
Na co si dát pozor, výměna rozvodů PD?
Moderátoři: šulda, Moderátoři
jo to je vonoTomas.cz píše:http://www.ahprofi.cz/sada-na-nastaveni ... ani-motoru

OI TDI PD 4x4 COMBI, 312/260, TT, VB,PP 1043,FMIC,HDS,FMH ,HP-sporting,17 SPIDER,D5WSC-TP5, 193/421 PRODÁNO 
T5 TRANSPORTER 1,9PD,
CBR 1000RR
ZAJÍMÁM SE O BUDOUCNOST, PROTOŽE V NÍ HODLÁM STRÁVIT ZBYTEK ŽIVOTA.

T5 TRANSPORTER 1,9PD,
CBR 1000RR
ZAJÍMÁM SE O BUDOUCNOST, PROTOŽE V NÍ HODLÁM STRÁVIT ZBYTEK ŽIVOTA.
jj, je to v podstatě na všechny typy, 16V musím ještě prověřit, jelikož vstřiky jsou od výfuku a snímač je na sací vačce, jinak pokud má někdo VAG, není v podstatě přípravků potřeba, stačí to udělat na svoje rysky a pak doladit VAGem a je to nejpřesnějc jak to může být, jelikož i na ty pří pravky to vždycky není 100% a to se člověk snaží jak chceTomas.cz píše:To jde automaticky na všechny TDi PD? Je to určo dobrý jako kontrola

kde a ako to presne skontrolujem a doladim ?Huml píše:no vidím to tak, tu výfukovou nepovolovat nebo na kolík a tu sací nastavit přes VAG, jelikož u nastavení přes VAG se vlastně jedná o synchronizaci snímače kliky a vačky, takže logicky když je snímač na sací, můžes sesynchronizovat jen tu sací
GIV var asz 4mot upraveny
-1,6-2,2 už je moc, když to stáhneš na 0 klesne ti spotřeba o 0,5-1l naftyZajic píše:Ahoj, jsem čerstvě po rozvodech, tak jsem na to ze zvědavosti mrknul. Rozsah je -3..+3 a mě tam hodnota kolísá mezi -1,6 až -2,2. Mohlo by to být lepší že, ale v pohodě, nebo pořešit? Když už odchylka, je lepší spíš do mínusu nebo do plusu?
Dík Zajíc.
Pane Huml, děkuji za odpověď i když mě nepotěšila.
Nechce se mi to už nikam dávat, zkusil bych to sám. Stačí jen povolit ty 3 šrouby na vačce a cuknout s tím při napnutým řemenu? Nebo musím povolit taky napínák? Když mám tu odchylku v mínusu tak kterým směrem?
Sorry za LAMA-dotazy, nejsem automechanik, práce na autě je pro mě jen dobrá relaxace.
Dík Zajíc
Nechce se mi to už nikam dávat, zkusil bych to sám. Stačí jen povolit ty 3 šrouby na vačce a cuknout s tím při napnutým řemenu? Nebo musím povolit taky napínák? Když mám tu odchylku v mínusu tak kterým směrem?
Sorry za LAMA-dotazy, nejsem automechanik, práce na autě je pro mě jen dobrá relaxace.
Dík Zajíc
Alhambra 1.9 TDI PD 85kW
mě to ukazuje O a když tomu naložim tak tam skočí -0,6 a žere to tak kolem sedmičky
dlouhodobej pruměr dálka kolem šestky

OI TDI PD 4x4 COMBI, 312/260, TT, VB,PP 1043,FMIC,HDS,FMH ,HP-sporting,17 SPIDER,D5WSC-TP5, 193/421 PRODÁNO 
T5 TRANSPORTER 1,9PD,
CBR 1000RR
ZAJÍMÁM SE O BUDOUCNOST, PROTOŽE V NÍ HODLÁM STRÁVIT ZBYTEK ŽIVOTA.

T5 TRANSPORTER 1,9PD,
CBR 1000RR
ZAJÍMÁM SE O BUDOUCNOST, PROTOŽE V NÍ HODLÁM STRÁVIT ZBYTEK ŽIVOTA.
mě to ukazovalo 1,1 až 1,6, tak jsem to naladil na nulu a jsem zvědav, zatím nic nepozoiruju, uvidíme spotřebu, ale na volnoběh je stejná 

Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru.
KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS 


při mínusových hodnotách to ukazuje víc(palubák) při plusových míň(ale hodně lidí si stežuje, že to žere víc i v reálu, údajně, každopádně každej to řeší hodně podle palubáku), když je mínus, je potřeba povolit ty 3 šrouby(rozvody nechat napnutý) a pootočit proti směru otáčení(ručiček) u plusových hodnot opačně, každopádně bez zbytečných polemik o spotřebě, správně z fabriky je to na 0, jinak k tomu vytažení řemenu, na to bych moc nespolíhal, řekl bych že natažení na konci jeho životnosti není větší jak 0,5°, myslím změnu hodnoty ve VAGu 

Ano toto potvrdzujem bol som v Brne u pana Humla a mal som to na mojom PD 96KW po rozvodoch posrate uplne v minuse spotreba volnobeh 0.9l-1.0l.Pan Huml to nadstavil na 0 a ustalilo sa na 0,7l -0,8l.a zerie aj podla palubaku menej.Takze este raz dakujem.A vazim si ze niekto nieco take poradi byvam v dost velkom meste ale zdejsi majstri to ani netusiaHuml píše:při mínusových hodnotách to ukazuje víc(palubák) při plusových míň(ale hodně lidí si stežuje, že to žere víc i v reálu, údajně, každopádně každej to řeší hodně podle palubáku), když je mínus, je potřeba povolit ty 3 šrouby(rozvody nechat napnutý) a pootočit proti směru otáčení(ručiček) u plusových hodnot opačně, každopádně bez zbytečných polemik o spotřebě, správně z fabriky je to na 0, jinak k tomu vytažení řemenu, na to bych moc nespolíhal, řekl bych že natažení na konci jeho životnosti není větší jak 0,5°, myslím změnu hodnoty ve VAGu

toledo sport TDI PD upravy rok2009:kat off.
opel astra TDS
Yamaha FZ6S
opel astra TDS
Yamaha FZ6S