAGu ;)
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14450
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

To já tak ze zvědavosti :)

Každopádně když z fabriky je tam 0 tak tím člověk nic nemůže splést.
Uživatelský avatar
skoda405
Přispěvovatel
Příspěvky: 345
Registrován: 25 led 2006, 00:11
Odpovědi: 0
Bydliště: PD

Příspěvek od skoda405 »

Huml píše:při mínusových hodnotách to ukazuje víc(palubák) při plusových míň(ale hodně lidí si stežuje, že to žere víc i v reálu, údajně, každopádně každej to řeší hodně podle palubáku), když je mínus, je potřeba povolit ty 3 šrouby(rozvody nechat napnutý) a pootočit proti směru otáčení(ručiček) u plusových hodnot opačně, každopádně bez zbytečných polemik o spotřebě, správně z fabriky je to na 0, jinak k tomu vytažení řemenu, na to bych moc nespolíhal, řekl bych že natažení na konci jeho životnosti není větší jak 0,5°, myslím změnu hodnoty ve VAGu ;)
Ano toto potvrdzujem bol som v Brne u pana Humla a mal som to na mojom PD 96KW po rozvodoch posrate uplne v minuse spotreba volnobeh 0.9l-1.0l.Pan Huml to nadstavil na 0 a ustalilo sa na 0,7l -0,8l.a zerie aj podla palubaku menej.Takze este raz dakujem.A vazim si ze niekto nieco take poradi byvam v dost velkom meste ale zdejsi majstri to ani netusia :P
toledo sport TDI PD upravy rok2009:kat off.
opel astra TDS


Yamaha FZ6S
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“